18.Bölüm

18.4K 319 28
                                    

2 SAAT SONRA:

Zeynep Kerem'in yanına girer.Sandalyeye oturup Kerem'in elini kendi karnına götürür.

"Gitmiyceğini biliyordum..Beni,bebeğimizi bırakmayacağını..Bu kaza nasıl ve neden oldu bilmiyorum ama bildiğim tek şey,seni kaybedemem.Sensiz yaşayamam.O yüzden Kerem Sayer bir daha bunu sakın yapma.Hadi çabuk uyan.Evlenemiycez yoksa."

Zeynep gözlerini kapatmış bir vaziyette duruyordu.O sırada;

"Demek beni bu kadar çok seviyorsun.."

"K-Keremm?"

"Güzelim.Ben sizi bırakıp bir yere gider miyim?Hem ben gitsem kızımız beni göndermez ki,göndermedi zaten..."

"S-sen..Bi dakka ne?Kim seni göndermedi?"

"Kızımız benim elimi tuttu ve bırakmadı."

"Nee?"

"Boşver geçti artık."

"Öhö öhö birşey unuttunuz hanımefendi."

"Ney?"

Yanağını güçlükle Zeynep'e doğru uzattı. "Uyanma öpücüğü."

"Uyanma öpücüğü?Bakıyorum çabuk toparladınız Kerem Bey?"

Hemen hasta pozisyonuna döndü:"Aaa Zeynep,hastayım.Kımıldanıcak halim yok gormüyo musun?Öp de geçsin."

"Diyosuun...Peki."

Kerem Zeynep'e yanağını uzatır ama Zeynep Kerem'in dudaklarına yapışır.1 dakika kadar öpüşürler.

"Waaoow.Böyle öpçeksen ben her gün kaza geçiriyim."

"Yaaa.Saçmalama!" Kerem'e hafif hafif vurur.

"Aaaağğ canım acıyo güzelim."

"Ay pardon özür dilerim."

Zeynep kapıya çıkar. "Gayet iyi.Ve çok yorulduğunuz için hepinizin eve gitmenizi istiyor."

"Ben oğlumu bırakıp hiçbiryere gitmem."

"Sevim anne yapmayın.Gayet iyi.Hem perişan oldunuz burada."

"Evet Sevim gidelim artık.Sonra yine geliriz."

"....Peki...."

Sevim ve Ahmet'i Ufuk götürür.

"Ben Kerem'e bakıyım." deyip içeri girdi Barış.

"Kardeşim.Uyanmana öyle sevindim ki.Çok korktuk lan."

"Ben sizi bırakıp gidemezdim."

Barış Kerem'e sarılır. "Kerem özür dilerim.Ben var ya şerefsizin tekiyim.Allah benim belamı versin."

"Noldu?Niye özür diliyon?"

"B-ben çok kötü birşey yaptım.Allah benim belamı versin.Ben nasıl yaptım bilmiyorum.Kardeşime bunu nasıl yaptım bilmiyorum.Ama annen ve babandan intikam almak istedim.Özür dilerim."

"Barış noluyo?"

"Kerem ben yaptım.Kazayı benim yüzümden yaptın.Freninin kablosunu koparttırdım."

"Neeee??!"

"Özür dilerim.Allah benim belamı versin."

"Nasıl yaptın lan?Niye?Babamın yaptığı şerefsizliği bende unutamıyorum.Annen ve babana yaptıklarını.Ama affettim dedin.Niye ikili oynadın lan.Hadi beni düşünmedin.Zeynep'i,bebeğimizi?Onların yüzüne nasıl bakıcaktın lan ben ölseydim.Kardeşimden ayırmadım seni.Kardeşimdin.Sıçana kadar herşeyi beraber yaptık.Bu mu lan?Bu mu bana verdiğin değer?"

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin