Druhý den utekl jako voda. Moc se těším na Radka přijede až zítra. Byl čas na oběd, protože jsem vstala ve dvanáct. Pak mi Pavel řekl, že jde do posilky Hm po dlouhé době a Bax šel prý na craftcoon takže jsem byla sama doma. Měla jsem chuť na ovocný salát tak jsem běžela, ale nikde žádné ovoce tak zajdu do obchodu už stejně nemám co ztratit. Vzala jsem jahody , kiwi a jablka to bude mňamka.
#Štěpánův pohled#
Šel jel jsem na craftcoon, který byl v Brně, aspoň mám co dělat.
Podepisoval se a pokecal s fanoušky. Bylo fajn jít ven.
#Radkův pohled#
Musím jí zavolat jestli je v pohodě jinak budu mít na dále výčitky svědomí. Já nemám na ni telefonní číslo co budu dělat a počkat Pavel má na ní telefon tak mu zavolal. On mi to nebere, že by byl v posilce no tak mu zavolám později.
#Pavlův pohled#
Mobil jsem si nechal doma snad mi nikdo nevolá, ale co zavolám kdyžtak nazpátek. Běžel jsem na pásu. Už půjdu domů, ale co tam no to se vyřeší potom. Jsem doma zařval jsem a nikdo nic vím, že Štěpán je na craftcoonu, ale co Gabča viděl jsem jí na venkovním gauči tak půjdu ji aspoň pozdravit ahoj řekl jsem,, Čau"řekla, ale znělo to docela smutně tak já si jdu dát věci z posiky do pračky a asi půjdu za ní.
#Můj pohled #
Neměla jsem moc náladu dělat salát. Šla jsem na záchod a pak se vrátila zpátky na gauč, ale tentokrát tam seděl Pavel,, Sedni si"řekl mi a ukázal na místo vedle sebe a byla chvlka ticha. Tohle je asi smutný gauč, protože i Pavel se netváříl zrovna vesele.,,Co je ti? "zeptala jsem se, protože nesnesu vidět někoho smutného hlavně ne Pavla,, To neřeš" podíval se na mě a já se otočila za sebe. Vlastně sama nevím proč a pak se zeptal on mě. Já mu řekla všechno a mě bylo do pláče, ale Pavel mi dál mi ruku na rameno a pošeptal,, Všechno bude dobré věř mi "já se na něho koukla a bylo mi už lépe a potom se mi svěřil s tím, proč je takový jaj mě ho bylo trochu líto jak mi řekl,, Náš tým prohrál, protože Charca a Rufus neměli svůj den a já taky ne" sklopil hlavu a já ho objala on se nebránil a hladil mě po vlasech.
#Štěpánův pohled#
Bylo 17:00 a já jel domů. Myslel jsem si, že jsou všichni pryč jediná Klára mě pozdravila a šli jsme do pokoje. Zeptal jsem se jestli neviděla Pavla a ona řekla, že je prý na zahradě tak šla tam se mnou a já tam viděl jak si povídá s Gabčou a zároveň dělají blbosti. Klára mi našeptávala,, Hm Radek jí nestačí, chce další "znělo to jako pravda,která bolí. Pavlovi zvonil mobil měl ho v kuchyni tak jsem mu ho podal a odkráčel do pokoje.
#Pavlův pohled #
Štěpán mi podal mobil a volal mi Radek.
R:Čau je Gabča v pořádku?
J:Jo je tady se mnou
R:Dáš mi ji k telefonu?
J:jo počkej
G:Ahoj Radku co potřebuješ?
R:Chtěl jsem se jen ujistit jestli jsi v pořádku.
G:Aha jsem tady s Pavlem takže se už nemusíš o mě bát.
Něco si kecali a já seděl na gauči.
Za pět minut se vrátila a podala mi mobil. Skočila na mě já ji naštěstí chytl,, Co jste si kecali"zeptal jsem se zvědavě a ona jen, že prý Radek přijede poobědě a já ji přerušil,, Umíš hrát Lolko"a ona mi řekla že ne, ale já ji to naučím a běželi jsme do mého pokoje.
#Radkův pohled#
To jsem si oddychl, že Gabča stále žije a je s Pavlem . Snad mi ji nevezme, protože Štěpán mi už vzal Kláru. Je už sedm a šel si dát večeři, kterou stejně vaří teta. Večeře byla vynikající a šel jsem spát abych všechno stihl.
#Můj pohled #
Šla jsem si udělat ovocný salát než mě někdo chytl byl to Pavel a pomáhal mi s tím. Těším se až mi dá nějaké lekce z Lolka. Já si s Pavlem skvělé rozumím , sice jsem trochu kecala, že neumím Lolko jen na mobilu, ale stejně to poznal a měl chuť streamovat,, Tak já tě nebudu rušit "řekla jsem a mířila ke dveřím,, Ne klidně tu zůstaň mě to nevadí a dneska spíš u mě" zastavil mě. Já se usmála a on taky. Šla jsem pro pyžamo a myslela jsem pořád na Baxe a prostě jsem mířila k balkonu. Držela jsem v rukou Baxův náramek a bez váhání jsem ho vyhodila na zem . Přišla jsem za Pavlem a on ještě nezačal streamovat. Objal mě a já jsem byla šťastná je pro mě jako nelepší kamarád jako Miša jaj! já na ní zapomněla, ale napíšu ji až zítra. Já si lehla na jeho postel, mezitím začal odpočet a pak začal streamovat. Já jsem se na něho divala a když se vztekal, že prohrál tak se podíval na mě. Lidi mě neviděli tak si mysleli, že čumí do blba.
#Štěpánův pohled#
Konečně doma bylo už osm. Šel jsem do sprchy a potom jsem si lehl. Byl jsem zvyklý na Pavla jak na stremu nadává, ale teď je klid, i když slyším jak mluví to je docela zajímavé. Klára už spala málem jsem si nevšiml. Nemůžu usnout tak jsem šel se napít. Na mikrovlnce bylo skoro deset co to se mnou je. Běžel jsem zpátky a Pavel zrovna ukončil stream.
#Pavlův pohled #
Fanoušci byli už spokojený, i když se celý chat ptal kam se to pořád dívám atd. Gabča ležela vedle mě a já ji chvíli hladil po vlasech. Šel jsem do sprchy a napadl mě prank na Gabču, že napustím vanu a tam ji hodím.
To bude koukat, i když ji mám moc rád, ale co to bude osvěžení.
Máme tu další díl a v příštím si Gabča užije pořádnou koupel:) a to je za mě vše tak zatím ;-)
ČTEŠ
Přátelství nebo vysněná láska
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Gabča (17), která bydlí v Praze se svou spolubydlící Klárou(18).Gabčin sen byl potkat se s youtubery, což bylo pro ní nemožné až do teď. Najde si tam nové přátele? nebo i něco víc? Tak nebudu to dále zdržovat a jdeme n...