Albi: Dubi Dubi Dubaaaa
- Pff, mai taci !
Albi: Aummmaaaaa !
- Ce drq incantație faci acolo ?
Am ținut-o așa cam tot drumul până am ajuns în Costinești, era plin de mizerii cât și zombie, fusese dezastru dar așa era mereu fiind ce-a mai populară locație pentru tineret de pe litoral.
Prima dată am intrat în zona cu blocuri să îl căutăm pe Cristi, Alberto știa exact etajul și ușa la care care locuia..
Albi: Bate tu !
- Huh ? De ce ?
Albi: Nu știu, e prea liniște ..
- Mno bine, să vedem..
Bat în ușă, așteptăm o vreme și cum nu ne deschide nimeni ne pregătim cuțitele și intrăm nepoftiți...
- Pare gol .. și prea curat .
Albi: Umm până intri în bucătărie, uite !
- Ewww brusc îmi este rău..
Bucătăria era plină de sânge și mațe, până și pe tavan.
Albi: Ce sa întâmplat aici ??
- Nici nu vreau să mă gândesc, hai să mergem !
Dăm să ieșim pe ușa apartamentului și ne trezim înconjurați de 4 tineri înarmați cu diferite unelte ascuțite
???: Ce căutați aici ?
- Ne căutam prietenul, nu l-am găsit..
Albi: Ești sigur ? Dacă el era capodopera din bucătărie ??
- Iar mi se face rău.
???2: Ahammm ?!
- Da, sigur ! Acum ai răbdare și ne batem mai târziu .. chiar îmi e rău
???2: Stau prost cu răbdarea ! Spune și dă să mă atace cu un topor.
Când aproape i-am simțit lama toporului ruginit mi-am aruncat cuțitul din mână, cu o mâna i-am prins mânerul toporului și cu alta m-am înfipt în gâtul lui și m-am propulsat cu el în peretele opus ceilalți 3 uitând de Albi și țintindu-mă pe mine, Albi și-a scos pistolul primit din tabără și ia amenințat.
Albi: Gata joaca !
- Nu intenționăm să vă facem rău, ba chiar.. am putea să vă oferim un adăpost, asta depinde doar de voi.
Albi: Deci ? Lăsăm armele ?
???: Da
???2: Dea...
???: Eu sunt Nick, tipul lipit de perete este Alexandru și cei doi sunt Mircea și Sergiu !
- Eu sunt Mihai iar el este Alberto.. știți ceva de persoana care trebuia să locuiască aici ?
N: Nu, acum o zi ne-am stabilit la un apartament mai jos, de fapt 2, unul este al fetelor !
Albi: Aveți fete ?
- Abține-te ! Spun și mă uit urât la el, poate că avea el mitraliera însă Nick cât și Alexandru erau mai bine făcuți și într-un acces de furie noi eram în pericol.
Băieți ne-au condus jos în apartamentul lor unde într-un living 3 fete așteptau îngrijorate.
N: Piticania este Raluca !
R: Hei !!
N: Roșcata este Irina.
I: Bună..
N: Și ce-a mai retrasă este Andreea.
- Bună tuturor !
N: Ce spuneai de un alt adăpost ?
- Eu, Albi aici de față și încă un băiat ne-am stabilit la un spital din Nord, am avea nevoie de oameni, dacă nu mai este un sătuc improvizat în zona cu seri a Costineștiului și sunt foarte pașnici, sigur v-ar primi !
N: Sună bine, ne-ar plăcea mai multă societate și mai puțin din teroarea asta, abia dacă închidem ochii noaptea de teamă
Alexandru: Tu poate că nu, eu doar buștean !
N: Mda
- O...k păi ! Noi am venit cu o dubiță și vă putem lua cu noi, însă mai avem de căutat 2 persoane în Costinești..
N: Despre cine e vorba ?
- Un prieten apropiat și o misiune, fiul dispărut al primarului din sătucul de care v-am spus !
Albi: Aveți timp să împachetați ce aveți de luat..
N: Mihai ? Înainte să plecați pot să vorbesc ceva cu tine, în privat..
- Sigur !
Am ieșit pe hol și i-am lăsat pe restul în apartament.
N: Când a început totul a trebuit să-mi omor mama, se transformase..
- Condoleanțe !
N: Mulțumesc, devine mai ușor ?
Să apeși pe trăgaci ? Să agiți o sabie ? Parcă.. mă bântuie și faptul că înfig ceva și în capul umblătorilor..
- Nu sunt sigur că devine mai ușor dar ne face mai puternici, poți duce și o viață lipsită de griji însă asta după ce te stabilești într-un loc, dacă mi te alături un astfel de loc ți-l voi asigura eu !
N: Mulțumesc ...
Întredeschid ușa de la apartament și strig după Albi :
- Hai să mergem !
Ne urcăm în dubiță și pornim la drum..Tot îl căutăm pe Cristi ăsta huh ? :)))
CITEȘTI
Ținutul Morților
Ficção AdolescenteDintr-o lume liniștită, în plin progres totul se duce de râpă când un virus scăpat de sub control transformă oamenii în canibali fomiști ! Mihai va încerca să supraviețuiesc în această apocalipsă și să treacă prin multe încercări la limită ! ~Lectur...