yuki lise 3e giden bir kızdır.birgün yuki'nın arkadaşı yuki'yi hoşlandığı çocuğun yanına götürür .fakat çocuk yuki'den hoşlanır .bu durumu gören arkadası direk oradan kaçar yukide üzüntüyle arkadasının pesinden gider .yuki arkadasının üzülmesine dayanamayarak çocuga bir mektup yazar mektupta arkadasiyla cikmasini istedigini soyler. yuki mektubu vermek icin çocugun sınıfına gider .fakat sınıfta yanlızca bir çocuk vardır .bu çocuk okulun en populer çocugudur adı zero'dur.yuki çekinerek zero'nun yanına gider ve mektubu ona verip arkadasina iletmesini rica edecekken zero bu mektubu aşk mektubu zanneder ve yukiyi öper.yuki ne yapacağını bilemez ve zeroya tokat atar. zero cool biridir ve okulda çıkmadığı kız yoktur .zero şaşkınlıkla yukiye bakar ve "İLK ÖPÜCÜĞÜN MÜYDÜ? diye sorar yuki ağlayarak kaçar.aradan bir kaç gün geçmıstir.yuki'nin arkadaşı hoşlandığı çocukla sevgili olmustur.yuki hala o öpücüğün etkisindedir.zero yuki'nin diğer kızlar gibi olmadığını anlar ve yukiden hoşlanmaya başlar.yukide zerodan hoşlanır .birgün yuki okulun arka bahcesinde otururken zeronun bir kızla öpüstüğünü görür bu kız zeronun sevgilisidir adı riko'dur.riko oldukca guzel bir kizdir .okulun cikisinda zero yukinin elinden tutup bir nehrin kenarına götürür.ve yukiye çıkma teklif eder yuki şaşırır ve zeroya senin sevgilin riko var ve ben sizi öpüsürken gördüm der.zero ise umursamaz bir tavırla ben ondan ayrıldım ayrıca ben onu öpmedim o beni öptü der ve yuki'nin elinden tutar .yuki kabul eder ve ertesi gun sevgili olarak gelirler okuldaki herkes zero ve yuki hakkında konuşuyordur .bu durumu duyan riko sinirlenir ve yukiyi kacirir tam dövdürtürken zero gelir ve yukiyi kurtarır .zero yukiyi kendi evine götürür.aradan bi kac gün gecer .yuki okula gittiginde herkes yuki hakkinda konusuyordur.yuki meraklanip sinifa girdiginde sinifin duvarlarinda yuki hakkinda ahlaksiz seyler yazmaktadir bunu duyan zero sinirlenir ve bunu rikonun yaptigini anlar zero sinirle yukinin elinden tutar ve rikonun sinifina gider ve rikoyu tehdit eder.aradan aylar gecer.yuki hamiledir ve zero cok heycanlidir bir an önce yuki ile evlenmek istiyordur .yuki birgün okuldan çıkmış eve giderken rikoyla karsılasır riko yukinin karnina vurmuştur .yuki bu durunu zeroya söylememistir.çünkü zeronun rikoyu öldürmesinden korkmuştur.aradan birkac ay gecer yuki sancılanır ve hastaneye gider zero heyecanlıdır ve elinde doğacak bebeği için bir nazar boncuğu vardır .yuki odadan ağlayarak çıkar ve bebeğini koruyamadığı için zerodan özür diler bebek ölmüstür .aradan aylar gecer zero birgün hastalanır ve okula gelmez .zero basit bir grip zannediyordur.zero tam okula gelecegi sırada bayılır doktora gider ve kanser oldugunu öğrenir fakat bu durumu yukiye soylemek istemez cunku öldügunde yukinin üzülmesinden korkar ve en yakın arkadasina söyler bu durumu sadece en yakin arkadasi bilmektedir.zero yukinin kendisinden nefret etmesini ister ve yukiden kabaca ayrılır ve yukiyi aldatır yuki zerodan ayrılmak istemez fakat zeronun yaptıklarına dayanamaz ve ayrılır.zero artìk okula hiç gelmiyordur.zeronun arkadasi dayanamaz ve zeronun hastaligini yukiye anlatir yuki zeronun yanına gider ve zeroya herseyi bildigini aciklar .zero ve tuki yeniden sevgili olurlar zero artık nefes bile almakta zirluk cekiodur.zero yukiye evlenme teklif eder yuki kabul eder ve evlenirler.yuki zeroyla olan fotograflarini cikarmaya gider.zero hastanede ölür. yuki zeronun ölümüne dayanamaz ve intihar edecekken aklına zero gelir ve vazgecer aradan birkac ay gecer yuki rikoyla.karsilasir riko hamiledir ve yuki rikonun karnına dokunup hep mutlu ol der rikonun aklina yukinin ölen bebegi gelir ve riko vicdan azabı ceker ve orada uzaklasir .yuki zeronun öldüğü hastanede hemşirelik yapar.ve hayatına zeronun acısıyla devam eder..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki liseli gencin dramı
Romancearkadaslar hikayenin sonları cok acikli eger genclik,romantik,okul,dram tarzi bir hikaye ariosaniz bu hikaye tam size göredir.