** Dav szemszöge**
Ma van a bál napja. Kicsit izgulok, nehogy elrontsuk mindenki előtt. Az én szüleim is eljönnek, de "jóóóó". Mármint örülök, hogy megnéznek, de megint mindent lefényképeznek. Fhuuuuu. Ha 100 kép nem fog készülni, akkor egy sem.
- Szia Daaaav! - köszönt Eli, amikor megérkezett.
- Wháoooo! - csodálkoztam, ahogy ránéztem - Szia!
Megölelt, majd csak mosolyogtunk. A vendégek még később jönnek, csak nekünk kellett előbb jönni, hogy minden rendben legyen és időben eltudjuk kezdeni a "műsort?".
- Jól nézel ki - dicsért meg Eli, pedig csak egy fekete öltöny volt rajtam, de rajta... Tudtam, hogy ilyen ruhájuk lesz a lányoknak, de nem gondoltam volna, hogy ennyire szép is lesz benne Eli. Mármint értitek, szép lány alapból még ha ezt ő nem is tudja magáról, de ez a ruha nagyon jól áll neki. Nincs túl díszítve, inkább egy egyszerűbb darab.
(Ilyen ruhája van Elinek, csak nem ilyen nagy a szoknya része, hiszen azért ez még sem esküvő. :D)
- Te is nagyon szép vagy ebben a ruhában - vigyorgok rá.
- Köszönöm. Kicsit úgy érzem magam, mintha menyasszony lennék - nevet, majd én is vele.
- Készülj fel, mert az anyám agyon fog minket fotózni.
- Oh tényleg! Nem baj, attól még bírom anyukádat.
- Én is. Csak néha már sok ez az állandó fotó mániája- sóhajtok, mire felnevet Eli.
- Jer is valószínűséggel jön.
- Naaaa, az jóóó.
- Aha, azt mondta minket mindenképp megnéz, meg után is akar velünk még találkozni, csak lehet, hogy sietnie kell, úgyhogy nem tud sokáig maradni.
- Aztaaaa! - szólal meg valaki mögülünk, mire egyszerre megfordulunk. Matt és Kevin az.
- Valaki nagyon csinos itt - dicséri meg Kevin is Elit. Megöleli mind a két fiú a lányt, majd velem is lepacsiznak.
- Nagyon szép vagy Eli - dicsérik tovább, mire Eli elpirul.
- Köszönöm szépen - mosolyog - Hogy, hogy itt vagytok?
- Minket is beszerveztek segíteni pakolni, de felesleges volt mert már mindent megcsináltak. - magyarázták.
- Jah értem - bólogattam.
- Nekünk mennünk kell, a többiek már indulnak - szól Eli, majd mögém mutat.
- Akkor még találkozunk - mondja Kev, majd elköszöntünk tőlük.
- Ügyesek legyetek! - kiabálnak utánunk, mi csak elnevetjük magunkat, majd megyünk a helyünkre.
** Luke szemszöge **
- Készen vagytok már? - kérdezi Ash a másik kettőtől akik még nem jöttek ki a szobájukból.
- Igeeeen!
- Ahaaaa.
- Komolyan mondom néha rosszabbak vagytok, mint egy lány - sóhajt Ash.
- Jól van, nem tudtam begombolni az ingem ujját - forgatta a szemét Cal egy sóhaj kíséretében.
- Menjünk! - mondom ki a végszót és mindannyian elindulunk az autóhoz, majd miután beszálltunk a helyszín felé vesszük az irányt, ahova a közelsége miatt hamar megérkezünk.
- Hé srácok! - szól Michael, mire mindannyian felé kapjuk a fejünket.
- Az ott nem az a híres szálloda igazgató, John White? - mutat egy férfire, aki az épületbe tart.
- Mit keresne itt? - kérdezi Ash.
- Lehet, hogy csak nagyon hasonlít rá az az ember - gondolkodik hangosan Cal.
- Ha ti mondjátok - ránt vállat, majd kiszáll az autóból. Mi is követjük őt. A hely ahol az egész meg volt szervezve, nagyon elegáns. Kerestünk egy jó helyet, ahol látjuk Eliéket. Kev, Matt és Lau is már bent ült a sorokban Kellyvel és Emmával együtt, ha jól emlékszem ez a nevük. A "műsor" nem sokára kezdődött.
Nagyon szép volt Eli abban a ruhában. Hát nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fog kinézni. Volt egy pár lány, akinek eléggé, hogy is mondjam... Tudjátok, kicsit nagyon kivágott volt a ruha dekoltázsa. De neki, pont megfelelően, nem volt kihívó, nem volt túl feltűnő, és mégis ezzel a kellemes egyszerűséggel tűnt ki a többi lány közül. Amennyire értek az ilyesfajta táncokhoz nem rontották el Davvel a lépéseket (legalábbis én nem láttam), és látszott, hogy a többi párhoz képest mennyire összhangban vannak. Néha megejtettem egy-egy mosolyt egymás felé tánc közben.
** Lau szemszöge **
Annyira izgultam, hogy minden rendben legyen a mai nap. A tánc nagyon szép volt, mind a ketten csak úgy ragyogtak, úgyhogy biztos voltam benne, hogy alig észrevehető rontások sem voltak. Így elnézve tényleg olyanok voltak, mint egy pár, de természetesen tudom, hogy ennek semmi köze ahhoz. :)
Ahogy láttam Eli apukája, anyukája és még a bátyja is itt vannak, úgyhogy teljes a család. Dav szülei meg már menet közben agyon fényképezték magukat. Az apja videózott, az anyja meg képeket csinált. Mindkettőjük szülein látszódott, hogy büszkék a gyerekeikre.
___________________________________
Sziasztok!
Van itt még valaki, akit érdekel a történet?
Rengeteg kihagyás után végre itt van egy rész, ami remélem tetszik nektek!
xxSimpleandComplicated
YOU ARE READING
This Simple and Complicated
FanfictionElizabeth White. Aki azt hiszi teljesen átlagos, pedig egyáltalán nem. Kiváló a reál tárgyakból és az utolsó éve a gimijében. Barátnőjével, Laurával már sok mindenen keresztül mentek, de még mindig legjobb barátnők, és imádják egymást. Eli egyik bar...