1 Bölüm "Ilk Karsilasma"

10K 269 63
                                    

Olanlardan sonra tam 1 Ay gecmisti. Fethi Eylemin dönücegine ümidini kesmisti. Eylemse Hayallerinin pesinden kosmayi tercih etmisti. Tim ihrac edildikten sonra yeniden bulusmaya karar vermislerdi. Bulusma noktasi ise Box salonuydu. Tim ilkkez Istanbulda bulusup birseyler yapicaklardi. Saat gelmisti herkes salona gidiyordu. Ilk orda olan kisi tabikide Yavuz Komutan di. Ondan sonra Timin geriye kalan herkes gelmisti....
Kesanli: Varya Komutanim ben kac haftadir evden cikmiyorum. Depreysona girdim resmen.
Fethi: Onun adi Depresiyon degil mi?
Kesanli: Ne fark eder aga
(Tim güler ve iceri girerler)
Ates: Dövüsmeyi cok özledim insallah hoca ciddi ciddi kavga eder...
Fethiden ic ses
Kendimi timle bulustugum halde bos hissediyorum. Demekki o bosluk sadece Eylem gelince dolucak. Ama nerde o geri dönmez ki ben aptal o gece ona seni seviyorum demem gerekti ki kizin burda kalmasi icin bir nedeni olsun. Ah aptal kafam. Ben yine kalbimi dinlemeyip eski yaralarimi dinledim...
-Tim iceri gecer ve hocayi beklerler. Beklerken iceriye biri girer. Bi kizdi. Sacini at kuyrugu yapiyordu. Tim kizin tarafina bakarken fethi atese bakiyordu
Fethi ic ses:
Bu mal kime bakiyorki? (Kafasini cevirir) Oha o...
O Eylem degilmi?
Fethi dikkatlice Kiza bakiyordu. Timin tarafina dogru yürüyen kisi Eylemdi.
Eylem ic ses:
Hayallerinin pesinden kosmayi tercih ettim. Benim Hayalim Fethinin seni seviyorum demesi ve benim onun koynuna atlayip sarilmak. Zamani orda durdurmak. Buyüzden geldim iste. Geldim istanbul!
Bi dakika o karsidaki Fethi mi? Ne isi vardi burda? Oha tüm tim orada. Neyapsam ki yanlarindan mi gecsem yada Tarik Hocayi mi beklesem. Of bilmiyorum... beni bi ates basti.
Tim dikkatlice Eyleme bakiyordu hepsi saskindi. Eylemin üstüne bi siyah Spor Tayti vardi üstündede kisa bir sporcu atleti. Saci düz bir at kuyrugu. Cok havali birsekilde Time dogru yürüyordu. Eylem Fethiyi görünce ilk önce yandan güldü sonra göz kirpip kocaman güldü.
Fethi ic ses:
Yine yapti yapicagini kocaman gülüsüyle beni benden aldi.... off seni cok özlemisim. Ayrica o icimdeki bosluk doldu gibi...
Ortamda sessizlik vardi herkes birbirine bakiyordu.
Sessizligi bozan kisi Kesanliydi...
Kesanli: Yenge? Sen fransaya gitmemismiydin?
Eylem: Iyim Mücahit sen nasilsin?
Kesanli: Pardon yenge ben seni görünce sasirdim oyüzden hemen sordum...
Eylemden:
Kesanli sorarken dikkatimi tek ceken sey Fethinin Kesanliya attigi bakis. Yenge dediginde böyle sasirmis bir ifadesi vardi yüzünde.
Eylem: Evet türkiyeye geri döndüm Hayallerimi gerceklestirmek icin
O arada Tarik Hoca gelmistir. Yavuz ve Tarik tanisiyorlardi ve birbiriyle tokalastiktan sonra Tarik hoca eylemi yanina aldi.
Tarik Hoca: Selam herkese ben Tarik bugün sizlerle biraz dövüs calisicagiz özlemistirsiniz kac hafta oldu dimi? Buarada yanimdaki güzel bayanda Eylem Mercier.
Eylem ic ses:
Uzun zaman mi? Bak iyi dedi hoca bunlar niye istanbulda ki? Bilmedigim cok sey var galiba
Fethi ic ses:
Ben bu tarik hocayi döverim ha güzel bayan mis mis gösteririm sana benim sevdigim kiza güzel demek neymis. Ben ne diyorum ya...
Kesanli: Tarik hoca bu ama kiz nekadar iyi dövüse bilicek ki? Yani kendinden eminse gelsin dövüselim.
Eylem: Meydan okuyorum diyorsun yani? Peki gel göstereyim sana kizlarin gücünü
(Mücahit Eylemin karsisina gecmistir)
Mücahit: Vallah yenge sonra bana kizma biyerin acir filan
Eylem: Onu görücez
Mücahit box yapmaya baslamisti. Ilk önce kafasina dogu vurucakti. Tabiki Eylem egildi. Sonra sag yapicakti yana gitti sol yapicakti sagya gitti. Birden Mücahit bir teknik yapmak istemisti. Sag eliyle sola gidiyor gibi yapip sagdan Eylemi yere indiricekti. Fakat Eylem bu taktigi bildigi icin Kesanli tam elini uzatirken Kolundan tutup ayaga ile Kesanlinin ayagini cekmesiyle Kesanli yere yapismisti. Sonra yanina egilip elini karnina bastirmisti. Kesanli sok olmus bir sekilde bakis atiyordu. Tim ise gülüyordu
Eylem: Ya Kayinco öyle emin emin konusmiycaksin
Eylem ic ses:
Of kizim ne dedin sen? Kayinco dedin resmen kayinco dedin Fethinin bakislarina bak kizim of rezil oldun!
Fethi ic ses:
Oha kayinco dedi! Ben yerim onu ama ya
Mücahit: Ama Yenge bari artistligimizi bozmasaydin ya!
Eylem ayaga kalkip mücahite kalkmasi icin yardim etmistir.
Eylem: Görüsürüz Tarik Hocam
Tarik Hoca: Görüsürüz Eylemcim!
Eylem soyunma odasina gidip üstünü degistirmistir.
Ciktiginda kapida Fethi bekliyordu. Fethi Eylemi duvara yaslayip sag kolunu duvara dayar. Ikisinin arasinda cok kücük bir mesafe vardi. Ikisinin kalbi öyle atiyordu ki ....
-Bölüm Sonu-

Begenmeyi ve Düsüncelerinizi Yoruma yazmayi unutmayin... :)

Kırmızı AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin