נקודת מבט אלינור:
הנה עבר לו שבוע וחצי, היום החתונה של לייזה ודייויד וכולנו נמצאים עכשיו בכנסייה, מחכים לבואם של לייזה ודייויד. אני לבשתי שמלה שחורה עם עיטורים וברנדון לבש חליפה כחולה כהה (תמונה רק בלי העניבה).
״אני מתכבד להזמין את החתן והכלה״ הכומר אמר ולייזה ודייויד נכנסו, ראיתי על לייזה שהיא לחוצה אז פשוט חייכתי אליה ברוגע ״ועכשיו לנדרים״ הכומר אמר והם אמרו את הנדרים שלהם כשאני וגבי משתדלות לא לבכות מרוב אושר ״אני מכריז עליכם כעל בעל ואישה!״ הכומר אמר ודיוויד נישק את לייזה.
אחרי הטקס יצאנו לגן שהיה מחוץ לכנסייה, שם אכלנו ארוחת בוקר למרות שכבר 12 ״כולם להתאסף להשלכת הזר!״ מישהו צעק וראיתי קבוצה של בנות מתאספות מאחוריי לייזה אז הלכתי גם. לייזה הסתובבה ובאה לזרוק את הזר אבל נעצרה ״קחי״ היא אמרה לי והושיטה לעברי את הזר שלה כברכה לחתונה קרבה ״תודה״ אמרתי וכול הבנות האחרות צרחו וחיבקו באהבה את לייזה.
אחרי הכל לייזה ודיוויד נסעו כדי להתארגן למסיבה שהכנו להם בערב וכך גם כולם. ״אז מה? החתונה קרבה?״ ברנדון שאל אותי כשעדיין אחזתי בזר של לייזה ״ונקווה שהיא תעבור בשלום״ אמרתי והוא החנה את המכונית ״טוב השעה עכשיו שתיים, מה שאומר שעוד חצי שעה באים לעשות לי תסרוקת ואיפור אז הלכתי להתקלח ולהתלבש״ אמרתי לברנדון כשנכנסו בדלת ״רק תשאירי לי מים חמים!״ הוא צעק ואני כבר נכנסתי לתוך חדר האמבטיה.
לבשתי חליפה שחורה שכללה טופ וחצאית שחורה מבריקה עם נעלי עקב שחורות (תמונה)
וביקשתי שיאפרו אותי באיפור עדין (תמונה) ושרק יעשו לי בייביליס קל בשיער
השעה הייתה רבע לשש ואני מקווה שברנדון סיים להתארגן ״ברנדון?״ אני קוראת והוא יוצא מהחדר חתיך כמו תמיד, הוא לבש חולצה לבנה מכופתרת עם מכנס ג׳ינס בהיר ״חתיך שלי״ אמרתי ונשקתי לו ״יאללה, נזוז, לייזה צריכה אותי״ אמרתי והוא לקח את המפתחות של הבית והמפתחות של האאודי השחורה שלו וזזנו לאולם.
״כלה שלי״ אני צועקת ומחבקת את לייזה בזהירות מפחדת להרוס אצלה משהו, היא לבשה עכשיו את השמלה השנייה והאיפור נשאר אותו דבר רק עם תיקונים קטנים ״אוף, אך פעם לא הייתי במסיבת חתונה כזאת, מה עושים?״ היא שאלה והוצאתי דף מהתיק שלי ״קודם יש את הסלואו שלכם ואז אוכל ואז ריקודים עם המשפחה ובשתיים עשרה את מחליפה לשמלה השלישית ויש רייב אז המשפחה הולכת ונשארים רק המשפחה״ אמרתי והנחתי את הדף על השולחן ״איפה דיוויד?״ אני שואלת פתאום ״הלך להשתין״ היא אמרה ובדיוק דלת השירותים נפתחה ״דיוויד! תשנן את הדף הזה טוב טוב, אני הולכת לאולם לסדר את השולחנות ולבדוק שהכל מתפקד״ אמרתי ומיהרתי לרדת למטה, שם ברנדון כבר התחיל עם הסידור שולחנות כמו שביקשתי.
אז אחרי שהכל תפקד כמו שצריך הגיע הרייב של החתונה, אני ולייזה רקדנו לצלילי הטראנסים וגם עשינו מלא תמונות ומגנטים ביחד. כמובן שרקדתי גם עם ברנדון וגם עם גבי ואנדריאה (חברות של לייזה) היה מדהים.
״אז איך את מסכמת?״ ברנדון שאל אותי כשהיינו בתוך האוטו שלו בדרך חזרה הביתה ״באלי גם״ אמרתי בעייפות כי בכל זאת 4 בלילה ״בקרוב נסיכה שלי״ הוא אמר וחייכתי אליו עדיין עייפה ״תשני קצת״ הוא אמר והנחתי את ראשי על החלון, נרדמת במהירות.
נקודת מבט ברנדון:
״אלי?״ קראתי לה כדי לבדוק אם היא נרדמה או לא אבל היא כן, שמתי אוזניה באוזני למקרה והיא תקום פתאום ״הלו אחי״ אמרתי כשהוא ענה לי ״מזל שאתה גר בצד השני של העולם, אחרת הייתי הורג אותך אם היית מעיר אותי ב4 בבוקר״ הוא אמר וצחקתי ״אז מה עם מה שביקשתי?״ שאלתי ושמעתי כל מיני דברים זזים ״זה בטיפול, 90% זה קורה״ הוא אמר וחייכתי בקטנה ״אני רוצה עד סוף החודש שהם 100% באים״ אמרתי והוא הימהם, ניתקתי והנחתי את הטלפון במתקן שלו.
אלי כל כך תשמח אם הם יבואו.
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
Novela Juvenilלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...