-Dimineața:trrrr! Suna alarma .Mă trezesc și încep sa scriu în noul meu jurnal.
-Bună sunt Selena, am 16 ani și trăiesc cu o sora care îmi mănâncă zilele spunând mereu ca ea este cea ,,perfecta" dar eu nu sunt de părerea asta! Locuiesc în New Orleans cu familia mea și mam înscris la un nou liceu împreună cu sora mea mai mare Katelin . Și povestea mea de viață este ca mam născut trăiesc și sper incontinuare la visele mele.Asta sunt eu.
La prânz:
-Mama#:Selena coboară , este ora mesei!
-eu#:Imediat mamă!
Cobor jos în bucătărie mă așez la masa și încep sa mănânc .
Lângă mine se așează Katelin. ....
-Katelin#:Neața! Ce avem la micul de jun?
-Eu#:cereale ca în totdeauna , de ce mai întrebi?
-Katelin#: ok, totuși nu te întrebăm pe tine!
-Eu#:atunci nu mai întreba!
Mă ridic de la masa îmi iau ghiozdanul de pe scaun și plec grăbită spre liceu pentru a nu întârzia.
Ajung în fața noului meu liceu, merg grăbită sa pot ajunge în laboratorul de fizica.
Intru în laborator mă așez în a treia banca din mijlocul laboratorului de fizica și încep sa scriu ce ne predă profesorul.
Trece jumătate de ora , stand în banca plictisita , aflu ca în spatele meu stătea un băiat care se holba la mine.
Era cam dubios dar incercam sa nu îl bag în seama. Se suna de pauza după trei ore întregi incercam sa mai stau în picioare eram atât de obosita de la ora de sport încât cădeam . În timp ce mergeam în drum spre casa, văd un fel de medalion pe jos , îl iau în mana și mă grăbesc sperând ca nu mă văzuse nimeni.
Ajung acasă mama cu cu bunica mea stăteau la masa și mâncau -Eu#:hei mamă am ajuns !O îmbrățișez și mă îndrept sus spre camera mea. Ajung în camera îmi trântesc ghiozdanul în pat și deodată cu el și eu , incep sa mă gândesc la acel medalion pe care îl găsisem instantaneu pe șoseaua de lângă liceul meu.
Iau medalionu în mana uitandu-ma la el mirata, văd o sclipire ciudata în interiorul lui, mă uit mai atent la el, scânteia din interior dispăruse. (Vorbeam singura)
- Oare oi avea iluzii? Hmm nup....
-Cred ca visez!.....
Adorm ușor pe pat cu talismanul în mână.
-Trrrr!! (Suna alarma) mă scol grăbită , stau o secunda sa îmi amintesc ce coșmar am avut peste noapte. ...
Îmi amintisem doar o parte a visului, eram îngrozită de ce îmi imagina-sem ! Incercam sa uit acel vis înfricoșător.
Mă uit la ceas (ora) 7:50, Opaaa o sa cam întârzi.....
Mă îmbrac repede, îmi pun teniși în picioare, iau ghiozdanul de pe pat și cobor grăbită spre bucătărie pentru a lua micul dejun.
Mă așez la masa, îmi pun ghiozdanul sprijinit de scaun, iau bolul cu cereale în mana încercând sa mănânc mai repede, având în vedere ca o sa întârzi cu 5 minute la liceu. Terminasem de mancat pe jumătate bolul cu cereale. Mă scol de la masa, o salut pe mama și pe bunica , îmi iau geanta și mă îndrept spre ușa pentru a pleca. Merg repede , nici nu mă uitam cine trece prin fața mea ca mă lovisem de un băiat destul de drăguț, cu ochii albaștri, șaten, cred ca avea mărimea 1,78 pentru ca era puțin mai înalt decât mine cu 2cm .
-Eu# Upss, scuze sunt cam neîndemânatica!
-El# Nu-i nimic, a fost vina mea eu nu ma-m uitat pe unde merg, îmi cer scuze! Se uita în ochi mei plăpând zâmbind-umi ușor. ..
-El# Hei sunt Steven! (Eu) dau mana cu el și mă prezint :
-Eu# Selena!
Mă uit uimita în ochi lui albaștri și simțeam că mă pierd. ...
-El# Facem ora de fizica împreună.
-Eu# Ăăă... Daa tu ești băiatul din spatele meu care se holba la mine :)).
-El# Ce?
-Eu# Pfff nimic!
CITEȘTI
Simțurile blestemului
Teen FictionVrăji mistice ☆Adolescenta 16 ani casa ciudată***** ☆★♡♥talisman magic ★★★sora aiurita ★★★》