-És pontosan milyen tekercset keresünk?- tettem fel azt az oly' egyszerű kérdést..de nem kaptam választ. Inkább hanyagoltam, és témát váltottam.- Hidan mond már el nekem, hogy a francba marad ott a hátadon az az istenverte kasza?- kérdeztem tőle mire ő egy kicsit töprengett.
- Hát...varázslattal.- Vigyorgott mint egy idióta.
- Anyám...
- Csönd legyen. Valaki figyel..- csitított le minket Kakuzu.
Csöndben figyeltük a körülöttünk lévő fákat. A zsebemből elővettem 5 darab kunait. Zajra lettem figyelmes mögöttem ezért eldobtam őket. Ha jól hallottam, az egyik célba talált.
- Nem is rossz.- bukkant fel a fák mögött egy szemüveges férfi. Egy karcolás sem volt rajta, pedig biztos hogy belé ment. De akkor hol a kunai? Ilyen gyorsan begyógyult volna?-kérdeztem magamban.
- Mit akarsz te patkány?- morogta Kakuzu.
- Egyenlőre azt nem mondhatom meg...viszont a lány..ő kell nekem.
- Sajnálom, de Claw nem eladó.- kiabálta Hidan.
- Na álljunk csak meg egy kicsit. TE meg ki a franc vagy és mit akarsz tőlem?- álltam mint egy hülye.
- Kabuto a nevem, és Orochimarunak kellesz.- igazította meg a szemüvegét.
- Orochimaru...- Suttogtam...pontosan tudom hogy ki ő.
- És nem kívánok most verekedni, ezért...-húzott magára egy gúnyos mosolyt.- szép kis összeget fizetnék érte.
Hidan itt lefagyott. Én is megdermedtem, mert ahogy láttam, Kakuzu a pénzért bármire képes lenne.
- Pontosan mennyi lenne az az összeg?- kérdezte Kakuzu.
- Hm... 10.000.000 yen, az elég lenne?
Izgultam. Mi van ha Kakuzu elad neki, és végül Orochimaru rabszolgája leszek? Vagy talán rosszabb?- ezek a gondolatok kavarogtak bennem, de erősnek kellet maradnom.
- Kevés ez nekem, gyertek menjünk innen.- fordított neki hátat.
Reakcióm erre: úgy bámultam mint borjú az új kapura. Más szóval... LEESETT AZ ÁLLAM.
- Orochimaru-sama nem fog ennek örülni...de hát ha így se...- vigyorgott Kabuto- nem hagytok más választást.
Kabuto megindult felénk, rögtön két klónt teremtett meg amellyel már hárman voltak. A két klón a fiúkhoz ment, míg az igazi megállt előttem és velem maradt.
- Kíváncsi vagyok rád, mutasd meg nekem mit tudsz.- mondta Kabuto.
Hagyta hogy én kezdjem el, amit örömmel tettem. Neki rugaszkodtam és ütni akartam de kivédte. Ő hátra ugrott, és kunaikat dobott felém.
- Tetsu no yoso: Tetsu no kawa!- A bőröm egy vasréteget vett fel magára ezzel nem éreztem semmit sem, mikor a kunaik nekem ütköztek. Ezzel a technikával vas kemény lesz a bőröm, és 100x erősebbek lesznek a támadásaim. Meg akartam rúgni Kabutót de elkapta a lábam és elhajított. Miközben a levegőben voltam, láttam Kakuzuékat. Hidannak sikerült sikerölt legyőznie a klónt ami ezt egy pukanással ezt alá is támasztotta. Ő azonnal sietett hozzám hogy besegítsen.
A lábamra érkeztem, szép lassan megformáltam a kézjeleket a következő támadásomhoz. Ló.. ökör... nyúl... majom...
- Tetsu no yono: Buki hontai!- kiabáltam és egy katanát húztam ki az oldalamból. Ennek a technikának a képességével fegyvereket tudok kihúzni a testemből. Elég hasznos egy jutsu...viszont sok chakrát fogyaszt. Kabuto figyelmét épp Hidan kötötte el míg én cselekedtem. Neki rohantam Kabutonak és átszúrtam a hasát.
- Nem rossz.. Jók a képességeid de a tigrist akartam látni...-Kabuto köddé vált- Orochimaru ennek nem fog örülni..
És véglegesen is eltűnt.
- Végre elment..-sóhajtottam.- Kiold!- és ezzel a technikám fel oszlott.
- Kaki..te meg mit csinálsz?- Kérdezte meg Hidan Kakuzut aki csendben ült a földön és motyogott- Te most komolyan pénzt kezdtél el számolgatni?!-kiabálta Hidan.
- Persze.-mondta nyugodtan és tovább számolt.
- Egyátalán hogy került került az hozzád?
- Hoztam magammal..
Ezen hangosan nevetni kezdtem. Hirtelen alacsonyabban láttam és a nevetésem elállt. gyorsan magamra néztem, hát nem hittem a szememnek. Ott voltam a tigrisként..
- Na, Kabuto lemaradt erről.-mondta Kakuzu.- folytassuk a küldetést.
Fura volt az új test, de valahogy sikerült megszoknom.
- Claw, felülhetek a hátadra?- kérdezte Hidan, amire válaszul egy morgást kapott- húúú de megijedtem...
Neki rohantam és letepertem őt.
- Erre mit lépsz?- és rá üvöltöttem.
- Megyek gyalog!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem további része az akatsukiban
FanficÁLLJ! Még mielőtt beleolvasnál, ez a fanfic, félbehagyott. Nem lesz folytatása...sorry.. A nevem Tsumaki Rika. Van egy nővérem Tsumaki Claw. "Normálisan" éldegéltünk Konohában amikor megjelent két pasas a házunkban.