Ahoj, jelikož jsem ze všech těch knížek tady na wattpadu dostala dohromady takový nápad , tak tedy jsem vytvořila příběh. Bude to jen taková zkušební patlanice, ale ....
Přeji hezké čtení.
PS:uvozovky= ,, " a ironie=' 'Amy
Ahoj, mé jméno je Amy Black a je mi 16 let.
Jsem slušná a ve škole mám dobré známky.
Moc kamarádů nemám a hlavní příčina je , že jsem dost tichý člověk, tolik lidí na světě moc není.
Ve škole mě moc lidí rádo nemá , buď proto, že jsem moc vtíravá a nebo otravná, ano tohle všechno dělám.
Vadí mi to , ale nemůžu s tím přestat.
Moje postava je štíhlá a mám světle modré oči, usměvavé rty a malinký nos. Vlasy mám špinavě blonďaté a mám piercing v nose, to už moc slušné není. Také se to moc rodičům nelíbilo a teď se začneme bavit o nich.
Matka je dost dotěrná a pořád se ptá na stupidní otázky typu: ,, Jak bylo ve škole ?" ,,Co jste dělali ve škole ?"
Já vím, že jí to zajímá, ale je to ukrutně otravné .
Otec je na mne pořád hnusný a skoro se nám s matkou nevěnuje, pro něj je důležitější práce než my a hlavně je důležité, jestli dneska vyhrála Sparta. Moje rodina bydlí v České Republice v Praze .
Já moc ráda čtu knihy o dívkách mého věku a proto ji sama i píšu.
Mám staršího bratra, který není zrovna mým vzorem .
Pořád něco ničí a prostě přesný opak mne .
Rodiče ho mají rádi a je to jejich ,,Miláček "
Grrrrrr😬
Dost na něj žárlím a celkově tahle rodina je na nic, skoro vůbec nekomunikujeme a prostě tak .
Já nejsem zas taková slušňačka, chovám se tak, ale taková nejsem.Btw: Tahle část bude mít 500 slov.
Nosím většinou crop top a džíny s dírami .
K tomu jsem lehce nalíčená .
Když tak mám mikinu, většinou černou .,,Crrr!"
,,Ticho!" bouchla jsem do té stupidně pitomé věci a chtěla dál spát, ale můj bratr jménem John vtrhl do mého pokoje a začal řvát, že jsem ku*va a tak. Je to normální?
,,Drž pi*u!"
,,Až po tobě!" myslel si, že mě dostal.
,,Ty první, holky mají přednost !"
Setřela jsem ho a vstala .
Začala jsem si vybírat oblečení a mezitím John odešel .
Vybrala jsem si černý crop a bílé džíny s dírami. Došla jsem do koupelny kde jsem se osprchovala a oblékla, rozčesala vlasy a nanesla lehký make-up , stíny, lesk a bylo hotovo.
Mohla jsem jít, ano nesnídám a svačinu jsem si už vzala a tašku už mám připravenou, jdu.
Vzala jsem si sluchátka, zavřela domovní dveře a s nudou vyšla směrem do školy.Ahoj, slavnostně vás vítám u mého příběhu, doufám, že se vám líbí a budete číst další části.
Jelikož jsem nemocná, do středy by měla vyjít další část, která bude mít
přes 1000 slov .
Bude úžasná a napínavá bude někomu věnována, kdo by chtěla, aby byla věnována přímo jemu, tak ať napíše do komentů :
#ChciBýtVěnován
A kdyby jste vy, jako postava chtěla být v příběhu, tak ať do komentů:
#ChciBýtVPříběhu
A napíše přezdívku, nebo jméno .Vendy
ČTEŠ
Rozlišné životy
RomanceOn- Brian =děvkař, debil, chodí za školu, porušuje pravidla a dalo by se o tom povídat dále...... Ona- Amy =sice školu ráda nemá, ale chodí tam, je hodná a tak dále.