● Capitolul 02.

444 32 12
                                    

joi,   2 octombrie 2013

                                                    CAPITOLUL OO2

                                             - Nu o să renunţ, Zayn -

- Vrei o cafea sau un ceai? l-am întrebat pe Zayn în timp ce îl priveam cum se aşează pe canapeaua din piele neagră.

Şi-a scuturat capul luând telecomanda pentru a pornii plasma mare din faţa lui şi l-am privit cum schimbă programele încruntându-se de fiecare dată când apăreau desene animate sau filme siropoase pentru fete. M-am aşezat comod pe canapea uitându-mă atent la Zayn şi am început să-l analizez. Acum, după trei ani, pare mai matur. Barba pe care şi-a lăsat-o să crească puţin îl face să pară dur. În rest nu a schimbat prea multe la el. Freza lui e aproape aceaşi, părul şaten închis ridicat cu ajutorul gelului, ochii săi ciocolatii nu şi-au schimbat culoarea. Doar stilul lui vestimentar pare diferit.

- Ce-aţi mai făcut cât am fost la închisoare?

- Ţi-am dus ţie dorul, fraiere, a răspuns rânjind. Oh, şi Louis s-a logodit cam acum câteva luni.

Am făcut ochii mari izbucnind în râs şi lăsându-mi capul pe spate. Louis şi logodna? Cea mai amuzantă combinaţie. Louis pe care îl ştiam eu e un heartbreaker care nu s-a îndrăgostit niciodată şi căruia îi plăcea să se distreze non-stop. A avut peste 20 de relaţii, dar nu au ţinut niciuna mai mult de o lună. Dar ăsta era Louis, iar noi ne obişnuisem cu el. Evident, era oricum amuzant comportamentul lui şi te făcea la orice oră să râzi. Sper să nu se fi schimbat aşa de tare, totuşi.

- Glumeşti, nu? am întrebat ca să fiu sigur.

Zayn a chicotit clătinând din cap şi şi-a dat ochii peste cap când am început să râd din nou. Ştiu că toţi ne îndrăgostim până la urmă, dar e foarte amuzant să te gândeşti că tocmai Louis va fi primul din gaşca noastră care se va căsătorii. Din nou, Louis şi căsătoritul : ce combinaţie amuzantă!

- Ce ai de gând să faci acum? Te apuci iar de pasiunile vechi? m-a întrebat după câteva momente.

- Nu, am răspuns repede fără să mă gândesc de două ori. Nu plănuiesc să fiu aruncat într-o celulă pentru alţi trei ani. Mi-am învăţat lecţia.

Zayn a zâmbit lovindu-mă în umăr cu pumnul său şi a chicotit. Ăsta e modul lui de a arăta că ai luat o decizie bună şi că susţine ceea ce ai spus. Am chicotit şi eu trecându-mi mâna prin păr, apoi i-am spus să aştepte puţin să aduc ceva de băut. M-am ridicat leneş de pe canapea şi am fugit la bucătărie luând din frigider două doze cu bere rece şi m-am întors înapoi la locul meu întinzându-i-o.

- Deci unde sunt ceilalţi? l-am întrebat în timp ce mi-am deschis doza.

Am luat o gură din lichidul amărui care mi-a răcorit rapid gâtul şi am aşteptat să facă şi el la fel, apoi să-mi răspundă la întrebare.

- Liam e cu Amelia prin oraş, iar Louis..ei bine, habar nu am pe unde umblă.

A ridicat din umeri şi a chicotit, apoi a luat o altă gură de bere şi a aştezat doza pe mica măsuţă din faţa canapelei.

- Şi Lane?

Am ezitat puţin la început, dar oricum vroiam să ştiu răspunsul aşa că era o întrebare foartea bună.

Zayn a strâmbat din nas, apoi a oftat. Şi-a umezit buzele cu vârful limbii sale şi şi-a întors capul spre mine privindu-mă trist. La naiba, Malik! Nu mai trage de timp!

- Lane e bine.

Am zâmbit.

- Doar atât? Haide! Vreau să aflu noutăţi despre ea.

Tristeţea lui Zayn, felul cum încerca să forţeze un zâmbet care nu îi ieşea, modul în care evita să mă privească în ochi şi faptul că nu-i place să vorbească despre ea mă agita. Toate astea mă făceau să simt un gol în stomac. De ce îmi ascunde ceva?

- Nu asta contează cel mai mult? Faptul că e bine şi că e fericită? a întrebat.

M-am încruntat. Acum sunt sigur că ceva s-a întâmplat, iar eu am de gând să aflu.

- Ce-mi ascunzi, Malik?

- Ce planuri ai cu Lane? mi-a răspuns printr-o altă întrebare.

Mi-am trecut din nou mâna prin păr şi m-am uitat pe fereastră încercând să-mi dau seama unde are să ajungă conversaţia asta. Îmi place să fiu pregătit pentru lucrurile rele şi urăsc să fiu luat prin surprindere într-un mod rău.

- Am de continuat o relaţie, nu?

- Ce relaţie? V-aţi despărţit.

Am înghiţit în sec încruntându-mă din nou. Sunt din ce în ce mai confuz.

- Ba nu, nu ne-am despărţit, am adăugat ridicând puţin tonul.

- Da, păi..ce spui să-i zici şi ei asta?

Şi-a dat ochii peste cap uitându-se în altă parte. Am oftat încercând să mă calmez puţin, având în vedere că mai aveam puţin şi ţipam într-adevăr la el. În capul meu începeau să se lege unele lucruri. Mi-am pus mâna pe umărul lui întorcându-l cu faţa spre mine şi m-am încruntat încercând să respir cum trebuie.

- Şi-a găsit pe altcineva?

Mi-am muşcat buza privindu-l atent şi încercând să-mi dau seama de orice l-ar putea da de gol.

- Ideea e că nu mai este îndrăgostită de tine, bine?

- Calmează-te, fraiere! N-o să fac o scenă dramatică, deci nu trebuie să ţipi.

Am ridicat mâinile în aer şi am chicotit, dar cred că şi-a dat şi el seama cât de fals era râsul meu. Am terminat de băut berea cât timp Zayn mă examina atent şi am strâns doza în mână, apoi am aruncat-o pe masă. M-am întins mai bine pe spate luând o pernă albă şi pufoasă în braţe şi mi-am tras genunchii la piept.

- N-am de gând să renunţ, Zayn. S-a îndrăgostit de mine o dată, o poate face din nou, nu?

- E complicat.

I-am aruncat perna în cap ciufulindu-i freza perfectă şi am râs. Mă enerva faptul că mă contrazicea la tot şi încerca să mă facă să renunţ.

- Nimic nu mă poate face să renunţ la ea. Îţi promit că n-o s-o fac, i-am spus serios şi foarte sigur pe mine.

Hei, my little cupcakes ♥ Îmi pare atât de rău că nu am mai postat de atât de mult timp. A trecut mai mult de o lună, dar chiar nu am găsit timp să scriu. Chiar îmi pare foarte rău, dar voi încerca să postez mult mai des de acum.

Guys, dacă v-a plăcut capitolul acesta lăsaţi o scurtă părere şi un mic votuleţ. Contează enorm şi mă ajută să-mi dau seama dacă merită să continui cu adevărat. Şi cine vrea dedicaţie să-mi spună :3 Lova ya ♥

#tiia xo.

the hacker is back || harry stylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum