Καλώς ήρθες στην ιστορία η μάλλον καλύτερα στο δράμα του caleb.
Εγώ με την lucy δεν ανήκαμε σε κάποια γενική παρέα. Είμαστε οι 2 μας κολλητες. Βέβαια στα διαλείμματα κάναμε παρέα και με άλλα παιδιά και όταν βγαίναμε μιλούσαμε με όλους αλλά γενικά ήμασταν οι 2 μας.
Μέχρι που ήρθε ο Caleb. Ο πατέρας του ήταν στρατιωτικός και άλλαζε συχνά βάση για αυτό κιόλας μετακομίζει συχνά.
Ήταν στην ίδια ηλικία με εμάς και πριν έρθει στην Φιλαδέλφεια ζούσε στην Νέα Υόρκη. Τι ωραία που θα ήταν εκεί!
Έτσι λοιπόν στα 14 του ήρθε στο σχολείο μας. Στην αρχή εγώ και η lucy τον βλέπαμε που τριγύριζε μόνος του στους διαδρόμους και έτσι αποφασίσαμε να του μίλησουμε.
Παρά τις ανασφαλειες μας ήταν αρκετά φιλικός. Μας μίλησε για την ζωή του στην Νέα Υόρκη, για τα ενδιαφέροντά του, για τον σκύλο του. Άδερφια δεν είχε.
Έτσι συμπάθησαμε ο ένας τον άλλον και αρχίσαμε να βγαίνουμε και οι 3 μαζί. Τον γνωρίσαμε στους φίλους μας και παρολου που μετά από καιρό γνώρισε αρκετά παιδιά πότε δεν μας παράτησε, και συνέχισε να βγαίνει μαζί μας.
Έτσι δέθηκαμε πολύ και πέρασε γρήγορα ένας φανταστικός χρόνος.
Ποτέ δεν έβλεπε κάνεις κανέναν ερωτικά. Η μόνη μας σχέση και των 3 ήταν φιλική και αυτό το απολαμβάναμε ιδιαίτερα.
Μετά από ένα χρόνο, που όλοι είχαμε φτάσει στην ηλικία των 15 άρχισαν τα προβλήματα στην οικογενεια του Caleb.
Οι γονεις του γενικά πότε δεν τα πήγαιναν καλά, αλλά εκείνον τον χρόνο η κατάσταση ξέφυγε.
Όλη μέρα το σπίτι του γέμιζαν καυγάδες και φωνές. Κάποια στιγμή ο μπαμπάς του χτύπησε την μητέρα του. Βέβαια η ίδια δεν το είπε ποτέ πουθενά γιατί αν κάτι τέτοιο μαθευοταν τότε ο άντρας της θα έχανε την δουλειά του μια για πάντα. Και ήταν η μόνη οικονομική πηγή μέσα στο σπίτι.
Εκείνη δεν δούλευε και διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να ζήσουν.Ο Caleb στην αρχή δεν μας έλεγε τίποτα. Είχε γίνει απομακρος και στο σχολείο καθόταν μέσα στις τάξεις μόνος.
Ώσπου μια μέρα εγώ και η lucy τον πιάσαμε για να του μιλήσουμε.
Στην αρχή ήταν κλειστός αλλά μετά ξέσπασε σε κλάματα και μας είπε ότι συνέβαινε.
Βλέποντας τον να κλαίει αρχίσαμε και εμείς να κλαίμε. Μας τα είπε όλα. Μας είπε για τους καυγάδες, τις φωνές , μας είπε μέχρι και για το ξύλο.
Ήταν συντετριμενος. Οπότε γυνουσε σπίτι κλεινοταν στο δωμάτιο του.
Έτσι συνεχίστηκε η κατάσταση σπίτι του για ακόμη μισό χρόνο με εμένα και την lucy να τον στηρίζουμε.
Ώσπου μια μετά ήρθε και μας είπε κάτι τραγικό. Μας είπε πως ο μπαμπάς του χτύπησε δυνατά και βίασε την μητέρα του μπροστά του.
Μετά από αυτό το σκηνικό τον χάσαμε. Δεν μας μιλούσε και μας αποφεύγε. Οπότε κάναμε προσπάθεια για ν του μιλήσουμε έφευγε και δεν μας απαντούσε. Τότε ήμασταν 15,5.
Η ίδια κατάσταση συνεχίστηκε για ακόμη μισό χρόνο. Ώσπου μάθαμε από το σχολείο ότι ο Caleb μετακόμισε. Πήγαν με την "οικογένεια" του στο Los Angeles.
Τον τελευταίο μισό χρόνο που ήταν εδώ φέροταν πόλυπερίεργα. Κοιμόταν στο μάθημα, δεν μιλούσε σε κανένα και ήταν πάντα σε μια κατάσταση ζάλης.
Λίγο καιρό αργότερα μάθαμε πως ο Caleb τον μισό χρόνο που ήταν εδώ έκανε χρήση ναρκωτικών, ποτού και τσιγάρων. Και το χειρότερο:1 μήνα αφότου μετακόμισε βρέθηκε νεκρός σε ένα δωμάτιο ενός κτηρίου, λογικά από υπερβολική δόση βαριων ναρκωτικών.
Λίγες μέρες αργότερα η μητέρα του υπέκυψε στα τραύματά που συνέχισε να της προκαλεί ο "σύζυγος" της και πέθανε και εκείνη. Η αλήθεια μετά από λίγο καιρό βγήκε στο φως. Ο δήθεν πατέρας του Caleb δεν ήταν ο βιολογικός του. Η μητέρα του είχε μείνει έγκυος 1 μήνα πριν παντρευτούν από κάποιον άλλον άνδρα άγνωστων λοιπών στοιχείων ο οποίος μετά από αυτό την παράτησε.
Η μητέρα του πρέπει να αποκάλυψε την αλήθεια στο σύζυγό της όσο ακόμα ο Caleb ήταν 15.
Για αυτό ξεκίνησαν οι καυγάδες, το ξύλο, οι βιασμόι. Ετσι ο συζυγος της αντιμετωπιζε την κατασταση. Όμως τον Caleb πότε δεν τον πείραξε, γιατί τον αγαπούσε σαν δικό του παιδί και η αλήθεια τον πονούσε. Από ότι φαίνεται ο Caleb δεν έμαθε πότε την αλήθεια....
Στην κηδεία του , επεισα την μητέρα μου να πάμε, εγώ, αυτή , η lucy και η μητέρα της.
Οι μαμάδες μας το κατάλαβαν άμεσως . Ήξεραν πόσο αγαπούσαμε τον Caleb και πόσο στεναχωρημενες ήμασταν για ότι του συνεβει.
Στην κηδεία κάμια μας δεν κρατήθηκε από ότι συνέβησε στο άμοιρο παιδί και είχαμε πλανταξει όλες.
Τότε ήμουν μόνο 16, και που να ήξερα πως αυτό ήταν η 3η από τις 10 πληγές που με περίμεναν...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Hey❤
Πιστεύω να σας άρεσε η ιστορία του caleb. Πείτε μου την γνώμη σας.
Το επόμενο κεφάλαιο θα ανέβει μεθαύριο💘
Επειδή θέλω να ξέρω αν σας αρέσει η ιστορία και αν έχει απήχηση , πείτε μου στα σχόλια αν πραγματικά σας αρέσει❤
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη σας💘
Σχόλιαστε και ψηφίστε (⭐)
FOST
~~~~~
ESTÁS LEYENDO
The 10 Wounds [Ολοκληρωμένη]
Novela JuvenilΗ Kylie, είναι 24 χρονών και έχει περάσει πάρα πολλά στην ζωή της. Εχει 10 πληγές , η αλλιώς 10 εμπειρίες που τις έχουν στοιχίσει αγαπημένα της πρόσωπα. Και όμως συνεχίζει να παλεύει για μια καλύτερη ζωή. Ελπίζει πως η μοίρα τώρα θα της φερθεί κα...