*Claw szemszög*
- Olyan finom ez a müzli- mondtam teli szájjal- Honnan van?
A mellettem ülő Konan le tette a kávéját és csak ennyit mondott.
- Egy boltból.
- Hát ezzel sokat mondtál.- morogtam az orrom alatt.
Hirtelen Kakuzu jött be a konyhába egy újsággal.
- Konan, hova raktad el a teákat?- kérdezte a rekedtes mély hangján.
- A sütő melletti polcon.- mondta.
Kakuzu meg sem köszönve elkészítette a teáját.
- Töki, te most fiú vagy lány vagy?- kérdezte egy kis idő múlva Kakuzu.
Köpni-nyelni nem tudtam, annyira ledöbbentem. Oké, hogy úgy nézek ki mint egy fiú, de hogy ennyire? Pedig az arcom tökre olyan mint egy lányé! Dühösen válaszoltam neki.
- Lány vagyok.-mondtam...de komolyan mondom, abban a pillanatban olyan mérges voltam hogy majdnem felrobbant a fejem.
- Kakika, nem tudtad?- vetődőt le az egyik székre Hidan. Na ő meg mikor került ide?
- Hányszor mondjam el neked hogy ne hívj Kakinak te segg.- dörmögte Kakuzu, és mit sem foglalkozva velünk tovább olvasta újságját.
Felálltam, ugyanis szét untam az agyam.
- Konan, nincs valami küldetés amire elmehetnék?
Konan elgondolkodott, majd Hidanra nézett.
- Lenne...de arra Hidanéknak kellene menni...hacsak..
- Hacsaaaak?- fontam össze a karom
- Nem mész Hidanékkal.
- Ez jó ötlet! Végre lesz egy jó társaságom.- Ment át Hidan a perverzbe.- Kaki, neked oké?
- Nekem mindegy, csak ne legyen láb alatt. Egyébként ezt nem Peinnel kéne megbeszélnetek?- csukta össze újságát.
Hidan fénysebességgel tűnt el egy kis időre, majd kb 10 másodpercel később zihálva ordított.
- Meg engedte!
Nagyon jó, nem fogok unatkozni.-Gondoltam magamba....jáj hogy később mennyire megváltozott a véleményem...
***
Mondhatom csodálatosan éreztem magam. Hidan turkál az orrában-ami elégé undorító- Kakuzu meg pénzt számol.
- Faszomat már.- mondtam és seggbe rúgtam az előttem haladó Hidant.
Ő hátra nézett és már a feje fölött látni lehetett a kérdő jeleket.
- Mond csak, mit akarsz baby?- nézett "csábítóan"
Elvörösödtem, fogalmam sincs hogy miért.
- N-ne nevezz babynek.
Hidan csak felnevetett majd kicsit lemaradt hogy mellettem legyen.
- Mert? Megsértem a kis lelki nyugalmadat?
Na jó akkor...1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 oké nem verem meg-mérgelődtem magamba.- Kéne egy téma terelés. Megvan!
- Egyébként milyen küldetésre is megyünk?- kérdeztem a fiúktól.
- Egy tekercset fogunk el lopni.- felelte Kakuzu.
Sziasztok!
Tudom, megint bepofátlankodok a végébe..
De most okkal.
Tudom hogy azt mondtam hogy ,,következő rész nem sokára", erre 11 nappal később lett rész..Gomen..
Igazából elöbb ragtam volna föl, kb szerdán vagy kedden, csak kicseszet velem a vattpad, nem ragta fel :/
Most is ilyen kis rövidke lett, mint álltalába.
No de viszlát!
ESTÁS LEYENDO
Életem további része az akatsukiban
FanficÁLLJ! Még mielőtt beleolvasnál, ez a fanfic, félbehagyott. Nem lesz folytatása...sorry.. A nevem Tsumaki Rika. Van egy nővérem Tsumaki Claw. "Normálisan" éldegéltünk Konohában amikor megjelent két pasas a házunkban.