- Nie ma miłości.. jest matematyka.
- Wielkie rzeczy mają zazwyczaj małe początki.
- To chyba niezbyt przyjemne zostać podeptanym , ale deptać po kimś to naprawdę błogie doznanie.
- Czy Ja go naprawdę kocham? AAA! Jakie to było lamerskie! Brzmiałem zupełnie jak ta rażona miłością dziewica!
-Hej, myślisz o sobie jako o kimś wyjątkowym? Przy okazji, to nieprawda. Wszyscy są tacy sami. Na świecie nie ma ani jednej osoby, która może wieść szczere życie.- Zacznie krwawić, kiedy to wyjmę, co nie? Więc chyba powinienem najpierw kupić sobie bandaże. Chociaż może klej byłby lepszy.
- Z dnia na dzień coraz bardziej mnie zadziwiasz... A byłem pewien, że wszyscy ludzie na serio wierzą w te bzdury! Masz rację, Light! Nie ma ani piekła, ani nieba. Obojętnie, co robisz za życia, po śmierci pójdziesz w to samo miejsce co inni. Śmierć jest równa dla wszystkich.
- Rozejrzysz się dokoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.
- Jeśli się wyróżniasz, jesteś znienawidzony przez innych.
- Gdy jest ci źle, szukasz kogoś, kto jest w gorszym położeniu niż ty.
- Zabierzcie swojego kolegę bo psuje krajobraz...
- Czy wiesz, dlaczego śnieg jest biały ... Ponieważ zapomniał, jakiego koloru był dawniej.
- Nie muszę umierać dla dobra moich przyjaciół, muszę żyć dla nich! Ponieważ to jedyny sposób, by przyszłość była szczęśliwa.
-Jeśli możesz fantazjować o wspaniałej śmierci, to czemu nie będziesz żyć wspaniale do samego końca?
- Yes, my lord.
- Ludzie rodzą się by mieć ciężkie życie.
- Kły zbroczone krwią... Potwór w ludzkiej skórze. To jego prawdziwa postać.
- Walcz, kiedy nie ma szans na wygraną! Ty wybierasz ścieżkę, po której idziesz.
- Życie nazwano życiem, ponieważ kiedyś się kończy.
- Nie mogę wiązać się z bogami, gdyż zawarłem już kontrakt z diabłem.
- Przepraszam za spóźnienie.. zabłądziłem na drodze życia.
- Gacie po tacie.
- Śmierć dla nikogo nie jest okropna. Stary czy młody, dobry czy zły, dla każdego jest taka sama. Śmierć jest bezstronna. Nie ma szczególnie okropnej śmierci. To dlatego śmierć jest taka przerażająca. Twoje zwyczaje, twój wiek, twoja osobowość, twój majątek, twój wygląd... W obliczu śmierci, wszystko to nie ma znaczenia. Śmierć jest okropna, ponieważ niszczy to wszystko.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc jak na razie to na tyle :D Mam nadzieje, że dobrze przyjmiecie te cytaty. Większość była z anime :) Jak myślicie? Zrobić jeszcze jakieś śmieszne dialogi, bądź powstawiać zdjęcia? :3