Eve ne ara geldiğimi hatırlamıyorum bile.Gözlerimi açtığımda yatağıma uzanmış yatıyordum.Bir sağa döndüm,bir sola ama uykum tamamen kaçmıştı..Kalktım,bir şeyler yemek için mutfağa gittim.Saat 12'ydi annemler çoktan uyumuştu bile.Bir şeyler yedim,tekrar odama çıktım..Odamın kapısı aralıktı, oysaki kapıyı kapatmıştım.Korkarak kapıyı tamamen açtım.Gördüğüm manzara karşısında şoka girdim..
Karşımda kendini asanmış birisi duruyordu.Bu gerçek mi yoksa hayal mi görüyorum?Artık ne hayal,ne gerçek ayırt edemiyorum..Ne yapacağımı bilemedim,bağırsam olmazdı,odada dursam hiç olmaz..En iyisi kardeşimin odasına gitmekti,hızlı adımlarla odadan çıkacakken kapı kilitledi..İpte asılı olan canlandı,ışıklar yanıp sönmeye başladı,ipte asılan kişi yürümeye başladı.Bağırıyordum ama sesim çıkmıyordu,korkmuştum.Ne yapacağımı bilemedim.Cama koştum,camda köpeğimiz Kont'u gördüm,pencereyi açıp Kont'a seslenmeyi denedim ama başaramadım..Birden camda kanlarla yazılmış "Acı çek,hayatını zindan et,sürün" yazıldı.Ben bu yazıyı bir yerlerden hatırlıyordum..Ah evet,bu yazıyı ben hastanede görmüştüm.Tekrar o yazı,bana ne anlatılmak isteniyordu?Ben bunları düşünürken kendini asan kişi yanımdaydı.Yüzünün sağ tarafı yanmıştı,sol gözü ise sargılıydı.Bu da kimdi böyle?Tanrım bana yardım et.Kapının yanına geçtim,başımı ellerimin arasına alarak tanrıya yalvarmaya başladım.Gerçektende çok korkuyordum,bağırmak istiyordum ama olmuyordu.Sesim çıkmıyordu.Beş-on dakika bu pozisyonda kaldım..Birden kapı çalındı.
-Sofia.
Bu annemin sesiydi heyecanla "anne"diye bağırdım.
-Sofia,iyi misin?
-Değilim anne,hiç iyi değilim..Çok korkuyorum.
-Ne oldu?kapıyı aç!
-Açamıyorum!
-Niye kapıyı kilitledin?
-Ben kilitlemedim!
-O zaman kim kilitledi?
-Bilmiyorum,hiç bir fikrim yok.
Annem kapının kolunu hafifçe çevirdi ve kapı açıldı..Annem korku dolu gözlerle ilk önce beni,sonra da odamı süzdü.
-Sofia,sen iyi misin?
-Değilim.
-Neler oldu böyle?Bu odanın hali ne böyle?
-İnan bilmiyorum.
-Benimle dalga geçmeyi kes!
-Ah anne bilmiyorum dedim ya!
-Bu kadarı yeter artık Sofia.Yarın ilk işimiz seni akıl hastanesine yatırmak olacak! diyerek odadan ayrıldı.Bu da neyin nesi böyle?Resmen deli damgası yedim!Ben deli değilim tamam mı?Ah lanet olsun ben iyiyim!Kendimi yatağa attım.Ellerimle yüzümü kapattım ve bağırmaya başladım.Tanrııım ban neler oluyor?Bu bir kabus mu?Umarım kabustur...
İnşallah beğenirsiniz :))) Elimden geldiği kadar uzun yazmaya gayret gösterdim :) Lütfen görüşlerinizi belirtin :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evdeki Kız
HorrorÖnceden sorunlu ve kötü bir hayatları olan Wesley ailesi artık mutlu olabilmek için yeni eve taşınmayı planlamışlardır.Her şey güzel gidiyordu ta ki Sofia penceredeki o kızı görene kadar..