Bir varmış bir yokmuş ... Herkesin görünce muslunktan su fışkırırcasına burunlardan kan fışkırtan seğsilikte bir prenses yaşarmış . Onu görenler onu sürekli arzularmış sürekli . Neden ? Prenses daş , prenses meteor ...
Onun bir de görünce 3 kere euzübesmele çektirecek kadar korkunç kaşlı bir uvey anası varmış . Birde hergün anasının sihirli aynası ...
Anası bazen kendini pohpohlamak için aynanın karşısına geçip :
"Ayna ayna var mı benden daha taş karı ?"
Anası dabbe filminden fırlamış gibi görünmesine rağmen ayna göt korkusundan :
"Elbette senden daha taşı yok ."
Öyle demese aynanın belası zikilmiş olurdu . Erwin ananın kaşlarından çok çekmiş olan ayna kendini zorla tutuyormuş .
Erwin ana Meteor prensesi kıskandığı için ona pamuk prenses dermiş . Ama halk o ismi siklemez , Daş prenses ,meteor prenses dermiş ... bir gün bayan kaş ,aynanın karşısına geçmiş ve :
"Kim daha taş ?"
Anam ayna boşa gelmesin mi ?
"Pamuk prenses "
Der . Vay amq o gün aynanın son günü olur . Hakkı rahmetine kavuşur . Bir asker çağırır . Git öldür onu der .
Adam ölüremez ve meteor prensese ormana kaçmasını söyler . Meteor düşer 7 devin yanına . Aslında cüceler yine aynıda , Levi prensesin boyu cücelerde daha kısaymış ...
Bir bakmış ev bok götürüyor . Almış eline süpürgeyi ilk önce cücelerin götüne koymuş tekmeyi atmış kapıya başlamış temizlik yapmaya ... neyse ... tam yorulmuş oturacakken kapı çalmış . Bakmış bi nene elma uzatıyo . Zaten yoruldum diye düşünüp elmanın e parlak olanını seçmiş . Ve ısırmış . Küt meteor yere düşmüş ...
Neyse . Mallıktır ya yakışıkı seksi aşırı mütiş prens Eren oradan gecmekteymiş . İlk bakışta aşık olmuş meteora . Yanına gelmiş . Hićbirşey demeden armut görmüs ayı gibi dalmış meteor Levi nin dudaklarına ... Birden uyanıvermiş . Meteorda aşık olmuş prense . Zaten bu bok kokulu yerdende gitmek istiyormuş . Atlamış Eren in kucağına .
Mutlu son ...