"Jaden, zullen we na het nablijven en het kuisen naar de bioscoop gaan?" vraag ik wanneer ik zijn kamer binnen ga.
Het is nu al een week dat we moeten nablijven en dat ik tafels moet kuisen. Dat betekend dat ik nog een week moet kuisen en twee weken moet nablijven. Mijn chagrijnige bui was de volgende dag al voorbij en ik was weer mijn vrolijke, enthousiaste zelf.
"Tuurlijk prinses." Jaden zit samen met Jake op zijn bed. "Wat doen jullie?" vraag ik. "Niks." zegt Jake snel en sluit de laptop die tussen hun twee stond. What the hell waren die twee op die laptop aan het doen. Yara zou waarschijnlijk al heel snel aan iets verkeerd gedacht hebben, maar ik zal het maar negeren... Voor nu.
"Gaan jullie mee ontbijten?" vraag ik. Ze gaan beide recht staan en komen met me mee.
"Wat hebben we eigenlijk het eerste uur?" vraag ik aan Aaron die naast me aan de tafel zit. "Gym." vertelt hij me. Ik knik en leg mijn hoofd op Jaden zijn schouder, die aan mijn andere kant zit.
"Kom je nog even mee naar mijn kamer? Ik ben mijn gymkleren vergeten." vraag ik aan Aaron. "Ja is goed."
Yara zit tegenover me met Junior in haar armen. "Geef mijn petekind eens hier." zeg ik tegen haar. Ik pak haar zoontje van haar over. "Wat ben jij toch een schatje." zeg ik met zo'n hoge stem waarmee je tegen kinderen praat.
"Jaden, pas maar op. Straks wil zo ook een kind met jou maken." lacht Noah. "Hou je kop, gast." lacht Jaden ook.
Jer komt de kantine ingelopen LT in zijn armen. We hebben voor de kinderen bijnamen moeten maken omdat het zo verwarrend is anders. "Yara, de babysit kan niet komen. We moeten hun naar alle lessen meenemen en ook naar het nablijven." hijgt hij van het lopen.
Het was grappig om te zien hoe dat Yara en Jer in gym aan het sporten waren, maar om de tien minuten moesten stoppen om bij hun baby's te kijken. Ik heb ook al de tafels gekuist en een uur nagebleven.
Nu is het dus tijd voor de date met Jaden. We zijn al in de juiste zaal gaan zitten. Jaden heeft de film gekozen. Ik weet niet over wat hij gaat, enkel dat het een actie is. Veel van de film zien we toch niet want we zijn de hele tijd aan het zoenen.
We zitten alweer in de auto onderweg naar het internaat. Jaden rijd deze keer, want ik had niet zo'n zin. "Jaden, wat waren Jake en jij eigenlijk op die laptop aan het kijken deze morgen."
"Niks Star." liegt hij.
"Kom op. Lieg niet! Vertel het gewoon." dring ik aan.
Hij kijkt me aan. "Star, als ik zeg dat het niets is dan is het toch gewoon niets." zegt hij.
Ik kijk terug naar de weg en gil. Een auto komt recht op ons afgereden. Al snel wordt alles zwart.
JE LEEST
Jongensinternaat
Teen Fiction|FINISHED| Deel 1: De 16-jarige Starlett Michaels krijgt te horen van haar ouders dat ze naar een internaat moet. Niet zomaar een internaat, nee een jongensinternaat. Hierdoor moet ze haar beste vrienden achterlaten en een heel nieuw leven opstarten...