-Prolog-

196 38 26
                                    

"JUDECAT, 3 ani de sentință fără suspendare" tună judecătorul în urechile noastre. Atunci am ştiut...  că ăsta este sfârşitul prieteniei mele cu Justin.

Toți ieşeam din curtea magistrală cu o urma de regret, mai puțin părinții lui, care nu sunt aici, nici la procesul de dinaintea ăstuia n-au fost, niciodată nu le-a păsat cu adevarat de Justin, aşa că nu aveau nici un motiv să fie aici, ca să îşi ajute fiul, măcar erau plini de bani, dar degeaba dacă nu erau alături de copilul lor ! Părinți de toată ruşinea, la dracu! nu mai eu regretam cu adevărat, numai eu ştiam ce era in mintea şi inima lui, tocmai de aia eram cei mai buni prieteni... îmi promisese... îmi promisese că se lasă de traficul de droguri...dar se pare că şi eu la rândul meu, am fost una dintre victimele lui Bieber.

"-Cataleya..." îmi şopteşte Justin, care este ținut pe de o parte a corpului si pe de cealaltă de două matahale injectate cu mai mulți steroizi decât ar fi avut nevoie cu adevărat.

"-Nu mai e nimic de zis, Justin... îmi promisesei că te laşi de treaba asta!" Îi spun in timp ce ma îndepărtez de el.

"-La dracu, Cataleya! Jur când ies de aici am să te caut şi o să-ți spun ceea ce s-a întamplat, fie că o să vrei sau nu să asculți! " țipă Justin către mine, eu auzindu-l din ce in ce mai încet.

3 ani, huh? Murmur îngândurată.

Azi treceau cei trei ani nenorociți, în care deşi am încercat să ma aproprii de Justin şi să ascult ceea ce voia să-mi spună, mă respingea de fiecare dată, uneori când auzea că am venit să-l văd nici nu ieşea din cameră, doar ca să ma evite şi să nu îmi vorbească.

"-Justin! Îi spun băiatului ce nu mai avea aceeaşi sclipire în ochii, în timp ce mă aşezam la masa amenajată special pentru a vorbii cu cei din închisoare sau mai bine zis din şcoala de corecție.

-Ce vrei, Cataleya? Îmi răspunde pufăind arogant, dându-şi ochii peste cap.

-Am venit să te ascult, Justin!  îmi pare rău că nu te-am lăsat să vorbesti atunci! Îi răspund la rândul meu.

-Ai venit să ce? Mai bine îmi aduceai un pachet de țigări, astea de aici sunt nasoale! râde isteric. Tu, curvo, când am vrut să-ți spun ce s-a intâmplat, m-ai lăsat acolo ca pe ultimul prost, parcă eram cei mai buni prieteni, Javro! Scuipă vorbele pline de venin, către mine.

-Justin... atunci era prea mult pentru mine ca să te ascu... nu am apucat să-mi termin fraza pentru că un Justin nervos mai are puțin şi mă strânge de gât.

-Să o ia cineva pe târfa asta de aici pâna nu o omor, dracului sa o ia! Spune Justin dând cu pumnii in masă.

Paznicii şcolii de corecție nu au mai aşteptat răspunsul meu şi m-au condus către ieşirea din clădirea ce era plină de delicvenți minori."

Țigarea mi se fumează mai mult singură, din cauza gândurilor mele. Stau pe aceeaşi bancă, unde obişnuiam sa stăm amândoi, poate că eram cei mai buni prieteni, dar el pentru mine a însemnat mereu ceva mai mult, dar niciodată nu i-am spus. Nu ar fi acceptat asta, prietenia mea cu el era prea strânsă ca să o stric, iar spunându-i cât de mult il plac, înseamna să pierd singura mea legătura cu el, prietenia. Oricum ar fi fost in zadar să-i spun că îl plac, ştiu că nu mă place in felul ăla, ar fi scos fum pe nări şi flăcări pe gura, dacă i-aş fi zis! E ca şi cum i-ai spune unui psihopat, ca este psihopat! Practic, te-ai arunca singur in gurile iadului şi ai lua cina,  seară de seară împreuna cu Lucifer. Dar dacă nu mă inşel şi Lucifer a fost un înger nu?

"-Teorii conspiraționale despre religie, frumos, Cataleya, o să o iei razna într-o zi!" Pufnesc singură, râzând.

Uitându-mă la mâna mea dreaptă, sesizez că țigarea ajunsese la filtru, aşa că decid să-mi aprind o alta.
Liceul a fost de tot rahatul făra Justin, mereu obişnuiam să stăm amândoi, împreună cu restul grupului. Dar acum, uite-mă aici pe o bancă din parcul din centrul oraşului, la sfârşitul lui Iunie, neştiind ce să fac cu viața mea.

Ar fi fost frumos să fie şi Justin aici... era vorba că intrăm amândoi la aceeaşi facultate, doar ca drumurile noastre au fost despărțite fix acum 3 ani, iar cum Justin nu mai e aici, visele mele s-au spulberat uşor, uşor cu privire la intrarea la facultate, nu pot face asta, nu fără el, alături de mine.

O spun de parcă am format un cuplu şi el este alesul, iar făra el viața mea nu mai are sens. Dar pot spune că am format un cuplu nu? Un cuplu de doi prieteni cei mai buni! Gândesc zâmbind amar... Dacă ai ştii, Justin ce îmsemni tu pentru mine...

"-Oare eşti bine, Justin?" Spun dând cu piciorul într-o piatră neagră ce se afla la marginea băncuței din lemn, care mi se părea mult mai fascinantă acum.

Totuşi ce ți se poate părea fascinant la o piatră? Şi totuşi, era singura piatră neagră din parc sau poate mai erau? Dar eu nu le-am văzut...
Îmi zic in gând scăpându-mi un chicot. Era clar, o luam razna.

"-Dacă ai ştii cât îmi lipseşti, Justin, îmi pare rău că nu te-am ascultat atunci... azi ar trebui să te elibereze...sper că eşti bine si sper să mă ierți intr-o zi!" Gândesc cu voce tare în timp ce mai trag un fum din țigarea, care, iar mai mult se fumase singură.

"-Te iert, Cataleya!" Se aude o voce, uşor răguşită şi vag cunoscută mie, din spatele băncii.

Mă intorc cu fața către cel ce a vorbit, pentru a vedea cine îmi răspunde gândurilor mele. Expir şocată dioxidul de carbon  ce se adunase mult prea mult în plămâni mei, țigarea mi-a căzut din mână în timp ce o lacrimă îşi face simțită prezența, pe obraz.

"-Justin..." spun printre şiroaiele de lacrimi ce îşi făceau loc acum, în linişte pe obrajii mei.

_________________________________________

Iată si primul capitol din "Weaknesses
Between Us", dragilor.
Dacă va plăcut ceea ce am scris vă rog să apăsați pe steluță, m-ar ajuta foarte mult.
Şi vreau să aud păreri legate de poveste, fie ele păreri de laudă, constructive sau păreri rele, le accept pe toate aşa cum sunt!
Cel mai probabil voi posta săptămânal, sau poate la doua săptămâni, nu ştiu in ce zi, depinde cum îmi permite timpul, dar voi stabilii un program şi vă voi ține la curent.
Nu uițati că fiecare apreciere şi fiecare comentariu, mă ajută foarte mult pentru că povestea va fii descoperită mult mai uşor şi de alți cititori ai wattpad-ului.
Vă mulțumesc celor care ați citit pâna aici!
Ne citim data viiitoare!
Iulia xx

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 25, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Weaknesses Between UsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum