Kapitola 1 - Londýn

5.1K 111 8
                                    

Nemám vůbec žádně zkušenosti se psaním příběhů tak na to prosím mějte trochu ohled a já doufám že se to někomu bude líbit.Budu ráda za jakékoliv komety a votes. Tak díky a tady to je ;) 

Ahoj.Jmenuju se Kate Swan a je mi 18.Tohle je příběh o tom,jak se malé holce z malé vesničky naprosto změnil život.A taky o tom kdo jí ho změnil.....Už od dětství jsem věděla,že nechci zůstat na jednom místě.Narodila jsem se v malé vesničce,v malém státu-České republice.Mým snem bylo cestovat.Chtěla jsem vidět New York,Londýn,Tokio,Sydney,Afriku...Skrátka celý svět.Ale nevyrůstala jsem v zrovna moc bohaté rodině.Vyrůstala jsem se svou sestrou Barb v malém domku.Rodiče nás pořád brali jako děti.Chtěla jsem být nezávislá.Taky jsem se snažila být.Chtěla jsem jezdit na diskotéky,opíjet se,žít život jako jednu velkou párty,protože tohle podle mě byla definice slova život.Ale rodičům se to nelíbilo.Nechtěli abych chodila sama venku,nechodila ven za tmy,ani v těch patnácti jet na párty.Nenáviděla jsem to.Byla jsem uvězněná v mém pokoji.Byla to taková moje věž.Čekala jsem na prince co mě osvobodí každým dnem ale nikdo nepřišel.Musela jsem se osvobodit sama. V den mých 18 narozenin jsem si sbalila batoh a šla.Měla jsem to naplánované už roky.Rodičům jsem nechala dopis.Psala jsem,ať mě nehledají,že potřebuju žít život naplno a že se určitě vrátím,ale bude to asi chvíli trvat.Šla jsem rovnou na vlak.Z mého seznamu míst které chci vidět,byl nejblíž Londýn.Jela jsem do Prahy,z Prahy do Berlína,z Berlína do Bruselu,z Bruselu do Rotterdamu a z Rotterdamu trajektem rovnou do Londýna.Nemohla jsem se vynadívat té krásy.Lodýnské oko,Big Ben,Tower,Buckinghamský palác,červené autobusy ale hlavně červené telefonní budky.Milovala jsem to tu.Ale byl tu jeden háček.Hoteli v Londýně mují být vždy rezervované předem, ale zrovna tohle mi jaksi vypadlo z hlavy.Rozhodla jsem se nepanikařit a přespat někde v parku.Možná budu vypadat jako bezdomovec,ale co na tom?Bylo teplo obloha plná hvězd a Londýn v noci je opravdu nádherný.Ale nejprve jsem si chtěla trochu užít.Kdo ví...možná budu mít štěstí a narazím na nějaký nostop bar.Procházela jsem se uličkami a najednou jeden uviděla:White Swan...no vzhledem k tomu že se to vstahuje k mému příjmení je to asi znamení že mám jít sem,i když to nebyl nonstop club.No,bylo to tu docela hezké.Sice trochu přeplněné,ale hezké.Šla jsem si k baru objednat pití ale někdo do mě vrazil.Otočila jsem se a uviděla dvě na pohled hezké a sympatické holky.,,Sory to jsem nechtěla"začala se mi jedna z nich omlouvat.,,To je vpoho."usmála jsem se a začala jsem si je přeměřovat.Jedna měla dlouhé vlnité hnědé vlasy,oříškové oči a byla celkem roztomilá.Druhá oproti ní vypadala celkem divoce.Měla tak kudrnaté vlasy že to trochu připomínalo afro,ale slušelo jí to.Měla tmavě hnědé oči a usmívala se na mě.,,Ou promiň já jsem Eleanor.."řekla ta roztomilá ,,a tohle je Danielle" ukázala na tu divokou.,,Ahoj já jsem Kate" zdvořile jsem jim podala ruku.Dali jsme si spolu pár drinků a já přemýšlela že jsem si našla možná první kamarádky.Vypadají kamarádsky a zatím jsou.Myslím že z nás budou kamarádky..,,Země volá Kate,si tu?" luskla m před očima El.,,Jo promiň co jsi říkala?",,Ptala jsem se kde bydlíš mohli by jsme tě někdy navštívit."usmála se.,,Teda jestli chceš"dodala.Nechtěla jsem jim říkat že nejsem z Anglie a že jsem prakticky bezdomovec.Mysleli by si že jsem magor jen tak bezdůvodně utéct z domova a rovnou o několik států dál.,,No já..vlastnně jsem se teď přestěhovala z Liverpoolu a.... nevím jestli je to dobrý nápad.Našla jsem si byt jen tak narychlo a moje spolubydlící je pěkná mrcha."Oni se jen zasmáli.,,Ok tak můžeš přijít ty.Zejtra pořádáme párty můžeš přijít jestli chceš." řekla Dan a hned mi  napsala na  účtenku adresu.,,To by bylo moc fajn a co se vlastne oslavuje?",,Já a můj kluk máme výročí jeden rok."odpověděla hrdě.,,Takže ty máš přítele jo?" nadzvihla jsem na ní obočí.,,Jo jmenuje se Louis a je vážně úžasnej.Chtěli jsme to původně oslavit jen my dva ale shodli jsme se že tohle bude větší sranda." rozesmála jsem se.Chvíli mi o něm vyprávěla a z toho co mi řekla jsem usoudila,že ten Louis vypadá jako fajn chlap.Myslím že i bude.,,Akorát jsem trochu nérvózní...chce mě představit jeho kamarádům.Co když se jim nebudu líbit?!"řekla a z jejího hlasu byla vážně slyšet nervozita.Chvíli na mě jen koukala a nakonec do sebe kopla panáka.,,To jako že jste spolu rok a on tě jim ještě nepředstavil?!"vykulila jsem na ní oči.,,Louis mi totiž říkal že když jim posledně představoval jeho holku..."chvíli mlčela.,,nakonec jí o něm vykecali ty nejtrapnější věci co dělal,že sama utekla..."řekla a já s Dan jsme vyprskli smíchy.Eleanor jen protočila očima,ale pokračovala:,,A když se jich Lou zeptal proč to udělali odpověděli,že se jim prostě nelíbila a něco jim na ní nesedělo."kopla do sebe dalšího panáka.Ssss ta je asi vážně nervózní.,,Klídek si skoro stejně nervózní jako když tě představoval rodičům"řekla Dan a vybuchla smíchem.Nechápavě jsem se na ní podívala a El ji probodla pohledem.Když mě Dan uviděla přestala se smát a chtěla něco říct,ale El ji zastavila:,,Opovaž se jí to říct."zavrčela.,,No ták řekni jí to!"rozesmála se opět Dan.El chvíli váhala.No nakonec spustila:,,Jsou to asi tři měsíce co mě představil jeho rodičům."začala a Dan se nepřestávala smát.,,No zkrátka já nevěděla že mě chce představit rodičům a čekala jsem na něj doma a nevěděla že příjdou..." tentokrát se Dan snažila udržet smích a zkusit jí poslouchat.,,Prostě čekala jsem na něj doma jen ve.....spodním prádle" špitla El a to už jsem nevydržela ani já a vybuchla smíchy.,,No co chtěla jsem ho překvapit" okřikla nás El.,,Já myslím,že oni překvapení byli."vyprskla jsem.,,A c-co si jim na to řekla?" vykoktala jsem skrz slzy.,,Že mi bylo teplo a že takhle chodím  normálně doma.Takže jsem celou hodinu,než se Lou ráčil dopravit domů,seděla před nima jen v kalhotkách a podprsence a dělala že je to normální.Myslela jsem že ho zabiju."syčela když jsme se konečně přestali smát a začali znovu.El stále vypadala nervózně tak jsem se rozhodla že jí uklidním:,,El,znám tě půl hodiny a už teď tě mám ráda.Jsi milá,sympatická a vtipná.Zamilují si tě.Uvidíš"usmála jsem se na ni.,,Jo a myslím že jim vadit nebude když před nima budeš chodit v podprsence."uchichtla se Dan no a to už se rozesmála i El.,,Máte pravdu,snad to zvládnu.",,Nejdeme si zatancovat?"přerušila jsem ticho.Souhlasily a šly jsme.No jestli se ty naše pohyby vůbec jako tanec dali považovat.Jen tak jsme tam sebou mrskaly a Dan s El šly nakonec domů.Když zavírali musela jsem jít taky.No jo ale kam teď?Rozhodla jsem se přespat v parku.Namířila jsem si to tam obklopena krásou Londýna.Už jsem skoro byla u parku,když vtom jsem najednou na sobě ucítila něčí ruce...

Tak co? Snad se líbí. Díky za přečtení. Brzy přidám další díl. :*

The story of my life (Harry Styles FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat