Keršto planas

260 21 14
                                    

Anzelmutės P.O.V.

Apsiašarojusi atėjau į prasmirdusį mokyklos mergaičių tualetą. Iš keistų garsų supratau, kad kažkas čia yra. Kadangi buvau pikta, išjungiau tam žmogui šviesą. Pasigirdo mergaitiškas cyptelėjimas. Iškart supratau, kad viduje tupi mano didžiausia priešė ir heiterė Selena Gomez, aš su Jacobu ją vadinu silke.
-Kas išjungė man šviesą?-užklykė silkė. Ji buvo Bebrio mergina, todėl įsivaizdavo esanti pasaulio bamba.
-O kaip tu manai?- paklausiau bandydama pamėgdžioti jos balsą.
-Įjunk šviesą, tu kvaila Jacobo Sartoriaus pasekėja! Arba aš su savo aifaunu išsikviesiu sargybinius!
Atrodo, Selena tikrai įsiuto. Nenorėjau bėdų, todėl piktdžiugiškai kikendama įjungiau šviesą. Ašarų jau nebeliko. Kol silkė neišėjo, aš patyliukais iš krano sušlapinau rankas.
Prasivėrė kabinos durys, Selena išlindusi pasakė:
-Tavo laimė.
Tada aš savo šlapiais delnais aptaškiau jai veidą.
Silkė stovėjo nustebusi.
-Kaip tu drįsti?-pratarė piktai.
-Tavo žiniai, Sartorius man ne draugas. Jis iš manęs pavogė Bebrį.
Selena pradėjo kvatotis. Ji įsivaizdavo, kad po skyrybų Bebris dar priklauso jai.
-Nesišaipyk. Žinai, kad aš turiu tavo nuotrauką be makiažo? Jei nenori, kad ją išplatinčiau, turėsi man padėti atkeršyti Jacobui.
Silkė išsišiepė iki ausų ir truputį apsiseilėjo.
Tada pradėjo kvatotis:
-Cha cha cha, debylka, taip ir galvojau, kad tu nerūpi nei Sartoriui nei Bebriui. Žinai, aš jau seniai  paslapčia bendrauju su jais abiem. MUAHAHAHAHA!!!
- Ką!?-užspiegiau.- Kas čia per meilės trikampiai?
Net nepajutau, kaip Silkės kudlos buvo mano delne ir aš jas traukiau viršun.
-PAPASAKOK VISKĄ KAS VYKSTA!!!-užtaugiau kaip bulius.
-Jacobas ir Bebris laukiasi vaiko,-be emocijų pasakė.
-KĄ!?-labai labai garsiai nusistebėjau.

Selenos P.O.V.

Anzelmutė staugė kaip pamišusi. Žinojau, kad ji trokšta turėti mažą Bebriuką. Todėl jai ir pamelavau,kad anie du laukiasi vaiko. Dabar ji, visa apsiputojusi ir raudona nuo įsiučio išlėkė į valgyklą.
Na, dar supratau, kad ji tikrai akla, nes nepamatė mano viską  filmuojančio aifauno, padėto ant muilo lentynėlės. Dabar aš apkarpysiu video ir jį įkelsiu į "instagramą". Visi jos nekęs. Jaučiuosi genijumi.

Jacobo Sartoriaus P.O.V.

Jau baigdinėjosi pietų pertrauka, bet aš vistiek sėdėjau su Bebriu.
-Žėk, ar čia ne ta tavo draugė? Kažkokia Bronytė, ar šiaip kažkokia.-pasakė Mano naujasis mylimukas Bebriukas.
-O dieve, čia Anzelmutė. Ji atrodo pikta,- atsakiau.
Ir iš tiesų, jos veidas buvo raudonas lyg burokas.
Ji priėjo ir įžūliai įsispoksojo į mūsų pilvus. Tada pradėjo su skirtingomis rankomis juos mušti.
-Tegul jūsų vaikai miršta, babaušiai jūs, čiongos kažkoki! Nekenčiu jūsų!
Bebris atsistojo ir išsižiojo. Visi likę valgykloje įtempė ausis...

.....
.....
....
....
....
Hey, skaitytojos? Ar patiko Ši dalis? Ar norite daugiau? Palikite nuomones komentaruose ;)
Būtų smagu sulaukti bent 4 komentarų😉

TIK NE TAI! (Justino Bieberio fanfiction parodija)Where stories live. Discover now