Bab1

26 5 2
                                    

Ya, hari pertama persekolahan setelah bercuti.Mungkin sebulan kot entahlah.
Ehh lupa plak, namaku Tengku Ariana Sofea.Aku ialah kakak kepada 3 orang adik-beradik.
Heroku, Tengku Zaquan Danish dan permaisuriku Tengku Juliana Sofea

Aku berumur 17 tahun.Maklumlah tahun ni Dh SPM.harap2 dapat "A".
#doakansofeaberjaya.Ohh! Nasib baik x lupa ini adikku Tengku Syed Danial bin Tengku Zaquan Danish ataupun lebih dikenali sebagai abang fit.Berusia 12 tahun dan sedang belajar di sekolah kebangsaan bukit makhota.Adik aku ni Playboy sikit semua peminat dia terkinja-kinja kalau dia ade atau kalau ternampak dia.Tapi adik aku ni dia cool je.Dia x kesah pun tapi ade seorang perempuan yang dia suke nama perempuan tu Nur Hani Diana binti Harifudin penolong ketua kelas.Adik aku tu ketua kelas. So perempuan tu mcm PI dia le.dh2 cukup pasal adik aku tu.Hari ni hari first sekolah lepas tu tiba2 ade budak baru. Ketika berada do kelas, cikgu ros suruh bdak baru tu duduk sebelah aku. "Murid2 hari ini kita ade budak baru name dia Zachary Hadief bin Ahmad Redza."kata cikgu sue kepada kami.Jantungku berdegup kencang karna dia sangat kacak.Muka dia macam Zach effron Dan Channing Tatum bercampur.Dua orang Tu idola aku tu.aku harap dapat kahwin dengan zach effron.fyi Channing Tatum dah kahwin.Dh la enough about that.Tadi masa lunch budak baru tu tanye aku,"ehhh boleh saya duduk dengan awak can I please seat with you",kata Zachary.aku pun bagi la dia duk situ.hati ku berdegup kencang kerana budak baru itu duduk sebelah aku.rakan2 gelakkan aku Je,"ape la sofea mcm terencat aku tengok",Kata Tania kawan aku yang suka mengejek.
___________________________itu Je lah yang author sempat buat hope you like it 😄😄😅😅😅

Abang PRS Dari LondonWhere stories live. Discover now