Η Λόρεν κοίταξε λιγο επίμονα τον Shawn και μετα έφυγε και πηγε στην κουζίνα. Ο Scott την ακολούθησε.
Ο Shawn ενω σταμάτησε να φιλάει την Αλεξία και γυρισε να μας κοιτάξει ολους.
Οταν καταλάβ οτι έλειπε η Loren με τον Scott στριφογυρίσε τα ματια του και απομάκρυνε την Αλεξία απο διπλα του.
Lena: εμ τι θα λέγατε να παίξουμε μπουκάλα?
Ειπα αλλα με αγριοκοιταξε ο Shawn.
Ενω ολοι οι υπόλοιποι συμφώνησαν.Loren pov
Με το που τον ειδα να φιλάει την Αλεξία εχασα την γη κατω απο τα πόδια μου....αυτήν την μισούσε...γιατι την φιλάει τώρα?...
Πηγα στην κουζίνα εμφανώς αηδιασμένη απο το θέαμα...
Άκουσα τον Scott πισω μου..
Scott: εε Λόρεν..
Loren: ασε με λίγο μόνη μου.
Του είχα γυρισμένη την πλατη και αυτός επιασε την μεση μου και με γύρισε προς αυτόν.
Ηταν αρκετά κοντά μου και μου φίλησε τον λαιμό.
Άφησα μια βαριά ανάσα και τον φίλησα.Μετα βγήκαμε μαζι εξω και τους είδαμε όλους να εχουν κάνει ενα κύκλο με ενα μπουκάλι στην μεση.
Ολοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό..
Loren: εεε μπουκάλα θα παίξουμε?
Shawn: ναι..σε ενοχλεί..βέβαια εσυ δεν εχεις ανάγκη έπαιζες μπουκάλα με τον Scott στην κουζίνα.
Λογικά μετα απο αυτό ειχα γίνει κατακόκκινη
Loren: ενω εσυ δεν πρόλαβες να μπεις και ορμηξες.
Aiden: παιδιά σταμάτηστε. Ελα ρε κολλητέ κοφτό
Ειπε απευθυνόμενος στον ShawnΑλεξία: άντε παιδιά θα καθίσετε ποτέ ή θα ξημερωσουμε?
Καθησαμε ο ενας απέναντι απο τον αλλο.
Η Lena έσπρωξε το μπουκάλι και έδειξε την Αλεξία με τον Aiden
Σηκώθηκαν και εδωσαν ενα 2λεπτο φιλί.Μετα το μπουκαλι εδειξε την Lena με τον Stefan
Οι.οποίο είχαν χασει την αίσθηση του χρονου καθώς είχαμε πει οτι το φιλι θα είναι το πολύ 2λεπτο και αυτοί είχαν πατήσει το 5λεπτο
Shawn: εε παιδιά συγγνωμη για την ενόχληση αλλά παίζουμε εδω...rent a room στην τελική
Ειχε γίνει τόσο κακός σήμερα
Και ήρθε το μοιραίο το μπουκάλι δυστυχώς γυρισε κςι έδειξε εμένα με τον Shawn.
Εγω σηκώθηκα και ο Shawn με επιασε
Κτιτηκα απο την μεση και με κόλλησε πανω του με φιλάγε αγρια.
Λες και εβγαζε ολο τον θυμο που ειχε για εμένα πανω στο φιλί μας.
YOU ARE READING
Act like you love me
Teen Fiction"Η ζωή δεν παίζει δίκαια".. Ειπε και κοπάνησε την πόρτα πισω της. ... "Σε θέλει ακομα" μουρμούρισε.. Αλλα το δωμάτιο ειχε νεκρική ησυχία που ακούστηκε καθαρά. ... " δεν σου αξίζει της φέρθηκες σκαρτα με καθόλου ίχνος εμπιστοσύνης. Τραβα βρες κάποια...