Kérdésére néma csönddel válaszoltam.
-Nem baj ha nem akarsz válaszolni. Na te kérdezel.
-Hm, sok falka társad jár iskolába?
-Mivel a falkánk nagyobb számba fiatal van és kevés a tapasztalt felnőtt ezérr az összes falkatag iskolába jár csak nem mindenki ugyanabba mert az egy kicsit furcsa lenne. De sokan még gimnazisták. Hova jársz vagy jártál iskolába?
Nem tudom mit válaszoljak kérdésére, hetedik év elején dobtak ki otthonról. Úgy érzem ha kimondom azt hiszi talán, hogy elszöktem, hogy menekülök valami vagy valaki elől.
-Franklinksonba jártam.
-Még nem hallottam a suliról, majd utána nézek.
-Vannak vérszerinti testvéreid? Mármint most nem a falkáról beszélek.
-Van egy húgom, most lesz 8 éves.-mondta büszkeséggel a hangjában.
-Nagyon szeretheted.
-Igen, igen, olyan aranyos, meg ártatlan. Agatha, van falkád ahova vissza térhetsz?
-Nincs, de vannak helyek ahova feltétlenül kell térnem. Találkoztál már elfajzottal*?
(*azok vérfarkasok akiknek emberi mivoltja elveszett, úgy viselkedik, mint egy veszett kutya, düh kitöréseknek nincs vége és vérre szomjaznak, emberi vérre)-Nem és remélem nem is fogok velük találkozni. Vadásszal kerültél már bajba?
-Igen, elég sokszor az útjaim során. Van jelenleg valakid?
-Barátnőre célzol? Ha igen akkor nincs. Neked aki fontos számodra, akivel összekötnéd az életedet?
-Lehet, hogy van. Remélem nem feledkezik meg rólam az illető.-jelent meg előttem a képe.-Honnan származol?
-Kanadai vagyok. Alfa vagy?
-Nem is tudom, lehet, hogy az de lehet, hogy nem. Valójában nem tudom. Hogyan ünneplitek a karácsonyt a családoddal vagy éppenséggel a falkával?
Ezután a kérdésem után Alex elkezdte mesélni, hogy mit, hogyan csinálnak majd a karácsonyi csínyekről, tevékenységekről, ajándékokról, vásárlásról kezdett el mesélni. Már nem volt kérdés és válasz csak a sztorik. Időközben eleredt az eső és visszamentünk a táborba, vagyis visszavittek a táborba. Nem az ágyamon feküdtem az egy házban, hanem a legnagyobb faház másik oldalán bent az ebédlőben a padlón mert éppenséggel vacsorát adtak. Plussz egy ketrecbe zártak be és ott kellett elfogyasztanom az ételt és várnom míg mindenki végez. Három órán keresztül voltam abban a ketrecben és ez idő alatt többen jöttek megsimogatni mint ahogy a kecskékek szokták az állatkerti simogatóban és adtak néhány falatot is, de voltak köztük akik normálisan elkezdtek velem társalogni és nem alacsonyítottak le egy kutya szintjére.
Néhány kisgyerek is szaladgált az étkezőben, mind odajöttek hozzám és kéedezgetni kezdtek, hogy miért vagyok bezárva, mit csináltam, miért büntetnek meg, nem vagyok e magányos.-De, egy kicsit magányos vagyok.-együtt érző pillantásokat kaptam tőlük-Jegyezzétek meg, hogy ne legyetek rosszak mert ha igen ti is ide kerültök.-ezen egy kicsit nevettek, hagytam, hogy megsimogassanak és mondták nem lesznek annyira rosszak és kiszaladtak a helységből.
-Látom jól kijössz a kicsikkel.-jött oda hozzám Ricsi.-Jobban vagy már?
-Ühüm, valamennyivel. El ne felejtsem, köszi a látogatásotokat, jók lettek azok az izék?
-Szívesen, várjunk, te fent voltál? Mellékesen azok nem izék hanem képek, képeknek hívják őket. Nem tudod?
-Igen fent voltam. Nem, nem tudtam.
-Ha nem tudod mi az a kép akkor azt sem tudod mi az a telefon vagy számítógép?!
-Valahogy úgy.
-Komolyan?!? Honnan jöttél?
-Erdőből?
-De te ember vagy, aki bejárkál a városba és emberek közt élsz van egy házad és egy családod, meg minden, nem?
-Ö, nem, nincsen, nem teszem és nem is nagyon akarom.-válaszoltam szép nyugodtan.
-Sok mindent kell tanulnod! Haladj a korral! Sebaj mi majd segítünk neked!
-Mi ez a többes szám? Nem tetszik nekem...
-Csak Sten és én. Mi ketten és te. Vagyis hárman. Erre akkor fogunk sort keríteni amikor már sokkal jobban leszel és emberi alakodban.-majd ő is távozott.
Húsz perc múlva leoltották a villanyokat és én bent maradtam az épületben, egyedül, teljes sötétségben ráadásul még mindig be vagyok zárva! Itt felejtettek vagy egyszerűen tojtak a fejemre.
Atya Istenem! Wifi! Wifire leltem! Igaz, hogy Tescos de wifi! Nézem az üzeneteket és 62 értesítés! Fhuu azt végig nézni! És nagyon köszönöm! Láttam kommentbe írtatok és annyira köszönöm! Így most hogy wifim van kaptok egy részt😊 Sziasztok!
YOU ARE READING
Magányos farkas
Werewolf10 falka a gonosz ellen. Azt hiszed mindent tudsz majd elvisznek valahova máshova és kiderül, hogy az ég egy adta világon mindent elfelejtettél. Mi van ha az a 10 falka, a gonosz? Mi van ha, amiről azt hitted nem létezik ott van tőled egy karnyújtá...