Hazırlanma

6 1 0
                                    

sabah kalktığım da ilk defa üşümemiştim.bu işte bir sorun var diye düşünerek ayağı kalktım.

direk banyoya dalarak ayna da kendimi kontrol ettim.dağınık yatmadığım için veya makyajımı akşamdan sildiğim için düzgün görünüyordum.

yüzüme su çarptığım da hemen gözümü açtım çünkü bundan bir hafta önce blodimeri filmini izlemiştim ve şuan da tırsmaktan başka bir şey yapamıyorum.

banyoda işim bittiğin de dolabıma doğru ilerledim.dolabımı açmamla çığlık atmam bir oldu.gerçekten babaannem nereye gitti?

telefonu aldım ve hemen grup araması tuşuna bastım.birkaç aramadan sonra telefonlar açıldı.

DERİN-kızlar acil durum!hiç güzel giysim kalmamış hepsi küçülmüş!

ADA-ne yapalım şimdi?

SILA-kızlar kızlar kızlar sizden zeki olmanızı beklemiyorum ama bu mallık da biraz fazla değil mi?

SELİN-biz satın alıp veya satılmış bir şey değiliz ki mal olalım (espriyi anladınız mı? :D).

SELİN DIŞINDA HERKES-ıyy iğrençti sen bir daha espri yapma.

DERİN-yani benimle alışverişe geliyorsunuz itiraz kabul etmem.neyse hazırlanıyorum bayss.

                                   (DERİN'İN AVM'YE GİDERKEN GİYDİKLERİ)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                   (DERİN'İN AVM'YE GİDERKEN GİYDİKLERİ)

adayı ve sılayı aldıktan sonra sıra selini almaya gelmişti.mete evde değilmiş.arkadaşlarıyla sarı cafeye gitmiş.

selini de aldığımız da AVM yakın olduğu için yürümeye karar verdik.beş on dakika sonra AVM'ye gelmiştik.içeri girdikten beş saat sonra 3 gömlek,3 etek,2 tişört,4 kot pantolon,2 pijama,3 elbise,4 şort ve 6 takım takı aldım.

diğerlerinin de işi bittiğinde mete'nin yanına gitmeye karar verdik.geldiğimiz de mete'nin yanında çağatay,ege,ayla ve su'yu görünce şok geçirdik.

bir saniye demir neredeydi!değerli grup başkanı sonuçta.herhalde o gelmeyecek diye grup eksik kalmasın faslı yüzünden mete'yi kullanıyorlar ah mete ah ah!

ADA-kızlar siz gidin!

hem burkuk hem sinirli olduğu her halinden belliydi ada'nın.

DERİN-saçmalama hem ayrıldığını söyler hem de yüzüne tükürürsün.

ADA-aynen haa hadi gidelim.

SELİN-mete'yi evde ne yapacam bakın ağzına sıçacam!bazen ondan zeki oluyorum hee.

onların yanına ilerlediğimiz de su tam konuşacağı sıra ada'nın sinirli tavrını görünce sustu.ege ise korkmuş ama belli etmemeye çalışıyordu.

aslında ege ile ada epeydir sevgili.hem de birbirlerini çok seviyorlar.hatta genelde kavga ederler ama bu sefer ege fazla ileri gitmişe benziyor.

ADA-allah senin belanı versin!sen ne aşağılık ne şerefsiz ne-

bu cümleyi ege adanın dudaklarına yapışarak yarıda kesmişti.adanın kalbi duracağa benziyordu.ege adanın dudaklarından yavaşça ayrıldı ve konuşmaya başladı.

EGE-bir sus be prenses.tamam bir eşeklik yaptık ama valla pişmanım.hadi beni affet özür dilerim.

ada "sonra konuşuruz bu konuyu" adlı bakışını yaptıktan sonra ege'ye kocaman sarıldı.

DERİN-evet gelelim bizim safa.mal senin arkadaşların dediğin bumu!istemiyorsan bizim gruptan ayrılabilirsin!

METE-ama-

SILA-sus çok konuştun!anladık biz senin niyetini.hadi kızlar gidelim o KANKALARI ile takılsın!

mete gerçekten üzülmüşe benziyordu.hıh oda onların yanına gitmeseymiş.tam kapının önüne geldiğimizde:

DEMİR-oo kimler gelmiş ne çabuk gidiyorsunuz?

bu demirdi.sinirlerim şimdiden tavan yapmıştı.biri şunun ağzını bantlayabilir mi?

DERİN-sanane!

DEMİR-oo küçük hanımın tansiyonu çıktı yoksa anlatıyı-

DERİN-tamam be susuyoruz işte.

DEMİR-heh şöyle,sen benimle geliyorsun dimi güzellik!!!

DERİN-hıhı evet geliyorum.

bunalmış ve sinirlenmiş bir şekilde tuvaletin oraya gittiğimiz de beni iki eli ve duvar arasına aldı ve konuşmaya ilk o başladı:

DEMİR-size bir teklifim var.

ellerimi devam et şeklinde salladığım da oda devam etti:

DEMİR-sen bizim gruba gireceksin su ile bende adayla ege'nin arasına girmeyeceğiz.eğer kabul etmezsen ege ona pas vermese de su ege'ye sırnaşacak oda yanlış anlayacak ve bum ayrıldılar!

DERİN-sırnaşacak derken!!!

daha çok bana yaklaşarak:

DEMİR-işte ege'yi dudağından öpecek falan normal işimiz.

DERİN-bir bu teklif değil resmen tehdit!iki normal işimiz derken!!!

DEMİR-sevgilim beni mi kıskanıyor yoksa :D.benim için teklif çabuk karar ver işim var.

DERİN-sırf aynı şeyi ısırdığımız için sevgili olmuyoruz ve başka bir teklif sun bana.

DEMİR-kampta adayla ege kalcak bir kulübe de yani sen tek kalıyorsun o yüzden benimle aynı kulübe de kalacaksın.

DERİN-ne asla!

DEMİR-diğer teklife geçebiliriz istersen.

DERİN-off tamam kabul ediyorum.

ellerini çekti ve ayağımı yere vura vura eve gittim.kızlar biraz dışarı da takılacaktı.bende yorgun olduğum için eve döndüm.

meğerse babaannem köye gitmiş.hemen bavulumu hazırladım.telefondan mesaj sesi geldiğin de bilinmeyen numara olduğunu gördüm.mesajda:

...CADOLOZ SABAH SENİ ALIRIM ONA GÖRE VE BEKLETİLMEYİ SEVMEM...
                  -SEVGİLİN DEMİR-

 birde bilmiş bilmiş sevgilin yazıyor.ben bu çocuğu üç ay nasıl çekeceğim ya diye düşünürken uykuya dalmıştım bile...


MEDYA DA DEMİR VAR.

ARKADAŞLAR BÖLÜM NASILDI?

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

                   

Günlerden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin