(Martinus's Synskvinkel)
Hader er et meget stærkt ord der gør ondt når man høre det fra en man holder meget af. Hvorfor skulle jeg så også lige sige det? Jeg hader og være jaloux! Men noget jeg hader endnu mere er at jeg ikke altid tænker mig om.
*rriiinnng*
Så ringer det ud til frikvarter. Marcus kommer styrtende over til mig, han ser ikke ligefrem glad ud "wow Martinus, wow? Tænk at du synker så lavt? Sådan noget gør man ikke mod familie og venner? Jeg troede du var min bror" siger han lavt og vender sig om og går væk.Igen fucker jeg alting op..
Like wow.
Det eneste jeg møder i mit liv er modgang?
Lige nu ville jeg bare ønske at jeg kunne komme væk. Jeg pakker mine ting og går ud af klassen "Martinus hvor skal du hen?" Råber Lucas efter mig, men jeg forsætter bare ud af døren.
Jeg må sige undskyld til Olivia, så er det bare lige hvordan jeg har tænkt mig og gøre det? Årgh! Igen tænker jeg alt for meget.
Jeg nærmest stormer hen til Olivia's hus. Jeg banker blidt på døren. Ingen åbner? Jeg banker igen blidt på døren. Jeg tager en hurtig beslutning og tager fat i håndtaget. Der er åbent?
Jeg går indenfor og høre nogen græde? Det må være Olivia. Jeg skal til at gå op af trapperne da en tanke stoppede mig.
Hun hader dig
Jeg tog en dyb indånding og vender mig om. Gik ud af huset og lukkede døren. Så gik jeg hjem til mig selv som om ingenting var sket. Men der var jo sket noget.
Jeg har fået en pige til at græde.
Jeg har fået min bedste veninde til at græde.
Jeg har fået min ex-kæreste til at græde.
Og det var kun fordi jeg var jaloux jeg gjorde det. Waow nu hvor jeg tænker over det er jeg nok værste ven nogensinde. Jeg er vist også den værste bror nogensinde hvis du spørger Marcus.
Hvorfor kan livet ikke bare være let?
-eyyoo
Hva så?
Jeg keder mig pænt meget lige nu:)
Husk og stem og alt det derXOXO
TheUnperfectGirl🥀
KAMU SEDANG MEMBACA
One Way♡ ~afsluttet~
Fiksi Penggemar//Højeste rank: 18\\ "JEG HADER DIG!" råbte hun efter mig og så skred hun. (Uddrag fra kapitel 1) Olivia Lou Friis En 15 årig skuespiller fra Trofors Hun blev nød til at flytte til Oslo da hun fik en hovedrolle i en film Hun havde engang en kærest...