Kapiyi actigimda kasli, iri yari iki genc kollarimdan tuttu "birakin beni!!!' Uzun sacli olan eliyle agzimi kapatip arabaya bindirdi kisa sacli olan gozlerimi bagliyodi "kimsiniz ne istiyosunuz brnden birak beni !!" elini ısırdım gozumdeki bez parçasını aldim cocuk ellerimi tutup bagladi "bakin benim kimseye zararım yok ne olur birakin beni siz kimsiniz ya' adam sert bi bakis atmisti korkudan titriyodum "sansini fazla zorlama ufaklik yerinde olsam sessizce otururdum" cocuga baktim gayet ciddiydi bu beni korkutmustu ben kimseye bise yapmadim nere goturuyolar beni "bakin benim kimseye bir zararim olmaz kimseyle derdim yok kim icin çalışıyosunuz " uzun saçlı cocuk ağzımı bantladi "çenen çok fazla çalışıyor ufaklik. Kendini yorma ne yaparsa yap bizsen bir sey öğrenemezsin"
***
Araba durdugunda ormana dogru yürüyorduk burdan tek basima kurtulmam imkansizdi bir sure yurudukten sonra bir kulubeye geldik icerisi soguk ve ıssızdı kisa sacli cocuk benimle beraber iceri girdi ve kapiyi kilitledi bana dogru yaklaştığında bi kac adim geri gittim ayagim takıldığında da yere yapismistim. Tabi ki imdaaat! Diye bağırmicaktim bagirsam bile burda beni kim duyabilirdi ki çocuk bana fogru eğildi "uslu dur ve ses cikarma yani bunlari yapsan senin icin daha iyi olur ufaklik" ayaga kalktim korktugumdan karsi çıkamıyofum sessiz bi sekilde "bana ufaklik deme" gülerek onume dusen saçımı kullagimin arkasina atti geri çekildim "çek o pis ellerini uzerimden!!" Üşümüştum oturdum eklerimi surterek isitmaya denedim cocuk içeriden battaniye alip uzerine örttü "idare et bununla birazdan şömineyi yakariz" neden burda olduğumu anlamamıştım veya kim tarafindan bunu yapmalarini istediklerini gözüm kapaniyodu goz kapaklarimi artik tartamaiyotum ama uyumamam gerektigini biliyordum ama uykuma yenik düşüp uyumuştum.