Kıyamet Günü Bugündür

1.6K 83 17
                                    

Voteleriniziiii ama en çokta yorumlarınızı ( iyisi kötüsü ) bekliyoruuum :) Çok teşekkür ediyorum :) 

VE DE BU HİKAYEYİ ÖNERİYORUM. ÇOK GÜZEL BİR HİKAYE BAKMALISINIZ :) ÇOK ÇOK TAVSİYE EDERİM.

LİNKİ --->  http://www.wattpad.com/story/13021438-darmaduman  <-----

NEYSE İYİ OKUMALAR :):) <3

-Mutlusun Kerem mutlusun.. diye atladı bir yerlerden yeşim. Biz burda ne güzel konuşuyoruz. Her yerden çıkmasan olmaz dimi? Olmaz… Duydu mu hepsini! Kıskandığımı söylediğimi. Anladı o zaman. Zaten anlamasa sorun olurdu.

-Yeşim dedi Kerem.. Çocukta şuncacık şaşırma edası yok. Ben kaşımı ‘’tek kaşımı’’ kaldırdım ve ona ‘’ Nasıl şaşırmazsın Yeşim geldi’’ dedim kaşımla ama… Kaş ifademden anlamıştır umarım. Ben olsam anlar mıydım? Iğğm bilemiyorum.

-Demek siz… Nasıl anlamadıysam. Sınıfta o garip haller böyle birbirlerine bakmalar .. dedi elleriyle de hareket yaparken.

-Yeşim sus dedim sadece. Gerçekten ben başka hiçbir şey diyemiyorum. Nasıl bir yetenek bende ki..Kelime hazinem.. Bak yine duygulandım.

-Kerem de sabahtan beri benle ilgilenmiyor zaten. Anlamalıydım.. dedi ve elini yumruk şeklinde 2 kez kafasına vurdu ‘’Ah akılsız kafam’’ diye de devam etti.

-Kafanın akılsız olduğunu şimdi mi anladın diye de mırıldandım.

-Efendim?

-Yok bir şey, hava da ne güzel diyordum.

-Ne alaka? Dedi Fesuphanallah .. Bu kız anca ‘’Sizi babama söylerim ‘’ diyor tek başına bir şeyi beceremiyor tabi.

-Yeşim.. öğrendin her şeyi. Bırak artık peşimi dedi Kerem.

-Sence hemen bırakacak mıyım? Şimdi babamı arıyorum. Dedi ve telefonunu almak için cebine elini soktu. Bizde Keremle birbirimize bakıp kafamızı ‘’Noluyor?’’ anlamında salladık. Aynı anda yaptık tabi. Hehee uyumun dibi olmak bunu gerektirir..

Tam arayacağı sırada onun telefonu çaldı.

-İyi insan lafın üstüne ararmış.. dedi Tövbe Ya Rabbim!.

-Efendim babacığım? Dedi ukala.

-Ne! Baba tamam.. İki dakika dur bir anlat dedi. Noluyor ki acaba? Aay! İçimdeki meraklı Melahat uyandı.

-Eee? Tamam.. Ben aşağı iniyorum. Sen o zaman müdürle konuş.

-Görüşürüz dedi ve kapattı.

Bize işaret parmağını salladı.. ‘’Gidiyorum ama en kısa zamanda geleceğim’’ dedi ve sınıfa doğru ilerledi.

-Kerem noluyor? Dedim bir yandan sevinerek bir yandan merakla.

-Ben polise ihbar ettim. Babam mafya yok böyle yok şu adamı tehdit ediyor yok bu adama böyle diyor. Biz bunlarla mı yaşayacaktık? Hem.. dedi ve benim saçımı geriye attı.

-Hem..Bizim için de iyi olan bu olacaktı. Poliste  gözünü korkutunca sonuç..

Pekte inandığım söylenemez. Polis göz korkutmaz direk sorguya çeker.. Bu polis bir tanıdık olmasın? Bakalım.

-Bu polis olduğundan emin misin?

-Yani. İlerde belki polis olabilir. Geleceği bilemeyiz dedi ve işaret parmağını alnında sürükleyerek ‘’Burda ne yazıyorsa o’’ dedi .

-Hım.. Peki senin alnında ne yazıyor?

-Sen…

-Benimkinde de sen.. dedim ne kadaan romantiiiiiğiiiz.

-Bu bir evlenme teklifi mi ? dedi .. Oha!

-Yuh yani dedim ve bende sınıfa ilerledim. Yanımdan geçen Yeşime aldırış bile etmedim. Sonunda senden kurtulduk!

….

Keremle eve doğru geldik.. El ele tabi ki. Kimse bize karışamaz şuanda. Ne Yeşim ne bir başkası… Ne bir başkası...  bir başkası… Başkası….Ay dilimi eşek arıları soksuuun! Dedim ve birden Keremin elini bıraktım.

Karşımdaki bir çift göze bakarken.. Onun gözlerinden ateş , barut , mermi , duman her ne bulduysa çıkıyordu. O güzelim gözleri şimdi beni öldürmek için vardı sanki. Gözleriyle iki tokat bir tekme çakıp beni yerin dibine gömmüştü bile. Karşımda ‘her kızın ilk sevgilisi’ .. Yanımda son sevgilim..

    Cihan vs Kerem

   Gelen kişi Babam!.

-Babacım dedim ve boynuna atladım..

-Zeynep dedi benden geri çekilirken.

-Hoş geldin baba. Dur sen dışarda üşümüşsündür dedim ve havanın şuanda 80-90 derece olduğu aklıma geldi. Tamam o kadar olmayabilir.

-Hoş bulduk diyemeyeceğim dedi içeri girerken.

-Ben gideyim dedi Kerem de oradan.

-Kal evlat geç içeri. Dedi babam . Arka Sokakları çok izliyorda kendisi. Rıza Baba idolü.

Keremde zavallım içeri geçti. Ve ayakta beklemeye başladı. Babam bir çantayı yere koydu ve hemen koltuğa oturdu.

-Öyle dikilecek misin? Dedi .

-Oturayım efendim dedi . Bende öyle sinema izler gibi izlemeye koyuldum.

-Nerden tanışıyorsunuz.

-Okuldan dedik ikimizde. Size demiştim uyumun dibi olmak bunu gerektirir diye.

-Kızımla oynamıyorsun değil mi? Dedi. Ööh baba yani.

-Tabi ki hayır.. dedi Kerem.

-Oynuyorsun yani?

-Evet..

-Evet mi?.. dedi babam bir dakika her şey çok hızlı gelişiyor yetişemedim. Bir su aldım hemen mutfaktan ateş bastı bana.  Tam içecekken;

-Ya yanlış oldu kızınızla tabii ki oynamıyorum. Niyetim ciddi. Sizde izin verirseniz  , Zeynepte kabul ederse üniversiteden sonra evlenmeyi düşünüyorum dedi Kerem ve ağzımdaki bütün su fışkırdı (( Fışkırıcı arkadaşlarıma saygılarımla :DD.d )).

Babam Kereme garip garip bakarken ben ikisi arasında bakışlarımı sürdürdüm. Bu bir evlenme teklifi mi?

Eveeet! Diye bağırırmışım . Beklersiniz biliyorum. Sizi yanıltmak için bağırmadım. İşte Zeynep olmak bunu gerektirir.

-Tanımıyoruz seni daha !!. dedi bağırarak babam.

-Tanışırsınız baba. Dedim. Pişmanlık….. Pişmaaanım dostlarım demez olaydım dırırım

-Sen dünden meraklısın Zeynep! Dedi babam. O öyle deyince sustum. Ne diyeyim?

-Ben gerçekten Zeynebi çok seviyorum! Sizde beni tanır ve severseniz evlenmek istiyorum..

Ve diz çöktü ve elimi tutarak devam etti.. Sakın düşündüğüm şeyi yapma Kerem..

-Hatta sizin gözünüzün önünde söylüyorum.

 Bana baktı…

-Okul bitince benimle evlenir misin?

Babam Rıza baba gibi bakınca içinden neler geçtiği çok belli..

HEMEN O ELİ BANA VER EVLAT!

1 SANİYE BENİM GÜZEL ARKADAŞLARIM..     HÖÖÖNK! KEREM BANA EVLENME TEKLİFİ ETTİİİİ! HEMDE BABAMIN GÖZÜ ÖNÜDE … KIYAMET GÜNÜ BUGÜNDÜR ARKADAŞLAAR.

Bak Postacı Geliyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin