23- Evleneceksin!😿

1.1K 42 8
                                    

Bölüm 23: Evleneceksin!

Bölüm şarkısı: Hasretinle Yandı Gönlüm

☁☁☁

Leon, Hilal ile birlikte çıkmış, onu eve bırakmış ve kendisi de konağa doğru yürümeye başlamıştı.

Her ne kadar gitmek istemese de annesini özlüyor ve ona bu acıyı çektirmek istemiyordu.

Konağa giriş yaptı ve üzerindeki paltosunu yan salondaki koltuğun üzerine koyup yemek masasındaki ailesinin yanına gitti. Babası yüzüne bile bakmazken annesi ona yavrum! Diyerek sarılmış ve de kokusunu içine doya doya çekmişti.

Sofraya oturduğunda yemeğini sessizce yemiş, annesinin sorduğu sorulara klasik cevaplar verdikten sonra ise ellerini yıkamak ve odasına çıkmak için masadan kalkmıştı. Rahattı, babası ile tekrar bir kavgaya girmemişti. Ta ki babasının sesini duyana dek.

"Seni beş dakika sonraya çalışma odamda bekliyor olacağım, Leonidas."

Babasının aksanı da aynı kendi aksanı gibi gittikçe düzgün bir hal alıyordu.

"Tamam." Dedi kısaca ve odaya gidip üzerindeki takım elbiseyi temiz olanıyla değiştirdi.

Ardından dağılmış saçlarını bir düzene soktu ve Kumandan Vasili'nin odasına doğru yürümeye başladı.

Kapıyı çalıp içeri girdikten sonra gerginlik tekrar had safaya ulaşmıştı.

"Leonidas, otur."

Oturdu.

"Şimdi sana söyleyeceklerimi sözümü kesmeden dinlesen iyi edersin." Desi Vasili.

"Pekala." Leon'un sesi kuşkucuydu.

"Bak Leon. Sana iki seçenek sunacağım. Birini seçmek zorundasın."

Tanrım, neden ben? Diye söylendi içten içe Leon. Yine canını sıkacak bir şey olacaktı kesin.

"Ya Helen ile evlenirsin,..."

"Asla! Katiyen olmaz!" Diye karşı çıktı Leon hemen. Bu konunun kapandığını sanıyordu oysaki.

"Leonidas! Sözümü kesmemeni söylediğimi hatırlıyorum." Dedi sertçe Vasili. "Neyse...Ya da küçük sevgiline veda edersin zira eğer Helen ile evlenmezsen küçük sevgilin kendini ipte bulacak."

"Bunu yapamazsınız! Elinizde bir sebep yok!?" Diye bağırdı Leon sonunda kendini tutamayıp. Baştan konağa gelmesi büyük bir yanlıştı zaten. Daha doğrusu babasının konakta olduğu saatlerde.

"Kendinizi çok mu akıllı sanıyorsunuz, Teğmen? Sizce senden başka askerlerim (Albay Stavros) Halit İkbal'ı bulamadı mı?"

Leon duydukları ile şok içinde dondu kaldı. Artık mevzu bahis Hilal'di, sevdiğinin canı.

"Bunu yapamazsınız..."

"Tecrübe edin ve görün Teğmen. Pardon, Leon. Sizden hemen şimdi bir cevap bekliyorum."

Bazen bazı şeyler için fedakarlık yapmanız gerekir, işte şimdi Leon'un da yapacağı şey buydu.

Sevdiği kız için kendini feda etmek...

Dilhun |Ateşten Gömlek| HileonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin