Normálny deň

1.9K 86 3
                                    

Kto by to povedal, že sa po toľkom trápení  prebudím konečne šťastná. Toto je normálny život? Ak áno, konečne ho prežívam.

Je to dokonalý pocit prebúdzať sa vedľa vašej lásky a pritom vedie, že vo vedľajšej izbe spinká zmysel vášho života.

Za sebou cítim pohyb. Ted sa prebudil. "Dobré ráno láska moja", povie a ja sa otočím k nemu. " Krásne ráno miláčik " , poviem a pobozkam ho na hruď.
"Máš pravdu krásne ráno." Jemné má pobozká a svoje ruky premiestni na moje boku. Pritiahne si ma bližšie a ja cítim na mojom bruchu jeho rannú erekciu. " Hmm..niekomu.. nestačí... včerajší... maratón." Poviem mu medzi bozkami.
" Nikdy mi to nepostačí, nikdy sa ťa  nenasýtim", pozká ma na čelo, nos, bradu. "Ale musím hneď vstať. O polhodinu príde obchodný partner vo veci z mafiou."
"Dobré", poviem a dám mu pusu na čelo a nos.

Ted vstane a ide do sprchy. Idem za ním do kúpeľne a spravím si rannú hygienu. Vojdem do spálne a poobreram sa. Žiadna skriňa. Žeby sme malí šatník ? Otvorím tretie dvere v tejto izbe a BINGO.

Pomaly sa poobzeram čo tu je. To je moje oblečenie? Celá šokovaná pozerám na spodne prádlo. Hmm sama čipka. Negližé som asi mala v obľube. Nájdem legíny, obyčajne tričko, čierne čipkované nohavičky a tangá.

Keď som malá legíny v polke stehien a vystrčený zadok ,ako naschvál do šatníka vstúpil Ted. " Zlato ty chceš aby som sedel v kancelárii s trvdym ako skala, podotýkam veľkým, a sústredil sa na obchod ?" Otočila som sa naňho a usmiala sa. " To by som si nedovolila", poviem a rýchlo si ich oblečiem spolu s tričkom.

Úsmevom na perách schádzam do obývačky, kde sedí Alex a pozerá nejaký seriál na Disney  Channel. " Dobré ráno miláčik", pobozkam ho do vlaskou a on sa usmeje. "Dobré ránko mami, očko ešte spí ?" Opýta sa ma dívajúc na schody. "Nie, očko pracuje. Čo si dáš na raňajky ?"

" Ja som už raňajkoval, urobila mi ich Cassidy." Oznámil mi. Pozrela som sa na hodiny a bolo 7:15. " Alex o ktorej ideš do školy?" Odtrhne oči od televízie a pozrie sa na mňa. O 7:40 , preto som sa pýtal, či už je očko hore. Odvezieš má ty ? Prosím."
Pozrie sa na mňa a ja sa usmejem. " Miláčik ja to tu poriadne nepoznáme, ale pôjdem sa spýtam ocka či mám nejakého šoféra, a či si môžme požičať."

"Dobré, ale rýchlo inak zmeškam." Povie a opäť pozerá na televíziu.

Dôjdem pred Tedovu pracovnú a zaklopem. Počujem tiché "ďalej" a otvorím dvere. Vstúpim do vnútra a hľadia na mňa tri páry oči. "Milacik čo sa deje ?" Spýta sa ma Ted a ja sa usmejem. " Prepáčte, že vyrusujem, ale chcela som sa spýtať či máme nejaké šoféra." Ted sa postaví," áno máme." " Super. Požičiam si ho chcem ísť Alex odprevadiť do školy." " Dobré milacik, dovoľ mi predstaviť ťa môjmu ochodnému partnerovi Sosimu. Sosi toto je moja snúbenica Kat." Povie a Sosi mi podáva ruku. " Velmi má teší Kat. Je to pravda, že Boss musí mať len to najlepšie. Úprimne závidím Vám ju. Počul som už o Vás Kat, o vašej odvahe a o tom aká ste sílna žena. " Príjmem ruku a hanblivo sa usmejem. " Ďakujeme. Prepáčte, ale musím už ísť. Prajem pekný den." Poviem, dám Tedovi bozka na pery a opúšťam jeho pracovňu.

Vojdem do kuchyne a pozdravím sa s Cass. " No ako sa máš Kat ?"  Milo sa usmeje. Tiež by nemal takého brata. " Mám sa fantastický. Som konečne doma so svojou rodinou a ty sa máš ako keď si prišla o svoju spolubývajúcu ?" Spýtam sa a ona sa rozosmeje. " Smuto. Zvykla som si na teba. Ale ako vidim,  ja tebe nechybam. Ted ten smútok vie potláčať veeelmi dobre, že ? " Pri jej slovách sčerveniem. " Nekomentujem... áno vie vynikajúco potláčať ten smútok." Poviem so smiechom.

" Mami ideme ?" Spýta sa Alex. " Áno, už idem." Poviem a on ma naviguje von. Keď pred nami zastane auto, predbehne šoféra a s malými ťažkosťami mi otvorí zadné dvere. " Mami prvé. " Povie. Prejdem okolo neho, kučnem si vedľa neho a dám mu pusu na líčko. " Ďakujem." Nasadne aj ona a ideme.

Po návrate som šla hneď sa Cassidy do kuchyne a pomohla jej s varenim. Bola to sranda. Porozprávali sme sa o všetkom.
V Tedovej kancelárie sa striedalo veľa mužov. Difam, že to tak nebude stále. Je pol druhej a ja sa nudim. Sedím pred televíziou a prepínam kanály. Nič. Ted vyjde s pracovné a zastavi sa pri mne. " Miláčik musím odísť na jedno rokovanie, tak okolo piatej sa m doma." Povie a ja sa naňho smutné pozriem. " Aleboooo ešte by som stihol jedno kolo." Poslesne slovo povie potichu a ja usmejem.
Rychlo vbehnene do spálne a začneme sa poznávať. Rýchlosťou blesku sme nahý v posteli a Ted pomaly priraža. Nechty mu zaryjem so bicepsu a on zrýchly.
Po niekoľkých minútach dosiahneme vrchol.
Ted ma dlho pobozká a potom sa s nevôľou odtiahne. " Miláčik už musím ísť. Večer budeme pokračovať. " Dobré miláčik bež a dávaj si na seba pozor." Poviem mu a usmeje sa.

Je to možné aby sa človek celý deň takto usmieval ? Ja áno.
Po tomto kole má premáha únava a pomalí zaspávam.

Kto by to povedal, že sa takto rozpíšem. Z malinkej kapitoly vznikla kapitola z 851 slov. Ach koľko ešte bude trvať to ich šťastné obdobie ? Chcete Tedovi a Alexov pohľad ?

Kapitoly budú raz týždenne. A to buď piatky alebo soboty. Dnes som neplánovala kapitolu ale nakoniec po prečítaní kapitoly z knihy Boy from the ring 2 od BVBknihomolka  som nad tým popremýšľala.

Hejta1

Mafiánsky potomok (Mafiánska krv)Where stories live. Discover now