Sabah kalktım. Ne hikmetse alarmdan önce kendiliğden kalkmayı başarmıştım. Bence bu bir mucizeydi. Neyse hazırlandım ve kahvaltı yapmadan evden çıktım.Çünkü hiç zManım kalmamıştı.Annem a hırkamdan konuşmaya devam ediyordu. Bu kahvaltı konusunda ne zaman beni rahat bırakacaktı anlamıyorum gerçekten. Binanın kapısını açtığımda karşımda bir adet ayaz durmaktaudı. O kadar şaşırmıştım ki resmen dilim tutulmuştu. Ayazda tabi benim bu şaşkınlığımı anlayınca:
-Okula giderken sizin evin önünden geçiyorum. Bende madem evin önünden geçiyorum şuna küçük bir süpriz yapıyım dedim kendi kendime . İyi olmamışmı? Ha bu arada adreSini instagrama yazmıssın ordan görmüştüm. Boşuna kafani yorma.
Resmen sus pus kalmıştım. Nasıl bir çocuk bu böyle.
-Tamam o zaman süprizin için teşekkürler hadi gidelim.
Yürümeye başladık. Sonunda okula varmıştık. Ayazla konuşurken birden ayağım taşa takıldı ve yere çakıldım herkesin içinde bahçede resmen rezil olmustum. Gerçekten afferin bana daha ikinci günden harika bir başlayış. Neden bunlar hep benim başıma gelirki . O sırada herkes bana bakıyordu ve hepsi bir ağızdan gülüyordu. Bunların hepsi salak. Tabi iki kişi hariç ayaz ve banka oturan kız. Kız bi gram bile gülmemişti bana. Hatta kalktı ve yanıma geldi. Elini uzattı.
-Hadi kalk bakma şunlara. Onların hepsi kendini beğenmiş,diyordu.
O sırada Ayaz da bizi izliyordu o da bana yardım etti kalkmama ve beni bir banka oturturdu. Allahtan yaram falan yoktu. Ayaz kalkıp bana su getirdi tabi yanında da çikolata getirmişti moralim düzelsin diye tam çikolatamdan bi ısırık alcakken beni tehdit eden o kızı gördüm bana doğru geliyordu. Gelince ayazın yanına oturdu. Ne yapmaya çalışıyordu bu salak. İyice ayazın dibine girdi. Sonra bana dönüp;
-İyi şebeklikti tatlım. Bundan sonraki düşmelerinde başarılar dah iyilerini bekliyoruz diyip gitti.
Resmen sinir ya resmen sinir. Neyse çok takmamıştım asıl aklım şu benim kalkmama yardım eden kızdaydı. Sanki biyerden tanıdık geliyordu.
***
Arkadaşlar bölümlerim kısa olabilir ama bu sene teog senem çok fırsat bulamıyorum yazmaya üzgünüm.Ayrıca bölümleri kısa yapmamın bur diğer sebebi ise merak etmeniz amaçlıdir.Ama votelar artarsa daha çok yazmaya çalışcam yorumlarınızı fikirlerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE HAYATIM..
Подростковая литератураOrtaokulda her şey iyiydi aslında. Taki liseye gidene kadar. Bir grup var ki benle uğraşmaktan asla vazgeçmiyorlardı. Sadece bir kişi vardı.. Ve "O" herşeyim..Sadece "Ayaz"..