,,Jade...Prosím ťa nevymýšľaj a zjedz to."zúfalo som povedala keď sa Jade už minimálne polhodinu hrala s hriankou na tanieri.
,,Ale keď ja už nechceeeem."pozrela na mňa.
,,Musíš to zjesť.Veď si predtým nič nejedla.Budeš hladná počas dňa."snažila som sa jej to vysvetliť.
,,Ona predtým jedla cukríky!"skríkla Zoey uškrňajúc sa.
,,Čo?Odkiaľ si ich mala?"zhrozene som sa opýtala svojej dcéry.
,,No od ocka.Dal mi ich minule a povedal že-"
,,Povedal že pre horšie časy."zazubila sa Zoey.
Nadýchla som sa a napočítala do desať.
,,Nabudúce, keď vám ocko niečo také dá, stále príďte za mnou, dobre?"pohladila som obidve po hlave.
,,Dobre."povedali obidve naraz.
,,Tak a teraz sa bežte hrať."povedala som im.Jade sa hneď zdvihla zo stoličky, aby som si to náhodou nerozmyslela a nevrátila ju k jej nedojedenému jedlu.
,,Vraj na horšie časy...čo je to za sprostosť?"mrmlala som si pri tom, ako som zbierala taniere zo stola.
,,Dobré ráno."vošla do kuchyne vysmiata Louisa.
,,No ako pre koho."vzdychla som si a sadla si za stôl so šálkou kávy.
,,Stalo sa niečo?"spýtala sa.
Mala som všetky tie slová na jazyku, no nakoniec som si to rozmyslela.
,,Nie nie."pokrútila som hlavou a žiarivo sa usmiala.Louisa na mňa nedôverčivo pozrela a vyzerala, akoby mala v pláne niečo mi povedať, no zachránil ma Ash, ktorý vošiel do kuchyne a spýtal sa jej niečo, čomu rozumeli len oni dvaja.
Pri nich dvoch sa človek často cítil ako piate koleso na voze, no dnes mi to vôbec nevadilo.Vytiahla som mobil a našla jeho meno v zozname.
Me: Ahooj, neskočili by sme dnes niekde?😁
Paul: Jéj, ahoj Chels, jasná vec 😊
Me: Supeeer, kedy sa stretneme?
Paul: O tretej?😁
Me: Okej, teším sa❤😁
Paul: Aj ja😁
Paul bol chalan asi v mojom veku.Stretli sme sa, keď som ešte niekedy na začiatku roka išla na prechádzku s dievčatami, a on do nás nabúral s bicyklom.
Dodnes neviem, ako sa mu to podarilo, ale tá zrážka zapríčinila, že sme sa stali dobrými priateľmi. Z jeho strany to bolo možno niečo viac, no z mojej nikdy nie.
Dodnes.
Lebo práve dnes dokážem sebe aj celému môjmu svetu, že žiadneho Nialla k životu nepotrebujem.
💍💍💍
أنت تقرأ
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
أدب الهواة'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...