Be free :$-15-Útek 2/2

339 42 9
                                    

Z pohľadu Caitlin

Kým sa Justin prezliekal, ja som sa na neho pozerala a samozrejme slintala.

,,Oooch joj Justin chcem ťa." zašepkala som s túžbou.

Hneď spozornel a otočil sa na mňa.

Zdvihol obočie a pomaly prišiel k posteli.

,,Zopakuj to." zašepkal mi do ucha a hryzol mi do neho.

Zavzdychala som a za zátilok som si ho pritiahla k sebe.

,,Chcem ťa Jay." zavzdychala som mu do ucha a stlačila jeho guču v nohaviciach.

,,Kebyže nejsme v base a nejdeme zdrhnúť, oprem ťa tu a neváham..ale pochop nemôžme. Strašne nerád odmietam..a ešte k tomu teba, ale Caitlin to nestihneme. My..." chcel pokračovať ale umlčala som ho bozkom. Bol strašne zlatý, keď sa ma snažil neuraziť. Ňuňo mój.

,,Miláčik ja sa nehnevám, ale aj ty pochop, nemáš taký pocit, že keď sa vidíš v zrkadle sa chceš pretiahnuť ?"

Chvíľu sa tváril že premýšľa, ale po chvili povedal.

,,Často sa mi to nestáva, ale vieš že niekedy aj hej ?" zasmial sa. ,,Ale bohužiaľ samého seba.. no to sa nedá." divne sa zatváril. ,,Vidíš ty máš to šťastie môžeš ma mať len pre seba." zaškeril sa.

,,No to je vážne výhra." odfrkla som. ,,Prosím ?! Akože ja sa ti nepáčim ?! Tak načo so mnou chodíš ?!" tak toto som nečakala.

,,Bože Justin to bolo len zo srandy..neber všetko tak vážne. Si strašne bipolárny." prekrútila som očami.

,,Áno ? Takže aj to je sranda keď ti teraz hovorím, že je koniec že ?" zhúkol na mňa.,, A bipolárna si tu akurát tak ty!" falošne sa zasmial.

Otvorila som ústa dokorán a slzy sa mi tlačili von.

,,Justin t-to nieje sranda." zašepkala som s roztraseným hlasom.

,,A prečo ? Podľa mňa to je veľmi vtipné..naozaj si si myslela, že s tebou chcem chodiť ?!" spýtal sa a nadvihol obočie.

,,J-jus-sti-n..ja.." začala som plakať.

,,Hmm" zamrmlal a sadol si na postel.

Milujem ho..ale on mňa evidentne nie. Neviem či to myslel zo srandy ale veľmi to bolelo. Pozrela som sa na hodinky a už bol časť na náš plánovaný útek.

Vstala som, napravila si vlasy a zotrela si stekajúcu sa špirálu.

Prešla som k mrežiam a zavolala na strážnika.

Hneď ku mne prišiel. Hmm mladé mäsko. Bol feši jebač. A ide sa na to!

,,Ako sa voláš krásavec ?" opýtala som sa ho a dala som so svoj dlhý nechet medzi zuby. (snáď viete ako to myslím.)

,,Josh a ty kráska ?" žmurkol na mňa. ( prestavte si tam Josha Hutchersona)

,,Máš krásne meno Josh" s tým jeho menom som sa pohrala na jazyku.,,Ja som Caitlin ale kľudne ma volaj Cait." zachichotala som sa.

,,Ty máš krajšie meno Cait." žmurkol na mňa a ja som sa začala červenať.

,,Milujem, keď sa také krásne dievčatá ako ty červenajú." zasmial sa a zastrčil mi prameň vlasou za ucho.

,,Ale ja sa nečervanám !" akože som ho buchla po hrudi a chytila mu jeho tehličky. Začala som prstom krúžiť okolo každej a on nakoniec vzdychol.

Zasmiala som a a ďalej sa ho pýtala nezmyselné chujoviny len aby som od neho dostala ten kľúč.  Prstom som mu chodila po bruchu a hladkala som ho.

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat