Intr-o buna zi cand zappy traia intru-un mic satuc ii venise pofta de mere.
El se gandeste de unde poate face rost de mere,apoi isi aminteste ca regele are singurul copac din tot satul. Zappy fiind un copil neascultator a facut un plan cum sa intre in castel noaptea fara sa fie vazut de garzile rele el.
El a intrat in cutea regelui fara sa fie vazut dar in aceea noapte regele insusi pazea acel copac cu mere. Zappy vrund atat de mult acele mere s-a strecurat prin spatele regelui si a urcat in copac.
Regele nu l-a vazut... Dar a vazut decat o umbra fugind cat mai repede de acel pom.
A 2-a zi regele trimite garzile prin tot satul sa il caute pe cel care furase mere din copac deoarece trebuia pedepsit pentru furt. Pana la urma garzile au ajuns la casa lui Zappy si cauta in toata casa dar nici urma de mere in nici un colt pana la urma regele vazang ca se insera si garzile tot nu gaseau hotul ,striga garzile sa vina inapoi la palat si sa pazeasca pomul.
In timp ce gardienii cautasera in casa lui Zappy el facea un Daily Vlog pentru canalul lui. El a filmat cu o calitate enorm de proasta iar garzile au crezut ca iti face poze si l-au lasat in pace.
Regele noaptea statea de paza din turn in timp ce jos aveau gardienii grija de copac. Dintr-o data regele vede iar acea umbra. El a alertat garzile si Zappy a vazut ca a fost descoperit asa ca el i-a pacalit garzile ocolind tot castelul apoi urcandu-se in copac el se strecoara afara din curte si se duce acasa sa se culce.
Acasa o vede pe mama lui asteptandu langa pat foarte furioasa. Cand el apare mama il intreaba unde a fost ,iar el ii spune adevarul iar mama pedepsindul...
Daca vreti si partea a 2-a dati LIKE la 200 o sa o fac !!