20. een akward gesprek?

375 21 3
                                    

Song: grenade- nightcore.
Luister hem hij is fking tof👆
Ik schrijf dit terwijl ik op feest ben bruh! Maar lees ook het boek tranen van  simonejacobs11

Jeremy p.o.v
Ik stap door de krakende deur  en zie een prachtige boomhut.  Er is een houten aanrechtje en een klein bedje, het ziet er strak uit. "Sluit je mond dalijk vliegt er nog wat naar binnen" lacht link. Het begint al schemerig te worden. Ik ga op het bed liggen en link komt langs me liggen "het spijt me dat ik me zo idioot gedraagde" fluister ik lief in zijn oor. Jer kijkt mij aan met een gesmolten Blik, ik breng mijn hoofd  dichter bij en geniet van de stilte die de natuur brengt. De zachte lippen van link worden in mijn nek gedrukt.  Ik  ga op zijn borstkast liggen de warmte die zijn lichaam heeft neemt de mijne over. Ik kijk hem strak aan en begin hem te kietelen. "Stop jer" roep link die bijna niet mee bij komt. Ik luister niet en ga door "JER STOP, NU!" link schreeuwt het uit tranen lopen Uit zijn ogen. Ik veeg met mijn hand zijn lach tranen weg en duw mijn lippen op de zijne.  Link zijn zachte handen gaan door mijn haar heen. Ik pak zijn hand vast en laat mij rusten op zijn borst, zo bleef ik nog 5 minuten liggen en toen liet ik mijn ogen dichtvallen.

Link p.o.v
Het is vroeg in de ochtend en ik maak jer wakker door hem een zoen te geven. Een lieve smeltende lach verschijnt, mijn hart klopt harder en ik poor hem plagerig in zijn zij.   jeremy slaat een arm om mij heen en maakt een selfie van ons we hebben allebei geen shirt aan maar dat boeit ons niet. Hij post het op instagram en ik op de mijne, we krijgen super lieve reactie. Vooral zulke zoals "liry is real" of "omg super lief veel geluk saampies". En regelmatig komt er een "kimpiepaarntie" voorbij.  "link ik moet weer gaan. Ik heb een afspraak bij de kapper". hij geeft me een kus en verlaat de hut.  Ik schrik me dood wanneer mijn telefoon afgaat.

Pascall P.o.v
Ik scroll over de hoofdpagina van istagram en stop bij de foto van link. ik sla hem op en maak er een screenshot van. Waarom moet hij nou ook geen shirt aan hebben! Ik snijd Jeremy eraf en sla de foto op in mijn galerij. zou ik link bellen voor een afspraakje? Fuck die shit! Ik tik link zijn nummer in en wacht tor de telefoon overgaat. Meteen word er opgenomen.
Link: hallo?
pascall:  heey linkje met pascall!
Link: oh heey pascall. Hoe gaat het ?
Pascall: goed en met jou! Ik belde om uh.. om even te kletsen.
Link: fijn dat het goed gaat! Ja tof dat je belt!
Pascall: heb je misschien zin om Vanavond te logeren?
Link: ja leuk maar ik moet hangen
Pascal: is goed ik zie je vanavond bij mij om 7 uur.
Link: is goed later, later!

De telefoon word opgehangen, wat een akward gesprek.  mijn hart klopt drie slagen sneller, verdomme pascall link heeft een vriend! Ik sla me eigen zo hard. Dat ik Op de grond val. Ik grijp naar me hoofd en een koude vloeistof komt op mijn wijsvinger. ik kijk erna en zie een druppel bloed naar beneden lopen. "Kutzooi!" boos sla ik tegen de deur en wankel naar beneden.

Jeremy p.o.v
Ik loop de kapperszaak binnen en ik slik even. Ik aarzel of ik naar binnen moet lopen. "Fuck it Jeremy negeer het" zegt de stem overtuigend in mijn hoofd. Of het een wijze keus was weet ik niet, ik loop naar door en ga in de stoel zitten die aan gewezen word. Rick de pestkop kijkt mij doordringend aan. Ik blijf hem negeren en laat me geknipt worden. Helaas is hij tegelijkertijd klaar, ik reken als eerste af en loop normaal de deur uit zodra ik de hoek om ben maak ik een sprintje tot ik thuis ben. Ik wil gewoon lekker een dag rusten! dus zet ik mijn muziek aan en ga een rustgevend bad nemen.

P.o.v pascall
Het is 7 uur link kan er elk moment zijn. De deurbel gaat en enthousiast maak ik de deur open. Ik geef link sen brohug en laat hem verder binnen. We kletsen wat en link stelt voor om een serie te gaan kijken. "Laten we 13 reasons why gaan kijk die serie is zo indrukwekkend!" zegt hij met volle moed. Ik knik en start de  serie op we hebben hem in een stuk uitgekeken. We gaan naar boven, we delen mij twee persoons bed dat hebben we namelijk al vaker gedaan. Link trekt zijn shirt uit en alles lijk wel in slomotion te gaan. Ik wil niet te veel opvallen dus kijk een klein beetje weg. we kruipen onder de lakens, en het is best koud. Op een gegeven moment is link zoetjes in slaap gevallen , met smagt kijk ik naar hem. Hoe kan iemand zo cute zijn terwijl hij slaapt. Ik houd mijn  hand net voor zijn gezicht en zijn warme adem komt tegen mijn hand. Idk why maar het is best wel satisfying. Zachtjes haal ik mijn vinger langs zijn Wang, toch haal ik hem weg. Dit is niet goed pascall! Hij heeft een vriend. "Weltruste" fluister ik toe ondanks dat ik weet dat hij zich al in slaaplekkerland bevind. Ik draai me om zodat ik hem niet meer kan zien en val in slaap.

Jeremy p.o.v
Ik ga op bed liggen en start mijn computer op. Ik speel even wat lol. En ga Dan op netflix the walking dead afkijken. Na tien afleveringen gezien te hebben sluit ik de computer af en ga ik slapen. Morgen hebben link en ik het 3 maanden.  Ofja zonder de break erbij dan. Ik leg mijn hand tegen mijn hoofd en denk na over de verrassing. "Dat is het!" zegt ik enthousiast. Ik  stuur link nog een appje voor ik ga slapen. "❤" met daar achteraan "ik hou van je mijn snoezepoesje😉 xxx" ik sluit letterlijk al mijn apps af en mijn oogkappen sluiten. Rust!

Wat vonden jullie ervan dat pascall een p.o.v heeft gekregen?
Jaaa blijkbaar heb ik wifi op het vakantie park🔥❤.  Dus kan ik gewoon uploaden en schrijven maar verwacht niet te veel want ja weetje VAKANTIE.  ik heb vandaag ook mijn rapport gekregen dus ik ben door naar leerjaar 4 whoooohoooee. 💮Stem als je wil💮

(1086 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu