Ένιωσα κάτι ζεστό να τρέχει στο μάγουλο μου. ΤΙΙΙ? Εγώ ο Άλεξ Αγγελόπουλος κλαίω? Δεν γίνεται αυτό.. σκούπησα γρήγορα τα μάτια μου για να μην με δει η Λυδία. Θα μένει σπίτι μου μέχρι να επιστρέψει η μαμά της με τον μαλάκα Ν°2.
Όσο για τον Πάρη... θα μετανιώσει την ημέρα που γεννήθηκε...
Άλεξ Ρον.
Αφού την έντυσα την πήρα αγκαλιά σε στυλ νύφης και φύγαμε από εκείνο το σπίτι. Μπήκαμε στο δικό μου και την έβαλα να ξαπλώσει, πήγα γρήγορα προς την ντουλάπα άρπαξα μια μπλούζα μου και μια φόρμα και της τα φόρεσα.
Έτρεμε και έκλαιγε. Την πάρα αγκαλιά και ξαπλώσαμε μαζί. Της ψιθύριζα συνέχεια να ηρεμήσει και πως την αγαπώ. ΝΑΙ την αγαπάω και θα το φωνάξω να το ακούσει όλος ο κόσμος.Μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά . Όταν ξυπνήσαμε είχε πλέον ξημερώσει. Ξυπνήσαμε μαζι και η αίσθηση ήταν τόσο ωραία. Ήταν τόσο όμορφη και γαλήνια. Δεν μιλήσαμε καθόλου απλά χαμογέλασε ο ένας στον άλλο και μείναμε στο κρεβάτι αγκαλιά για αρκετή ώρα.
Πήγαμε στην κουζίνα και τις έφτιαξα πρωινό. Οταν φάγαμε την ρώτησα τι ακριβώς έγινε χθες . Βούρκωσε. Δεν άντεξα πήγα και την έκανα μια σφιχτή αγκαλιά για να ηρεμήσει.
Ήθελε να πάρει την μαμά της τηλέφωνο για να επιστρέψει. Δεν της είπε τι ακριβώς έγινε απλα της είπε έλα πίσω σε χρειάζομαι και της το έκλεισε. Έκανα μεγάλη προσπάθεια να την κάνω να το ξεχάσει. Βάλαμε να δούμε ταινία, πήγαμε βόλτα στο πάρκο, μετά στα Starbucks που ξέρω πως λατρεύει μέχρι και για ψώνια αλλά τα μάτια της παρέμεναν θλιμμένα . Την ώρα που επιστρέφαμε σπίτι είδαμε πως η μαμά της είχε επιστρέψει. Με το που μας είδε έτρεξε προς το μέρος μας με αυστηρό ύφος και είπε :
" Μα καλά που είστε όλοι σας ? Σε εχω παρει 100 τηλεφωνα και δεν απαντας !Με πήρες τηλέφωνο να επιστρέψω άρον-άρον και έχεις εξαφανιστεί? Που είναι ο Πάρης?"
Η Λυδία με το που άκουσε το όνομά του έβαλε τα κλάματα και με πήρε αγκαλιά.
"Ηρέμησε αγάπη μου θα της τα εξηγήσω εγώ όλα ηρέμησε ". Της είπα ήρεμα στο αφτί.
"Κυρία Αγγελικη πρέπει να σας μιλήσω!" Όταν είδε την Λυδία έτσι είχε τρομοκρατηθεί... Φαινόταν από το βλέμμα της ."Παμε καλυτερα στο δικό μου σπίτι ..." Συμφώνησε. Μπήκαμε μέσα , Την ρώτησα αν ήθελε κάτι να πιει και αυτή που ζήτησε λίγο νερό. Η Λυδία δεν είχε σταματήσει να κλαίει.
Καθίσαμε στον καναπέ και της είπα όσα ήξερα. Βούρκωσαι...Πήρε αγκαλια την Λυδία και της ζήτησε χίλιες φορές συγγνώμη που της μίλησε απότομα. Μετά από αρκετή ώρα που η Λυδία ηρέμησε πήγαμε όλοι μαζί στο σπίτι της.Η κυρία Αγγελική άνοιξε την πόρτα και είδαμε τους δύο ξεφτίλες να χαμογελάνε. Έκλεισε με δύναμη της πόστα πίσω της για να γίνει αντιληπτή.
"Παιδιά καθίστε στον καναπέ!" μας είπε ήρεμα...
Και τότε γύρισε προς την μεριά του Πάρη.#Vote&Comment❤
Το επόμενο θα ανέβει λογικά το βράδυ 😉θέλω comments τι νομίζετε ότι θα γίνει στην συνέχεια?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Λυδία (Readint2017 )
ЧиклитΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...