"Apehal kecoh tu?"seven bertanya hairan.seven kemudian membuka pintu.kelihatan jaeheen dan jumin seperti main kerjar -kejar di hospital tersebut.jumin berlari mengejar jaeheen sambil mendukung seekor kucing iaitu kucing kesayangannya.ELIZABETH 3 RD.jaeheen yang tak suka kucing menjerit dengan kuat." encik jumin,kenapa awak bawak kucing tu!!"jaeheen bertanya sambil berlari."bukankah awak suka elizabeth?awak kan dah biasa jaga elizabeth kenapa takut pulak?"jumin bertanya sambil mengejar jaeheen."saya mana ada suka dia!lagi satu,dia sudah ada kutu!". "Wei,korang dah,dahlah tu main kejar-kejar.ini hospital,bukan taman permainan kanak -kanak..dan tolong senyap ada pesakit lainlah kat sini." seven menasihati mereka.zen yang melihat kucing di tangan jumin segera mengundur."kenapa awak bawa kucing tu?!kotorlah,pergi bawa ia keluar!" jumin yang mendengar kata -kata zen itu berubah riak muka dari dingin kepada lebih dingin"berani awak menghina elizabeth.dengan kuasa segala kucing di dunia ni saya akan menghukum awak!"jumin kemudian menghalakan elizabeth kearah zen . zen yang tidak biasa dengan bulu kucing bersin beberapa kali."achum!achum!cukup jumin, maafkan aku!aku janji tak buat lagi!"zen merayu kepada jumin sambil mentup hidungnya.hidungnya sudah merah.semua yang berada di wad tersebut tergelak dengan telah mereka.yoosung pun ikut ketawa melihatnya.(n\a) melihat yoosung dengan penuh kasih.'teroma kasih yoosung kerana selamatkan aku.aku cintakan kau wahai romeoku...'bisik hati (n\a). "(N\a)........" yoosung nemanggil nama (n\a) dengan manja. "Ya,yoosung nak apa?". " lepas saya dah sembuh ,kita pergi dating nak?"yoosung meminta. (N\a) tersenyum dengan pipi yang merah."bo..boleh.apa salahnya..."(n\a) menjawab dengan perlahan."(n\a),saya sukalah muka awak yang selalu malu-malu ni.comel."yoosung mengusap pipi (n\a) dengan lembut. "Saranghaeyo.." yoosung secara tiba-tiba mencium pipi (n\a).(n\a) tergamam semua yang berada di dalam wad itu tersengih melihat perbuatan yoosung itu. .......bersambung....(amacam?best tak?jumpa kat chapter seterusnya.bye~~~x3)
YOU ARE READING
Mystic Messenger Love Story
Fantasymengisahkan kisah cinta yoosung,jumin,zen,seven,v dan saeren dari siri game "mystic messenger.bersama anda iaitu (n\a:nama awak)ikuti kisah cinta mereka ini.(takde bad ending ye,harap maklum :)