❤~{19}~❤

810 74 6
                                    

Ráno mě probudily sluneční paprsky, které prosvítaly skrz okno a díky tomu rozzářily celý pokoj. Po slepu jsem šmátral vedle sebe, abych našel ten nádherný zroj tepla ke kterému jsem se celou noc tulil a musím přiznat, lépe jsem se ještě nikdy nevyspal.

Když jsem asi tři minuty hmatal do prázdna, usoudil jsem, že tu Tae není. "Logicky Jungkooku, neříkají ti blesku?"
V hlavě jsem si vynadal.

Pomalu jsem otevřel oči, aby mi to světlo nevypálilo zorničky a zamířil do koupelny. Spáchal jsem všechnu tu nudnou ranní hygienu a šel si vzít něco na sebe, no ale jelikož jsem u Taeho a svoje věci tu nemám
"Ach bože Jungkooku, to je asi jasné, ne?" Vážně mi to dneska nějak nemyslí, to bude tím včerejškem, stále se z toho ještě vzpamatovávám. Tak jsem si půjčil jeho věci, snad se nebude zlobit.

Bohužel Taehyung ve skříni nemá moji velikost
"Bez komentáře Kooku." tak jsem si vzal to nejmenší co tam měl, ale stejně mi bylo to tričko nad kolena a ty kraťasy obří, takže jsem si je musel utáhnout co nejvíc a stejně jsem v tom plaval.

Když jsem vycházel z koupelny, uhodila mě do nosu lákavá vůně, dlouho jsem neváhal a po schodech se vydal do kuchyně, odkud ta omamná vůně přicházela. U plotny stál Tae a dělal lívance, už dodělával poslední, ale byl do toho tak zabraný, že mě ani nepostřehl. Potichu jsem došel až k němu a svoje ruce omotal kolem jeho pasu, načež se lekl a mírně sebou cuknul, trošku jsem se zasmál a hlavu položil do ohbí jeho krku abych vdechnul jeho úžasnou vůni, která se momentálně míchala s vůní jahod a lívanců.

Pohled Taehyunga

Moje malé klubíčko štěstí ještě spokojeně spinkalo, a tak jsem se rozhodl mu udělat snídani, tedy... nám udělat snídani.

Pustil jsem se do jahodových lívanců, protože to je to jediné co tak nějak sám zvládnu, ale stejně si dávám obrovský pozor, jelikož se moc dobře znám a už vím, že všechno na co sáhnu pokazím.
Sice né tak jako Namjoon, tomu se nemůžu rovnat, ale pořád si musím dávat bacha.

Dodělával jsem poslední lívanec a byl snad nejvíce soustředěný co to šlo, když se mi najednou okolo pasu omotaly štíhlé dlouhé ručky, které mě z mého soustředění vytrhly. Trochu jsem se lekl, ale to hned přešlo, když začal Kookie fetovat mou vůni. Tak nějak mě to uklidňovalo a Kookieho očividně taky, za což jsem byl upřímně rád. Najednou mi ale začal rukama šmátrat pod tričko a hladil mé bříško, hruď a sem tam mi stiskl boky.

,,Uumm~" Mírně jsem vydechl, když mi zašal mnout bradavky.

,,Kookie musím to dodělat." Po celém těle mi naskočlia husí kůže a Kook se uchechtl.

,,No jo, ale já bych rád dodělal tebe, co by jsi řekl na sex na kuchyňské lince, hmm?" Zašeptal mi do ucha a lalůček mi jemně skousl mezi zubky.

,,Nebyl jsi to náhodou včera ty, ten který ještě na sex nebyl připravený, co?" Otočil jsem hlavu směrem k němu a pak nandal lívance na talíře.

,,Byl, ale nějak mám chuť, bývám po ránu nadržený." Jeho ruce opustily můj pas a on se na mě podíval prosebným pohledem. Nedokážu mu odolat, kdy se ze mě stala taková měkká citlivka?

Prohodil jsem tedy naše pozice, tak že on byl zády přitlačený na linku a já ho uvěznil mezi svoje ruce. Až teď jsem si všiml, že má na sobě moje staré tričko a oblíbené kraťasy, všechno mu to bylo veliké, ale vypadal v tom rozkošně, úplně na spapání. Zakousl jsem se do rtu a pohladil ho po vláskách.

,,Moc ti to v mém oblečení sluší, ale měl jsi říct, půjčil bych ti něco od Minseoka, to by ti tak velké nebylo." Sladce se na mě usmál.

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat