Jeff- Jo,stai nu e ceea ce pare! Spune prinzandu-mă de mână.
Eu- Atunci ce e Jeff? Am crezut ca vrei sa fim prieteni,m-am împrietenit cu tine,am crezut ca nu o sa-mi mai faci rău,dar se pare ca m-am înșelat.
Jeff- Da-mi câteva minute din viața ta,și o sa-ti explic totul! Ne putem vedea diseară la 19:00 în parcul din centru?
Eu- Pai...Nu știu ce a zic...O sa mă mai gândesc,ne mai vedem.
Jeff- Ok..pa.
Eu- Pa.
De ce naiba mai vorbesc cu el? Dar oare,chiar vrea sa se facă un om mai bun? Din câte am înțeles de la colegi,nu îi place sa vorbească despre trecutul lui... Sa îi accept propunerea? Trebuie sa îmi limpezesc gândurile.
Ajung acasă,îmi fac un duș cald,de 10 minute pentru ca nu îmi permit luxul de a sta o ora:]]. Ies din dus și mă duc la dulap. Hmm,ce sa iau,ce sa iau? După câteva minute în care mă certam cu(,) conștiința mea "dragă" aleg un tricou verde,o pereche de pantaloni de trening și cobor la masă.
Mama- Bună scumpa mea,Cum a fost prima zi de școală?
Eu-A fost bine,spun asta pentru ca Meg s-a mutat la școala mea și sta în cartierul nostru,spun cu un zâmbet larg.
Mama- Înseamnă ca mă duc la barfeee! Spune mama aproape urlând.
Eu- Mama! Nici dacă ar veni Fuego la noi în oraș nu ai urla atât,spun râzând.
Mama- Bine draga mea,ai dreptate,haide sa mâncăm,râzând.
Am mâncat supa de tăiței (râs isteric de capră :>) apoi m-am dus în camera mea mult iubită și m-am uitată la seriale.
După câteva episoade de The 100 (53) m-am uitat la ceas și era 18:03. Am decis sa accept oferta lui Jeff. Cine știe poate o sa aflu ce e în spatele acestui băiat misterios. M-am dus la baie,mi-am dat cu puțin rimel,un ruj roz,eyeliner(sau Cum o fi:)) și....VOILA! Nu-s de-aia care sa se de-a cu 3 tone de glet. Mi-am prins parul într-o coada de cal,cu doua șuvițe în față. Mi-am luat o bluza cu un pug,pentru ca era septembrie și era frig (pentru mine), niște blugi albaștri,teneșii negrii ai vieții,geaca și am plecat.
În 15 minute am ajuns în parc,unde îl observ pe Jeff stând pe o bancă.
Eu- Hei!
Jeff- Jo? Nu pot sa cred ca ai venit! Spune bucuros.
Eu- Vreau prieteni,nu dușmani!
Jeff- Bănuiesc ca acum trebuie sa îți spun tot asa-i?
Eu- Te ascult!
Jeff- Pai totul a început când aveam 11 ani. Mă jucam pe afară cu prietenii și am observat o mașină care se apropia de casa mea. M-am grăbit spre casă,pentru a vedea ce se întâmplă. Când am intrat pe ușă am vazut-o pe mama stând pe jos într-o balta de sânge. Omul care stătea lângă mine,avea o masca pe față,și a plecat la scurt timp după ce am venit eu. Tata stătea lângă mama și încerca să o trezească. Plângea. Era prima data când l-am văzut pe tata plângând. A sunat la salvare iar când a ajuns nu s-a mai putut face nimic. Eram distruși. Speram sa fie un coșmar. Speram sa mă trezesc și sa o găsesc pe mama în bucătărie. Dar după 3 zile,mi-am dat seama ca am pierdut-o,în momentul în care au băgat sicriul în pământ. După ce am fost câțiva ani la psiholog, am început sa devin mai puternic. Fugeam de acasă,de la școală,am început sa fumez,sa beau,am intrat chiar și într-o mafie. Dar acum un an am părăsit acea mafie de dragul tatălui meu. Am început sa ies cu Emily,dar a fost doar o aventura,nu o iubeam cu adevărat. Acum încă(,) crede ca suntem împreuna.
Eu- Îmi pare rău,chiar nu știam...
Jeff- E în regulă..
Eu- Mi-a părut bine sa te ascult și sa înțeleg ca tu nu ai fost așa din totdeauna. Acum trebuie sa plec,ne vedem mâine la școală.
Jeff- Sigur,ne vedem mâine! Spune și mă îmbrățișează. Pa!
Eu- Pa,pa!
Am ajuns acasă,am salutat-o pe mama,m-am dus în camera și m-am aruncat în pat. Ce dracu tocmai s-a întâmplat?! Jeff te-a îmbrățișat. Știu dar de ce? Și mai important,de ce mi-a plăcut? Nu,nu,Jo revinoti, nu ai cum.
M-am schimbat în pijamale,m-am pus în pat și după 1 ora am adormit și eu.
Dimineața aveam o lene de-aia în mine, aolo... Mă trezesc după 10 minute de când a sunat alarma,m-am dus la baie,mi-am făcut rutina de dimineață,apoi m-am îmbrăcat cu un trening pentru ca sport la școală,mi-am luat adidasii,ghiozdanul,un mar și am ieșit din bloc.
Când am coborât jos,am văzut pe cineva care stătea cu spatele. Când s-a întors era....Ik,ik nu mă bateți ca nu am postat de nu știu cate zile,dar 1. Nu am avut inspirației. 2. Mi-a fost lene sa traiesc.:))
Vă iubesc muuuult♡♡♡.
Mulțam ca citești:)).
Eu m-am dus.
Phaaa🙈💚
CITEȘTI
JOSEPHINE
RomanceEa- O fată cuminte,ascultătoare,învăta mereu și are note foarte bune El- Bad Boy-ul școlii, fumează, bea,chiulește Dar,când se intalnesc,se schimbă. Ea nu mai asculta de nimeni, nu mai e cuminte,nu mai invata mereu cum o facea inainte. El se lupta...