O zi mai putin obijnuita

71 7 1
                                    

Este Miercuri...Ceasul a inceput sa sune. E timpul sa sa ma pregatesc pentru scoala.

Ma ridic din pat...imi aleg hainele, ma spal pe dinti si merg spre scoala.

In fata scoli o vad pe Alya.

Al: - Ce faci zapacit-o?
M: - Bine! Pe cine astepti?
Al: - Pe Nino.

In acel moment isi face aparitia Nino cu Adrien.

Ad: - Buna fetelor!
M: - B...bu...b..buna
Al: - Buna baieti! Ce ziceti sa mergem dupa ore la Cinema?
Ad&N: - Bine! Ar sa fie super!
Ad: - Si tu Marinette? Ce zici?
M: - Amm....a....dd...da.
Ad: - Ok! Ne vedem dupa ore!😉

Orele trec si ne intalnim cu totii in fata Cinea-ului.

Al: - La ce film ne uitam?
Ad: - Eu zic sa ne uitam la unul de groaza.
N: - Super! Hai sa ne luam bilete!

Cu totii am intrat inauntru. Eu stateam langa Adrien. Eram toata rosie.

Filmul a inceput. Imi era asa frica!
Dintr-o data a venit o scena foarte scarry si am sarit in bratele lui Adrien.
Adrien pov

Stateam si ma uitam la film cand... dintr-o data am vazut-o pe Marinette cum imi sare in brate.

M: - Ohh.... Imi cer scuze!
Ad: - Nu-i nimic Marinette! Inteleg ca ti-e frica... Si mie imi era.🙁
M: - Ce ai patit? De ce esti trist?
Ad: - Mi-am adus aminete de mama...si eu cand eram mai mic si era ceva infricosator saream in bratele ei si ea ma imbratisa dulce😢😢.

In momentul ala mi-a curs o lacrima pe fata. Marinette s-a intins spre mine si mi-a sters-o.
Ce draguta este!😍😍

Marinette Pov

Atunci cand Adrien a povestit despre mama lui m-a emotinat si pe mine...a inceput sa îi curga o lacrima din ochi...eu m-am aplecat si i-am sters-o (ce era in capul meu...nu stiu )

Filmul s-a terminat...toti au plecat acasa...am ramas doar eu si Adrien.

Ad: -Vrei sa te conduc pana acasa?
M: - Humm...a..da...
Ad: - Mereu esti asa de balbaita?
M: - Aaa....n..nu

Adrien m-a condus pana acasa. Parca a fost cel mai lung drum pe care l-am facut eu vreodata.

Ma trantesc in pat si pana la urma adorm.

Daca v-a placut sa imi zicet-i daca sa dau next sau nu!
Va pup😚😚

Miraculous- Buburuza si Motan NoirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum