{24} Distractie nocturna III

785 37 8
                                    

Văd cum pe usa intra trei fete. Toate șatene cu ochi verzi spre căprui. Arătau bine cu forme volumtoase și cu buze roși. Dar tu ești de un milion de ori mai frumoasă. Se așează la masa din colț și încep sa se şuşotească. Una este mai înaltă cam de înălțimea ta Alexandra, iar celelalte doua minione.

-Cana dule câte un cosmopolitan din partea mea.

-Ai uitat ce era de uitat? Intraba ea în timp ce preparăcocktail-urile alcoolice.

-Nu o pot uita atat de ușor... Spun fără să mă gandesc.

-Deci e o ea. Spune ea agera. Nu am crezut ca te voi prinde dinou  suferind după o fată.

Ea zice ca am suferit după ce mi-a dat Annabela papucii. Dar eu nu am suferit și din contra mi-am dat seama ce fățarnici e și ce fraier am fost eu. Cana a fost prima cu care mi-amtras-o după despărțirea de Annabela. Eram un slabanog care mai avea puțin și se rupea atunci când bătea vântul. Ăsta mia dat curaj și uite acum cum arat. A doua iară când ne-am traso a rămas mută la felul în care arăt.

-Nu sufăr după nici o fata. Doar nu înțeleg de ce îl alege pe el când eu sunt aici lângă ea. Vecin, coleg, chiar coleg de banca, vecin de dulap.

-El? Spune ridicând o sprânceană. Cine e atât de important de îți fura marea iubire a vietii?

-Asta e faza. El e un fraier. E un tip bun. Un tocilara care are o motocicleta.  Cred ca e a lui taccasau ca nu l-am mai văzut cu ea. Ei nu se potrivesc...

-Atunci ea cu cine se potrivește? Cum e ea? Zice ea Cana în timp ce prepară cel de al-doi-lea cocktail.

-Ea e diferita. E exact ca mine intr-o varianta feminina. Și ea fumeaza și ea conduce și ea bea și ea e sportivă și ea e tupeista. Ea e mai buna ca mine. Ea știe sa se comporte cu orce tip de oameni.

-Tu ești Adonis, un semi-zeu. Ea cine mă rog mei e?

-Ea e a mea Afrodita. Iar el este Ares. Prea gelos pe iubirea noastră, ca sa rămână indiferent. Spun eu nervos. 

-Cineva a fost atent la ora de istorie la mitologia geacă.

Doar aprobă din cap. Îmi place mitologia greacă.

-Ai o poza cu ea? Zice Cana ranjind. Îmi dau ochii peste cap și îi arat poza pe care am facut-o împreună în noaptea ăsta.

-Acum înțeleg. Tipa e bombă rău. Am terminat. Mă duc sa duc astea fetelor.

Îmi întorc privirea și încep sa mă uit la masa unde stăteau fetele. Cea înaltă era inbracata cu o rochie alba mulată și scurta care îi atrage atenția pe posteriorul ei bombat. Una din fetele scunde poarta o rochie scurta roșie care abia dacă îi acoperă jumătate din trup. Buzele ei bine de botox ca ale tipei înalte sunt date cu ruj roșu, iar cea de a treia fata este inbracata într-o rochie scurta și roz. După ce Cana le lasa pe masă băuturile și le fel semn cu capul spre mine. După ce chicotesc puțin tipa în roșu. Vine spre mine. Când au venit ea purta geacă de piele iar celelalte purtau câte un palton.

-Ce faci iubire?

Mă luat  deja cu iubire? Ăsta va fi interesant.

-Te privesc, păpușă.

Ea nu e pisi. Alexandra e prima fata care a primit numele Pisi și decât ea îl va purta. Alexandra nu se compara cu asta.

-Nu vi sa stai cu noi?

-Dacă mă inviți?!  Spun făcând pe inabordabilul.

Ea mă prinde de mana și mă trage pana la locul unde sunt prietene ei. Când ajungem îmi prinde de umerii geci de piele trăgând o jos de pe mine.

Împreună (Povestea unei fete I) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum