Κεφάλαιο 1

39 5 2
                                    


Ιστορία 1

Η Άρια στέκεται στο πάρκο του Rosewood περιμένοντας τον τύπο που είχει προσλάβει από το Ίντερνετ για να την βοηθήσει στην εύρεση του -Α. Ένας νεαρός φτάνει και πλησιάζει την κοπέλα έχοντας ένα μεγάλο σάκο στην πλάτη του.

"Είσαι η Άρια, σωστά; " μουρμούρισε αμήχανος ο Τζέρεμι ενώ πλησίασε την μελαχρινή κοπέλα.
"Και εσύ είσαι ο κυνηγός" τον κοίταξε αμήχανα αλλά αποφαστιστικά.
"Ακριβώς" τόνισε ο νεαρός κοιτάζοντας την "Λοιπόν, τι ακριβώς θέλεις να κυνηγίσω; Βρικόλακες; Λυκανθρώπους; Φαντάσματα;" άρχισε να πολυλογεί ο Τζέρεμι ενώ η Αρια τον σταμάτησε γελώντας
"Είσαι αστείος" απάντησε η κοπέλα και τον κοίταξε περπατώντας "Κάποιος -Α στέλνει μηνύματα σε εμένα και τις φίλες μου.Η σελίδα έλεγε πως βρίσκεις όσα κανείς άλλος δεν μπορεί και σκέφτηκα πως θα ήσουν καλός σε αυτό"
"Δεν είμαι ντετέκτιβ" είπε ο νεαρός και την κοίταξε περίεργα "Είμαι κυνηγός, κανονικός κυνηγός" την διόρθωσε έντονα "Αλλά θα σας βοηθήσω με αυτό"
"Άρα είσαι ένας κυνηγός υπερφυσικών που θα προσπαθήσει να κυνηγίσει τον -Α ;" ρώτησε μπερδεμένα η κοπέλα
"Σωστά" χαμογέλασε καταφατικά ο Τζερεμι
"Καλή τύχη με αυτό" απάντησε ειρωνικά η Αρια πλησιάζοντας το αυτοκίνητο της απογοητευμένη και σκεπτόμενη πως αυτήν ήταν η τελευταία ευκαιρία να βρούνε κάτι για τον -Α.
"Άρια" απάντησε βιαστικά ο Τζέρεμι και την έπιασε από το μπράτσο σταματώντας την "Δεν μ'αρέσει να αφήνω κορίτσια με πρόβλημα αβοήθητα" άρχισε να λεει και την πλησίασε αμήχανος συνεχίζοντας "και πλήρωσες ήδη τα έξοδα ταξιδιού άρα θα μείνω και θα προσπαθήσω να βρω αυτόν τον -Α" συνέχισε κοιτάζοντας την.
"Ευχαριστώ" μουρμούρισε αμήχανη η Αρια και κοιταξε κάτω ενώ ανέβασε αμέσως το βλεμμα της "Μπορείς τώρα να μου πεις το πραγματικό σου όνομα;" ρώτησε περίεργη
"Όχι" χαμογελασε πλάγια πειράζοντας την "Νομίζω πως το Κυνηγός μου πηγαίνει" γέλασε.

Ιστορία 2

Η Μπέτι περιμένει τον Στέφαν στο Pop's ενώ έχει παραγγείλει 2 μιλσέικ. Περιμένει τον νεαρό με ανυπομονησία καθώς έχουν να βρεθούν ένα ολόκληρο καλοκαίρι. Ο καστανόξανθος νεαρός μπαίνει στο μαγαζί και πλησιάζει την θέση της χαμογελώντας.

"Στέφαν" προσφώνησε η ξανθιά κοπέλα ενώ πετάχτηκε από την θέση της και τον αγκάλιασε "Θεέ μου, μου έλειψες τοσο πολύ" χαμογέλασε ενώ τον κρατούσε.
"Και εμένα μου έλειψες" χαμογέλασε αμήχανος ενω απομάκρινε το πρόσωπο του από τον λαιμό της και άφησε τα χέρια του από γύρω της.Η νεαρή τον κοίταξε αμήχανη και απομακρίνθηκε.
"Παρήγγειλα ήδη το αγαπημένο σου μιλσεικ" χαμογέλασε η Μπετι και κάθισε
"Δεν θα καθίσω πολύ,απλά ήθελα να σε δω" είπε ο Στεφαν και κάθισε "Πως ήταν το καλοκαίρι σου;" ρώτησε ο νεαρός
"Οι γονείς μου πήγαν να δουν την Πόλι" είπε η κοπέλα λυπημένη και τον κοίταξε "Εγώ έμεινα εδώ τίποτα το ενδιαφέρον δεν συμβαίνει σε αυτήν την πόλη" γελάσε και τον κοιταξε στα μάτια "Πως ήταν το δικό σου καλοκαίρι;"
"Ταξίδευα" απάντησε βιαστικά ο νεαρός "Γνώρισα αρκετά μέρη" χαμογελασε ο Στεφαν ενώ εκείνη τον κοίταξε περίεργα και τον διέκοψε
"Είχες πει πως θα πας να δουλέψεις εκτός πόλης" διαφώνησε η Μπέτι και τον κοίταξε περίεργα
"Έπρεπε να ταξιδεύω για την συγκεκριμένη δουλειά" μουρμουρισε αμήχανα ο Στεφαν και την κοίταξε
"Είσαι περίεργος" μουρμουρισε και έπιασε το χέρι του ξαφνιασμένα "Και κρύος".Ο Στέφαν τράβηξε απότομα το χέρι του και την κοίταξε.
"Μπετι θα πρέπει να φύγω" την κοίταξε απομακρίνοντας το σώμα του απο εκείνη
"Όχι, Στεφαν σε παρακαλώ" τον κοιτάζει στα μάτια και χαμηλώνει το βλέμμα της "Σε κάλεσα εδώ όχι μόνο επειδή μου έλειψες αλλά επειδή βρήκα το θάρρος να σου πω πως νιώθω" συνεχισε αμήχανη η Μπέτι και χαμογελάσε "Και αν εσυ νιώθεις το ίδιο για εμένα" συνέχισε και την διέκοψε.
"Μπετι και εγώ σ αγαπώ" απάντησε αμέσως ο Στεφαν και την κοίταξε "Είσαι η καλύτερη μου φίλη, αλλά κάτι έγινε αυτό το καλοκαίρι και αλλάζει τα πράγματα" συνέχισε ο νεαρός.
"Τι έγινε;" ρώτησε η ξανθιά κοπέλα ενώ ο Στέφαν σηκώθηκε από το τραπέζι
"Θα μιλήσουμε για αυτό κάποια άλλη φορά" μουρμούρισε προσπαθώντας να το αποφύγει "Και θα πιούμε αυτό το μιλσεικ" συνέχισε και βγήκε από το μαγαζί ενώ η Μπετι τον κοίταζε λυπημένα.

Ιστορία 3

Ο Ντέιμον φτάνει στο Beacon Hills με το γαλάζιο Chevy Camaro του 69 παρκαρισμένο έξω από το λύκειο της πόλης. Πλησιάζει στο διάδρομο ενώ αρπάζει έναν μαθητή από το μπράτσο και πλησιάζει κοντά του.
"Που είναι η Λυντια Μάρτιν;" ρώτησε ψυχαναγκάζοντας τον μαθητή κοιτώντας τον στα μάτια να του απαντήσει
"Στην αίθουσα 20, έχει βιολογία" απάντησε ο νεαρός κοιτάζοντας τον χαμένα και ο Ντειμον άφησε το μπράτσο του ενώ συνέχισε βιαστικά για την αίθουσα.Άνοιξε την πόρτα ενώ όλοι τον κοίταζαν.
"Μπορώ να σας βοηθησω;" τον ρώτησε η καθηγήτρια και τον πλησιάσε.
"Χαίρομαι τόσο πολύ που βρήκα μια τόσο όμορφη καθηγήτρια να με βοηθήσει με αυτό" ψέλισε γοητευτικά και την πλησίασε κοιτάζοντας την στα μάτια "Θέλω την Λυντια Μαρτιν, πρέπει να έρθει μαζί μου" είπε ψυχαναγκάζοντας την και η γυναίκα χαμογέλασε.
"Λύντια" προσφώνησε και την κοίταξε "Μπορείς να φύγεις, δεν θα θεωρηθεί ως απουσία" συνέχισε ενώ η Λύντια τους κοίταζε περίεργα και σηκώθηκε αμήχανα από την θέση της ακολουθώντας τον Ντειμον στον διάδρομο.
"Θα έπρεπε να γνωρίζω ποιος είσαι;" αναρωτήθηκε και τον κοίταξε περίεργα η Λυντια
"Πίστευα πως ένα Banshee θα είναι μια ώριμη, δυνατή γυναίκα που θα μένει σε ένα σπίτι στο δάσος και όχι μια κοκκινομάλλα μαθήτρια" μουρμούρισε ειρωνικά ο Ντειμον
"Άρα χρειάζεσαι ένα Banshee" απάντησε η Λυντια και προχώρησε στον διάδρομο θυμωμένη "Θα έπρεπε να είσαι πιο ευγενικός αν θέλεις την βοήθεια μου" συνέχισε προχωρώντας χωρίς να τον κοιτάζει
"Εντάξει έχεις δίκαιο" μουρμουρισε ξεφυσώντας και την ακολούθησε "Μου είπαν πως είσαι πλάσμα του θανάτου. Θέλω την βοήθεια σου με κάτι"
"Δεν μπορώ να ελέγξω τις δυνάμεις μου, όχι όλες" απάντησε η κοκκινομάλλα νεαρή και την κοίταξε.
"Ένας μάγος έκανε ξόρκι στην κοπέλα μου, ένα ξόρκι που συνδέει την ζωή της με την ζωή της καλύτερης της φίλης, είναι σε κόμμα ή σε βαθύ ύπνο όπως το είπε" άρχισε να λέει ξεφυσώντας ο Ντέιμον και ενώ προχωρούσαν προς την έξοδο "Δεν υπάρχουν παραθυράκια, θα ξυπνήσει όταν πεθάνει η Μπόνι" συνέχισε και την κοίταξε "Είσαι Banshee ίσως η κραυγή σου να ήταν δυνατή για να ξυπνήσει ή να επικοινωνήσεις με την Ελένα"
"Δεν φωνάζω απλά" διαφώνησε έντονα η Λυντια και τον κοίταξε "Πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος" είπε η κοκκινομάλλα και βγήκε από το σχολείο ανοίγοντας την πόρτα.
"Δεν χάνουμε τίποτα να δοκιμάσεις" χαμογέλασει πλάγια ο Ντειμον και πλησιάζει το αυτοκίνητο του "Θα έρθεις μαζί μου" είπε αποφαστιστικά και άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου του.
"Που;" ρώτησε ξαφνιασμένα η Λυντια και τον κοίταξε.
"Το Mystic Falls, η Ελένα με περιμένει" συνέχισε ο Ντέιμον και την κοίταξε χαμογελώντας πλάγια.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Crossover stories { Jaria | Befan | Dydia } greekWhere stories live. Discover now