Capitolul 1
Acum mult timp in Japonia,pe vremea de glorie a samurailor,un copil de 15 ani,Ukishima Yuki din Kyoto a intrat in shinsengumi. El fiind mult mai mic decat ceilalti membrii,este mereu pus la treburi banale sau casnice,niciodata fiind luat in misiunile adevarate. Mereu ceilalti il batjocoresc.
-Ma intreb cum a intrat in shinsengumi,fiind asa de slab!spune cineva.
-Am auzit ca a intrat deoatece l-a lasat liderul,zice altcineva.
-Totusi sunt foarte confuz de ce l-a lasat...
-Cine stie,poate are niste puteri ascunse care i le-a aratat doar liderului.
-Atunci sa il provocam la o lupta.
-Sa sti ca aia a fost doar o gluma...
-Oricum,maine suntem liberi. Si-asa nu aveam ce face. Macar sa ne distram cumva.
-O idee buna,zice cu un glas malefic.
Pana la urma vine si ziua urmatoare.
-Yuki-kun!
-Sennosuke-san. Ce este?
-Te provoc la o lupta.
-Eh?
-Eu voi fi publicul,se aude o voce.
-Joroku-san!spune el mirat.
Peste cateva secunde Yuki spune:
-Nu pot sa ma lupt cu voi. Sunteti prea puternici pentru mine...
-Doar lupta-te cu mine,altfel iti voi face cosmaruri pana la sfarsitul vietii tale!zice Sennosuke cu o privire si cu un glas malefic.
-...
Pana la urma cei doi isi iau o katana de lemn si incep sa se lupte. Dupa asteptarea tuturor,Sennosuke conducea lupta,Yuki neferindu-se de nici un atac,el fiind la pamant.
"Se pare ca e mai slab decat ma asteptam...",zice Joroku.
Peste cateva secunde,vine si Okita Souji,capitanul echipei a II-a.
-Cel din fata ta nu este Sennosuke ci Kioshi!zice Okita.
-?se intreaba Sennosuke.
La auzul acestor cuvinte,Yuki se ridica,isi tine katna intr-o mana si se indreapta cu o viteza foarte mare spre Sennosuke.
In momentul cand katana era pe cale sa il loveasca cu o putere inimaginabila,vice-capitanul Hijikata ii opreste sabia.
-!!!se mira Yuki.
-Okita,stii bine ca nu trebuie sa spui numele acela de fata cu Yuki,zice Hijikata.
-Vroiam sa ma distrez si eu putin...
Vice-capitabul ofteaza,iar apoi spune:
-Sennosuke,Jiroku,nu va mai luati de ceilalti!
-Da!raspund ei.
Peste cateva minute,Hijikata pleaca,apoi si Sennosuke si Jiroku,ramanand in incaperea aceea doar Yuki si Okita.
-Ce a fost asta?!il intreaba mirat Sennosuke pe Jiroku in timp ce mergeau.
-Se pare ca gluma mea de ieri era de fapt reala!
-Da...
In acelasi timp,Okita ii spune lui Yuki:
-La fel eram si eu.
-?intreaba Yuki.
-Am intrat in shinsengumi cand am fost de varsta ta.
-!!!
CITEȘTI
Ukishima Yuki
FanfictionUkishima Yuki eate un copil de 15 ani care a intrat in shinsengumi.