Bu platformda yayınladığım ilk kitap bir eleştiri kitabı olacakmış meğerse skksksksksk
Neyse ben bölüme geçeyim çünkü şu konuşma işlerini beceremiyorum.
Bu kitap birkaç ay önce keşfet kısmından bulup okuduğum bir kitaptı, yakında raflardaki yerini almak için hazırlanıyor.
Buyurunuz efendim, buyurunuz:
~TEK GERÇEĞİM SENSİN (1Yesimn)~
Derin ile Aras'ın aşkını anlatan, sıcak bir wattpad hikâyesi.
Açıkçası ne yalan söyleyeyim, ilk birkaç bölümü okurken çok sıkılmıştım. Bazı olaylar bana abartı gelmişti, birkaç şeyi saçma bulmuştum. Derin'in bu kadar güçlü bir kız olması alışık olmadığımdan olsa gerek başlarda bana saçma gelmişti. Bu dünya üzerinde güçlü, ayağı yere sağlam basan kadınlar elbet vardı ama ne bileyim, o zamanki ruh halimden olsa gerek imkânsız bulmuştum Derin'i. Abartıya kaçıyordu benim için. Ya da Aras'ın karakteri. Bana göre fazla... Sinirli ve kabaydı. Birkaç tepkisini aşırı buluyordum.
Yazar hanım, kusura bakmayın ama başlarda kitabınızı okumayı bırakmayı bile düşünmüştüm. Bölümler benlik değildi, bazı yerlerinde eğlensem de genel olarak sıkılıyordum. Ama sonuçta ortada ciddi bir emek vardı ve unutmayın okuyucular: Her kitap bir şansı hakeder. Bu yüzden kendimi zorladım, okumaya devam ettim. Bölümler ilerledikçe işin içine heyecan girmeye başladı. Başlarda beni sıkan kitap, zamanla yeni bölümünü merakla beklemeye başladığım bir kitaba dönüştü. Barış, Aras, Ayaz, Derin... Hepsi hayatımdan bir parça haline geldi. Başlarda bana abartı gelen Derin'i zaman geçtikçe anlamaya başladım. Yaşadıkları çok zor şeylerdi ama o yıkılmamış, ayakta dimdik durmuştu. Bu harika bir şeydi. Kadınların isterse ne kadar güçlü olabileceğini gösteriyordu. Başlarda bana kaba ve sinirli gelen Aras, zamanla hayalini kurduğum bir erkeğe dönüşmüştü. "Keşke benimde böyle bir sevgilim olsa" dediğim birine dönüşmüştü.
Kitap gittikçe daha da beğendiğim bir şeye dönüştü. Boş zamanlarımda oturup yeniden okuyordum. Renkli karakterleriyle, merak uyandırıcı kurgusuyla ve eğlenceli olaylarıyla bir an önce işlerimi bitirip gelen yeni bölümü okumak istediğim bir şeye dönüşmüştü.
Sonuç olarak okumayı bırakmadığım için kendimle gurur duydum.
Yazarın kalemi son derece güzel. Sizi sıkmıyor, bunaltmıyor. Ama yine de bazen betimleme kısmından abartıya kaçtığı yerler oluyordu, bu da kusur kalsın ;)
TEK GERÇEĞİM SENSİN, umarım en kısa zamanda satışa sunulur ve bende bir an önce alıp imza günlerine katılabilirim.
Buradan yazar hanıma saygılar! Başarılarının devamını dilerim Yeşim. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELÖS'ÜN ELEŞTİRİ DÜNYASI
Non-FictionHer türlü wattpad kitabını eleştirebilirim. Bunun için mesaj atmanız ve isteyeceğim birkaç koşulu gerçekleştirmeniz yeterli. Not: Başlarda eleştirme durumum hakkında bir fikir edinin diye kendi seçtiğim kitapları eleştiriyorum, istekler olursa onla...