SELİN...
Şu anda ne yaptığımı anlamadan önümde ki okula yani,okul denilse de benim için tımarhane'den farkı olmayan bu okula arkadaşımın zoruyla geldim. Ne kadar dirensemde yine şu lanet okulun karşısındayim. Evet. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttun. Ben Selin AVCI. Her ne kadar güzel olmadığımı düşünsem de çevremde ki insanlar güzel olduğumu söylerler. Ama güzelliğim olsa bile asla övünmeyen biriyim. Yanımda duran şahsın adı ise Nisa ÖZTÜRK. Siyah saçlı, siyah gözlü fiziki olarak pek çok kıza taş çıkartan bir kızdır. Okula havalı bir giriş yapmış bulunmaktayız. Erkeklerin bize bakışlarından her hâlükar'da rahatsız olsakta çaktırmadan yürümeye devam ettik. Sınıfa doğru yol aldık. Sınıfa girdiğimde kardeşim dediğim Gamze'yi gördüm. Gamze ise bizim tam tersimiz. Sarı saçlı, ela gözlü, mülayim, hanım hanım bir kız. Onunla aynı ortamda bulunupta dedikodu yapmaman mümkün değil. Bakışlarımız kesiştiğinde birbirimize öyle sıkı sıkı sarıldık ki en son kemik kırılma seslerimiz geliyordu herhalde. Gamze bana dönerek;Gamze; "Naber selinim?"
Bu kıza bayıldığımı söylemeliyim,ben ise cevap olarak. Nisa sözümü kesip;
Nisa; "İyi gazoz iyi, bende iyiyim canım beni sorarsan."
Nisa'nın şakaları işte. Birazcık alınsada ben ona tebessüm ile bakıyordum. Bu arada ben bu okulda okumuyorum sadece Nisa ile Gamze bu okulda, ben ise Samsun'un ilçesinde yani Atakum'da okuyorum. Kısa ve öz olarak buraya ziyaretçi öğrenci olarak geldim bi nevi de Nisa'nın zoruyla. Kızlarla dedikodu tavan yaparken Nisa yanıma gelip;
Nisa;"Okulu mu turlasak acaba kızlar."
Selin; "Yok canım biz böyle iyiyiz." desemde.
Nisa yerinde durur mu hic? Beni cekiştirerek aşağıya sürükledi. Merdivende inerken kantine uğradık. Yalnız bu okulda tuhaf insanlar var. İnsanı yiyecek gibi bakıyorlar. Ama yanımda okula taş çıkartan, fiziğiyle insanı kıskandıran Nisa vardı. Tabii Gamze'yi de unutmamak lazım onlar varken bana söz düşmez. Elimdeki çikolatayı hızla bitirdim. Okulun etrafını turlarken yorgun düştüm. Bir banka oturdum. Oturmaz olaydım!
Köpek gibi bakım, insanı baştan aşağıya sürüyorlar. Sanki hayatları boyunca kız görmemişler gibi. Arkamdan bana seslenen sesle bu düşüncelerden sıyrılıp arkama baktım."Şiişşt baksana. "
Kafamı çevirdim işte o köpeklerden biri.
"Sen yeni misin? "
"........"
"Sana diyorum sana, güzellik."
"Ağzını topla lan! Dingil."
"Abla sert çıktı beyler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTARSIZ AŞK
Teen FictionBirbirini çok seven ,ama sürekli kıskançlık krizine giren bir çiftin hikayesi gerçek yaşanmış olaylar. Ve sevgilisi icin her şeyi karşısına alan bir erkek. Bu yolculukta cok sıkıntı çekecekler ama "AŞK" onları hic bir zaman ayıramayacak. Bu seyahat...