---Eközben Konohában---
Ami, a kis 5 éves kiment a kertbe mert az édesanja kiparancsolta, hogy a szép napsütéses napon ne bent kuksoljon. A kislány tátott szájjal bámulta a mellettük lévő romos házat. Oda sétált majd hívta a mamáját.
-Anya! Anya! Gyereki ezt látnod kell!- kiabálta.
-Miaz?!- Sietett ki fejvesztve, és mikor meglátta a romos házat, gyorsan odasietett Amihoz, megfogta és arrébb húzta nehogy egy kődarab ráessen.
- Ezt azonnal értesíteni kell a Hokagénak.
***
-Micsoda?!-háborodott fel a Hokage- És megtaláltatok s holtestüket?-Kérdezte már egy kicsit nyugodtabban a 7-es csapadtól.
-Nem Hogake-sama.-Válaszolta Kakashi-sensei.
Sakura, Sasuke és Naruto hátrébb lépett egy kicsit míg a tanáruk és a Hokage beszélgetett. Az egyetlen aki nem bánta hogy a két testvér eltünt, Sakura volt. Utálta Rikát és Clawot-bár ő azt se tudta ki az a Sakura-. Sosem nézte jó szemmel ahogy Rika kicsit közelebb áll Sasukéhez, mint ő.
- Papi nekem van egy ötletem!- Szólalt fel Naruto és odalépett Kakashi-sensei mellé.
-Hallgatlak- mondta a harmadik.
- Ezt az egészet...Rika csinálta!- Kiáltott fel és mintha több ezren tapsolták volna meg, hajolgatni kezdett.
- Ne beszélj már hülyeségeket Naruto!- mondta Sakura aki erről az egészről még hallani sem akart.
- Várj Sakura. Narutonak most kivételesen igaza van.-Naruto előszőr diadalmasan mosolygot, majd mikor leesett neki haragosan csikorgatta fogait Sasuke felé- Láttam ahogy gyakorolt, és egy Jutsu segítségével sziklákat teremtett...de azok akkorák voltak mint Naruto feje.
- mikor láttad?- kérdezte Sarutobi.
- 2 héttel ezelőtt.
-És vajon miért alkalmazta ezt a Jutsut?- kérdezte Sakura, ez már őt is érdekelhette.
A Hokage egy kicsit töprenget, majd így szólt.
- Küldetést kaptok. Keressétek meg őket. Veletek megy még néhány ANBU is és a két testvér senseije is.
Míg Sakura egyátalán nemértette hogy miért pont ők mennek, Naruto repdesett az örömtől hogy végre nem a szomszéd néninél kell gazolniuk. Kakashi persze mindenről tudodt, hisz a hokage beszámolt neki.
-Mikor indulunk?- kérdezte Sasuke
- Ma 5-kor
***
-Hol lehetnek már?- Kérdezte Sakura. Már mindenki ott volt, kivéve a két sensei.
- Jangaka és Ichiko nem a pontosságáról híres..- mondta Kakashi, és elővette a kis könyvét.
- Kakashi-san, ne becsülje le Ichiko..- De az egyik ANBUs tag nem mondhatta végig, mert hangos kiáltást hallottak. A két sensei veresnyt futott a kapuig.
- Úgy látom itt vannak- szólt egy másik ANBUS tag.
- Jangaka! ez úttal te győztél, de ne feled hogy legközelebb én fogok!- mondta zihálva Ichiko, majd a többiekhez fordult.- No mi van sügérek gyerünk induljunk!- Azzal elindult, és a többiek követték.
- Ehh.. Gai-sensei 2..- mondta Naruto.
- Honnan tudja, hogy merre kell mennie?- kérdezte az eddig szótlan Sasuke.
- Ichiko kiszámíthatatlan. Mivel kicsit magasabb rangú, ezért mindenki arra megy ahová ő mondja.. tudjátok ő több mint egy kitűnő ninja..de erre máskor vissza térünk- mondta Jangaka, és kiabálva hogy az említett is halja így szólt- BEZZEG MEGINT A FEJE UTÁN MEGY PEDIG A MÁSIK IRÁNYBA KÉNE HALADNI ICHIKO!- Haladt előre és veszekedni kezdtek egymással.
- Hosszú lesz ez az út..- Mondta az egyik ANBUS.
Gomenasai!
Jó régen volt már rész és sajnálom is.. ez a rész kicsit összecsapott volt, de siettem ahogy tudtam.
Következő rész valamikor😅
KAMU SEDANG MEMBACA
Életem további része az akatsukiban
Fiksi PenggemarÁLLJ! Még mielőtt beleolvasnál, ez a fanfic, félbehagyott. Nem lesz folytatása...sorry.. A nevem Tsumaki Rika. Van egy nővérem Tsumaki Claw. "Normálisan" éldegéltünk Konohában amikor megjelent két pasas a házunkban.