Nový život

1K 39 2
                                    


Konečně doma, připadá mi to jako měsíc co jsem byli na líbánkách.

Ano líbánky, je ze mě ženatý muž.
Je mi dvacetosm a mám destiletou dcerku Rose.
Když jsem byl ve čtvrťáku, otěhotněl jsem, pamatuji jak mě táta do konce čtvrťáku držel doma, aby mě nikdo neviděl.
Díky Malii a Lydii jsem nakonec maturitu dodělal, ale nebýt jich nezvládnul bych to.
Nyní pracují jako učitel.
Práce nic moc, ale uživí to mě a Rosi. Když se vrátím do doby, kdy jsem zjistil, že čekám miminko. Stalo se toho hodně, jsou to né jen pro mě, smutné vzpomínky.

Tenkrát jsem měl nejlepšího přítele Scotta McCalla.
Jenže se mi stala nepříjemnost, bránil jsem se útoků chiméry, lešení na které jsem lezl povolilo, a tyč propíchla chiméře hruď. Bál jsem se cokoliv říct, pro mě samotného to byl šok. Ježne to by tu nemohl být Theo Raken, řekl Scottovi svou verzi a on mu uvěřil.
Nikdy nezapomenu na to jak jsem stáli u ordinace Deatona.
Jak se na mě zklamaně Scott koukal.
Nikdy si to ode mě nenechal vysvětlit. Prostě se jednoho dne sbalil a opustil Beacon Hills.
Chtěl jsem jít za člověkem, kterého jsem miloval, potřeboval jsem jeho blízkost.
Místo Dereka Halea jsem našel jen dopis, že odjíždí z Beacon Hills.

Našel Pagie, svou první holku. Odešel s ní. Poslední slovo mi dodnes leží v hlavě.

"Odpusť mi."

Takhle mě opustili jedni z nejdůležitějších lidí v mém životě.

Brzy je nahradila má dcera.
Je úžasná.
Rosi se narodila za pomocí Deatona, našeho druida a veterináře zároveň. Smečka, kterou tu nechal Derek a Scott mi pomáhala.
Malia a Lydia byly úžasné chůvy.
Liam, Corey a Mason zase nakupovali nejlepší vymoženosti pro malou.
A především mi dělali společnost.
Nesmím zapomenout na Petera Halea i on, jako otec Malie se podílel na péči, která mi byla věnována. Nikdo kromě nich nevěděl čí je to dítě.

Peter odchod Dereka bral hůře jak já, byla to zrada.
Sám jsem slyšel jak říká, že je Derek nerozumný kdy věří někomu kdo se po letech zjeví jako živý, a ke všemu je vlkodlak.
Něco mu na tom nehrálo.
Ale mě už to nezajímalo, Derek mi zlomil srdce, a krom dcerky jsem s ním nechtěl mít už nic společného.

Když Rosi oslavila druhé narozeniny, vrátili se do Beacon Hills, Isaac a Ethan. Přidali se k nám do smečky.
Já jsem byl v roli alfy, ač nejsem vlkodlak. Vlci mě tak během devíti měsíců těhotenství brali, a berou do dneška.

Pamatuji si, kdy jsem poprvé zijstil, že jsem se zamiloval do Isaaca.
Držel Rosi, když měla zlý sny a uklidňoval jí. Tenkrát jsem si uvědomil jak skvělým otcem by byl. Nedlouho potom jsem měli první rande. Isaac byl roztomilý s tím jeho kukučem.
A ikdyž jsem si po Derekovi řekl, že se nezamiluji, tak tenhle vlkodlaček mě dokázal poblouznit.
Po čase jsem hledali společné bydlení.
Bylo to těžké, Isaac jako jeden z nejlepších hráčů Lacrosu se proslavil v Californii, a díky tomu často cestoval, takže bydlení bylo na mě. Nakonec se nám to povedlo a teď bydlíme na okraji Beacon Hills.

Má dcerka naprosto Isaaca zbožňuje, nahrazuje jí druhého tatínka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Má dcerka naprosto Isaaca zbožňuje, nahrazuje jí druhého tatínka. Když mě před rokem, Isaac požádal o ruku byla nadšená. Vlastně to ona byla důvod proč jsem se vzali. Chtěli jsme sjednotit naše jména na schránkách.
Nyní tam máme, "Lahly" všichni.

Isaacovi jsem během let našeho soužití, chvíli před žádostí nabídnul, adopci mojí dcery. Neměl jsem důvod mu to nenabídnout.
Byl opravdu skvělý táta. Lepšího jsem si k Rosi neuměl představit.
To nemluvím o tom jak úžasně se staral o mě. I proto jsem ho miloval. A tak tu teď stojím u našeho baráčku, a čekám až ke mě můj manžel dojde.

Miluje tradice a chce mě přenést přes práh. Dnešní po líbánková noc je naše.
Zítra si vyzvednem naše dítě, a budem šťastná rodina.

 Zítra si vyzvednem naše dítě, a budem šťastná rodina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nová povídka. První kapitolka je krátká. Pojmula jsem jí jako prolog. Doufám že se bude líbit.

Dcerka Stilese a Dereka

Dcerka Stilese a Dereka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Hope Dies LastKde žijí příběhy. Začni objevovat