Chapter 5 - Part 2

104 5 2
                                    

Taylor

Για τις επόμενες ημέρες, δεν μπορούσα να δω καν τον Sin κατάματα, όπως και δεν τον είδα.

Έψαχνα το τηλέφωνο στην τσάντα μου. Ήξερα ότι αν με έπαιρνε ξανά ο αδερφός μου και δεν το σήκωνε, θα έκανε αυτό που είχε πει. Ανίκανη να το βρω στην τσάντα μου, γύρισα πίσω στο δωμάτιο μου για να το βρω, πρωτου με καλέσει ο Connor όταν θα είμαι με καποιο αγόρι. Κοιτούσα για να δω το αγόρι που με είχε δει να το σκαω από το σπίτι μετά την νύχτα που πέρασα με τον Sin.

"Δεν θα έπρεπε να βλέπεις που πατας;"  ρώτησε έχοντας έναν μορφασμο στο πρόσωπο του.

"Ναι συγγνωμη, ήμουν λίγο απορροφημενη." απάντησα γρήγορα. Έκανα ένα βήμα πίσω του, αλλά εκείνος έπιασε τον καρπό μου.

"Δεν είσαι το κορίτσι που είχε έρθει να δει τον Sin;" ρώτησε. Κουνησε το κεφάλι του προς εμένα και με εξέτασε προσεκτικά. Δεν υπήρχε περίπτωση να γλιτώσω από αυτόν τον τύπο.

"Ναι." απαντησα. Δεν υπήρχε λόγος να πω ψέματα. Είδα τον μορφασμο του.

" Τι θα έλεγες να μου πεις το όνομα σου έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε να μην σε αναφέρω ως 'το κοριτσι που το έσκασε από το σπίτι αφου πέρασε μια νύχτα με τον Sin' και εσύ δεν θα χρειάζεται να με φωνάζεις σαν το ' αγόρι που με έπιασε να το σκαω από το σπίτι'?"

Δεν θα μπορούσα να χαμογελάσω.

"Βέβαια, με λένε Taylor." απάντησα.

"Είμαι ο Slater." είπε. Πολύ όμορφο όνομα. Υστερα θυμήθηκα γιατί είχα πέσει πάνω του. Έπρεπε να γυρίσω γρήγορα στο δωμάτιο μου και να πάρω το κινητό πρωτου τηλεφωνήσει ο αδερφός μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Loving bad #1 in Greek  (the book)Where stories live. Discover now