Capitolul 2

2 0 0
                                    

*Dimineata, cu o zi inaintea operatiei*
Stateam in masina si asteptam sa ajungem la spital . Nu ma temeam de operatie . Am trecut in total peste  67 . Pentru ca e o operatie pe creier ar trebui sa ma rad . Din cauza problemei mele parul imi creste foarte repede deci ...nu o sa raman mult timp cheala. Mama ma intrerupe din gandurile mele  :
M:Deni, am ajuns :)
E:Ok...
M:Esti speriata de operatie ?
E:Neah..am trecut prin atatea
M:Bine ... hai sa intram .
Imi iau bagajul,ca na..o sa raman internata si intru in spital.  Mergem  la infirmiera, imi da cheia camerei si mama se duce spre doctor . In cautarea camerei ma lovesc de cineva . Era mult mai inalt decat mine . Cand imi ridic privirea vad ca era. Cristi Munteanu  . Eh.. Nu sunt fana infocata (in realitate nu sunt fana deloc dar nu conteaza) .
E:Scuze...murmur eu
Imi continui drumul si ajung in fata camerei . Era numarul 156 .

Asa arata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asa arata . Imi las bagajul si ma asez pe pat . Ma gandesc ...oare ce o sa mi se intample in operatie . Adica ...oare voi deveni un copil normal? Toate aceste ganduri imi spunt spulberate de mama care intra in camera .
M:Deni, te asteapta doctorul
E:Ok . Haide

*In cabinetul doctorului*
M&E:Buna ziua
D:Buna ziua . Luati loc .
Ne asezam .
D:Dupa cum bine stiti fata dumneavoastra sufera de Inteligenta Supradeordonala(nume inventat).
E:Da stim . Stim si ca  daca ma expun unui efort fizic sau ma stresez mult pot cauza acea durere de cap si am acele viziuni .
M:Dar nu uita ca esti si cea mai inteligenta persoana de pe pamant .
D:Exact . Dar , daca operatia decurge cum vrem noi sa decurga,vei scapa de durerile si viziunile si vei putea continua scoala .
E: Daca?!?
D:Este o operatie unica in lume . Sunteti una din cele 2 persoaane de pe planeta care au aceasta boala . O sa vina acelasi doctor care a operat cealalta persoana si operatia a fost cu succes .
E:Aha .
M:Maine va avea loc operatia .
D:Da.  Si o rog pe domnisoara sa se duca in sala din capatul holului ca sa fie rasa dar as dori sa mai vorbesc  cu dumneavoastra
E:ok. Eu plec . La revedere
D:La revedere .

Ies pe hol si ma lun pe un scaun , asteptand ca mama si doctorul sa iasa . Vad ca cineva iese dintr-un cabinet. Se aseaza la cateva scaune distanta de mine . Nu ma uit la el . Ma uit in continuare in telefon .Stau vreo 10 minute si observ ca mama si doctorul ies din salon.

D:Haide Denisa

Mergem spre salonul unde trebuia sa ma rada in cap . Ajungem acolo . Ma asez pe un scaun si ...
Ma rad. Eram cheala . Imi pun un fes negru  In cap si ies din salon . Merg spre camera unde stateam . Imi faceam poze . Imi statea bine cheala . Era ora 19:30 asa ca ma decid sa ma plimb in jurul spitalului . Ma imbrac intr-un hanorac si o pereche de blugi negri lungi(chiar daca era vara , era racoare seara) . Ies din camera . Ies din spital.  Si ma plimb in jurul lui . Iar ma ciocnesc de cineva.  Era....era......

Muahahahaha , suspans ......;)))))))

O Viata Grea (Ff with vloggers)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum