Seni en çok güldüren bi insanın seni en çok ağlatan olması...Çok acı.
Hayatıma çeki düzen vermek istiyordum yaşadıklarım canımı o kadar sıkmıştı,bunaltmıştıki bırak hayattan zevk almayı hayatı unutmuştum
Uyanmamı aşağdaki sesler sağlamıştı bu neydi böyle eve hırsız mı girmişti bu saatte? e saat sabahın on'u neden benim evim? Kafamdaki sorulara cevap bulmak için aşağıya indim merdivenin önünde biri vardı öyle oturuyodu elimdeki vazoyu tam fırlatıyordum ki bilin bakalım kim tabikide lamia ne işi vardı burda? Beni görünce 'kızım sakin ol benim lamia seni 32 kere aradım ulaşamadım yanına geliyodum su falan içim dedim sen inmiş aşağıya beni öldürüyodun hadi bugün ilk iş günümüz' şaşırmıştım telefonum nerdeydi dün gece ne olmuştu o adamın yanındamı kalmıştı sahi o adam kimdi? 'Ya lamia dün ne oldu yemekte?' Lamia öyle bi kahkaha atmıştı ki onu ilk kez böyle görüyodum derin bi nefes alarak cevap verdi 'mizgin nasıl hatırlamassın ya ' gülmekten konuşamıyordu resmen ' şey oldu ya siz kerim beyle eve gittiniz ben sana engel olmaya çalıştım ama nafile senin gözün sürekli kerim beydeydi ' gözlerim fal taşı gibi açılmıştı ' o kim ? Ya ne evi ben hiç bişey hatırlamıyorum bu eve nasıl geldim kafamda deli sorular o adam bana bişey yaptı mı kafayı yicem' lamia çantasından sigarasını alırken cevap verdi 'ne olduysa oldu hadi geç kalıyoruz acaba hangi doktorun yanında asistan olucam ?' Onu dinleyerek yukarı kıyafetlerimi giymek için çıktım ilk günden geç kalmak istemem kıyafet olarak beyaz bi jean üstüme ise mavi gömlek aldım havalar epeyli sıcaktı...
Sonunda o büyük hastaneye gelmiştik lamia 'oh' çekerek sonunda diye haykırdı hastane sekreterine durumu izah edip ikimizide doktorların bizi seçeceği salona gönderdi zaman geçtikce geçiyordu doktorlar bizi tam tamına 4 saat bekletmiştiler üfleyerek 'nerde kald-' derken içeri 2 doktor girdi biri epeyli yaşlıydı biri ise o oydu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANİ ?
Adventurehani herşey güzel olucaktı hani herşey yoluna giricekti hani beni sevicektin hani bana bitanem dicektin hani gelicektin DÜNYA'N BURDA PEKİ SEN NERDESİN ? hani...