OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,A musíme tam jet dnes?Nemůžeme přeba ,až zítra?" zkoužela jsem to furt.No co, nechci ,aby se znovu vrátila do Londýna ,když může být tady snáma.
,,Bello..," povzdchl si táta. ,,Vím ,že nechceš ,ale jim se po ní stýská," vysvětloval mi. ,,Mě se po ní taky stýskalo dva roky a nikdo nic neudělal!" zasyčela jsem naštvaně. ,,Dobře, tak se uklidni," zamračil se a já protočila oči.
,,Může tu být teda ,až do 3h pak vážně ,už musíme jet," řekl a já s povzdechem přikývla. ,,A můžeme jít alespoň ven?" nadzvedla jsme obočí. ,,Když půjde Justin," mykl rameny.Ano, dovolil mi že mi za zadkem bude chodit Justin.
,,Prosím, pojď!" nahodila jsme psí oči doufajíc, že půjde. ,,Ok," mykl rameny. ,,Cailin! Pojď taky," žekla Lily a já přikývla. ,,Fajn," všichni jsme se obuli a šly ven.
,,Kam půjdeme?" nadzvedla jsme obočí. ,,Do nákupáku," usmála jsem se. ,,Máš sebou peníze? " nadzvedla obočí a já přikývla. vytáhla jsme s kapsy kreditku a zazubila se.Vždy připravená.
JUSTIN
Byl jsem rád ,že je šťastná.Taky jsem si pomalu uvědomoval ,že se vlastně úplně změnila.Že s ní je zase ta holka ,kterou jsem kdysy unesl...jen trochu drsnější a míň citlivější(?). Sice vypadá úplně jinak, ale i tak je to ta Bella ,které blo 15. Usmál sem se na ní.
,,Tak jdeme?" usmála se na všechny.Zářilo s ní štěstí. Takhle sem jí dlouho neviděl. Ano, byla už několikrát za tu dobu co jsem tu šťastná ,ale ne talik jako teď s Lily.
----
,,To triko!" vypískla nadšeně Bella a běžela k němu. Uchechtla jsme se a šel jsem za nimi. ,,To si musíme koupit!Všichni!" řekla a já se zamračil.
,,Promiň, tak jen holky," zasmála se. Bylo to černé tílko s nápisem na prsách:Woooow! Popravdě nevím co se jí na tom ,až tak když to chce tak ať si to koupí já jí v tom nebraním.
BELLA
Už jsme dokoupili mám dvě trika,jedni kraťasy, dvoje džíny a jedny tepláky.Nějaký spodní prádlo a řetízek pro Madison, který jí předá Lily.
„Mám hlad, zajdeme na jídlo?" zeptala se stydlivě Lily. „Půjdem na kebab?"nadzvedla jsem obočí.
______________________________
😊😊Spokojenost. Budu ráda za komenty a votes.
-xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL II.
FanficOdjela s tím, že už ho v životě neuvidí...tak jak chtěla. Snažil se smířit s tím, že jí v životě neuvidí...Ale co když je osud svede opět k sobě? A tentokrát ta zlá bude Bella? (Těm co nečetli jedničku doporučuji, aby si jí přečetli.) Covery by:...